تبریک عید جدید سال 1391




ای کاش که هر لحظه بهاری باشی

هر روز پر از امیدواری باشی

هر ۳۶۵ روز امسال

سرگرم شمردن هزاری باشی!



یادت باشه:تعطیلات بزودی تموم میشه وبعدش سرکار رفتنه که انتظار تورو میکشه.

بازم ۱سال کار و خستگی!

(ستاد کوفت کردن تعطیلات نوروزی)



سایه حق
سلام عشق
سعادت روح
سلامت تن
سرمستی بهار
سکوت دعا
سرور جاودانه
این است هفت سین آریایی
نوروز مبارک



سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش،
اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام
********سال نو مبارک********


یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد
رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد
تنها دل ساده ایست دارایی ما
آن هم شب عید تقدیم تو باد



خواستم برات سبزه عید بفرستم گفتم شاید طاقت نیاری و تا عید بخوریش !!!


شیشه می شکند و زندگی می گذرد.

نوروز می اید تا به ما بگوید تنها محبت ماندنی است

پس دوستت دارم چه شیشه باشم چه اسیر سرنوشت

نوروز ۹۱ مبارک



ستاره بختتان بالا
سپیده صبحتان تابناک
سایه عمرتان بلند
ساز زندگیتان کوک
سرزمین دلتان سبز
سال جدید مبارک



دنیا را برایتان شاد شاد
و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم
هر روزتان نوروز


ساقیا آمدن عید مبارک بادت
وان مواعید که دادی مرواد از یادت
سال نو و نوروز باستانی مبارک



یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد
رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد
تنها دل ساده ایست دارایی ما
آن هم شب عید تقدیم تو باد



عاقبت زمستان رفت و رو سیاهیش برای ما موند
..

….
….
امضا
حاجی فیروز



ساقیا آمدن عید مبارک بادت
وان مواعید که دادی مرواد از یادت
سال نو و نوروز باستانی مبارک




سال جدید و به همتون دوستای خوبم تبریک میگم موقع سال تحویل یاد من هم باشین دعام کنید خیلی....

دوستون دارم

وبلاگ حمیدجک

شادوخندون باشین همیشه 


عسک



این خلاقیت چقدر لایک داره خدایشششش؟؟




پس شوهر من کووووووووووووووش ؟؟؟ 

پدرسوخته 


جک اس آفلاینی جمله باحال همه چی


والــدیــــن گـرامـــی‌ ..

اگر دخترتون هنگام خوندن اس ام اس ،یک لبخندِ احمقانه رو صورتش نقش میبنده ..
اون اس ام اس از دوست پسرشه ..
قلم پاشو میتونید خورد کنید


باز هم پستچی پیر محله مون نیومد !
باید محله مون را عوض کنم یا شاید پستچی ؟
تو که هنوز برام نامه می نویسی ؟
مگه نه ...


اگر 4 تکه نان خیلی خوشمزه وجود داشته باشد و شما 5 نفر باشید
کسی که اصلا از مزه آن نان خوشش نمی آید (( مادر )) است.


اصن تو میفهمى تو دل من چه خبره؟!
اصن میدونی احساس یعنی چی؟
درک کن باور کن سخته
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
من اسهالم بفهم و درک کن


بنام خدا
اصغر فرهادی هستم
برنده جایزه اسکار
از سال اول دبیرستان در آزمون های قلم چی شرکت میکردم !!!
(کانون فرهنگی آموزش - قلم چی )


یعنی بعضیا گواهینامشون فقط به درد رانندگی با ماشین لباسشویی میخوره :|



گاهی نیاز داری به اون تنهایی ِ
اون تنهایی ِ که میخزی تو خودت و میری تو عمقت،
از همونا که هیشکی پیدات نکنه،
از همونا که فقط تو دوستش داری،
اون تنهایی ِ خیلی خوبه، خیلی. . .


اندر احوالات خانمها
.
.
.
.
.
.
.
.
یکی می گفت:
از تشیع جنازه پدر بزرگم برمیگشتیم عمم داشت خودشو از شدت ناراحتی میکشت یکی از اقوام گفت عزیزم چقدر مدل موهات قشنگه یهو عمه صاف نشست گفت :تازه الان بهم ریختس


یکی میگفت:
دوس دخترم عکس بابام رو تو گوشیم دیده میگه: واااااای عسیسم ، چقد بابات گوگولیه من عاشقش شدم !!!! : 0
یعنی شرم و حیا رو قورت داده یه آبم روش...!

به بابام جریانُ گفتم ... حالا شبی گیر داده میگه : احمد بابا بیا یه چَنتا عکس ازم بگیر :O




زوجین خارجی موقع دیدن فیلم عروسی‌شون:

آخی...
یادت میاد اون شب چقدر خوش گذشت؟
هیچ وقت یادم نمیره
دوستت دارم
.
.
.
.
.
.
حالا زوجین ایرانی موقع دیدن فیلم عروسی‌شون:
ببین خواهرت چقدر داره ضایع می‌رقصه
شلوار پسر عموت داره می‌افته از پاش
این ایکبیری رو ببین با ننه‌اش نشسته داره غیبت می‌کنه
از خودت و خانواده‌ات متنفرم :))


جک جک جک جدید




نشد یک بار با یه دختر قرار بزاریم وقتی که میاد سر قرار دوستش از خودش سَر تَر نباشه....


تا حالا دقت کردین دقیقا همون زمانی که می خوای یواشکی و بی سر صدا راه بری ،تمام استخون های بدنت شروع می کنن به شکستن !
اعمم از پا ، گردن ، لگن ، قولنــج و ...!!البته اگر لق بودن سرامیک و موزاییک های زمین رو در نظر نگیریم !!

مامانه ساعت 7 صبح میآد بالای سرپسرش میگه: رضاجون بلند شو باید بری مدرسه دیرمیشه.

رضا از زیر پتو میگه: نه من نمی خوام برم مدرسه اونجا هیچکس منو دوست نداره، بچه ها باهام بدن، معلما ازم متنفرن، حتی فراش مدرسه هم سایه ام با تیر میزنه.

مامانه میگه: آخه رضا جون نمیشه که نری مدرسه آخه ناسلامتی تو مدیر مدرسه ای!



‎.....................به نی نی میگن ایثاریعنی چه؟.................
.

.....................میگه یعنی بزالی بابایی کنالت ممه بخوله! ..............



احساسم در کلمات جا نمیشود...
.
.
.

... ای کاش بودی
.
.
.
.
.
می زدم لِهِت می کردم



روانشناسان طی ده ها سال بررسی به این نتیجه رسیدند که انسان یک کودک درون دارد
اما ایرانی های فیسبوک ظرف یک سال به نتایج باورنکردنی از قبیل ( خر درون ، سگ درون ، کرم درون و اخیراً از همه مهمتر به عمه درون ) دست یافته اند...واقعاً مرحبا به این همه مخ که اینجا تلف شده ..مرسی از همت ملی شما


شادوخندون باشید

جک و اس ام اس چهارشنبه سوری و عید نوروز....و نور به قبرتون بباره


این پست از بلاگ رو از وبلاگ http://mojaze.blogsky.com انتخاب کردم خیلی بلاگ خنده داریهه.... خلاصه ترکوندیم دیگه از همه موضوعی هست چهارشنبه سوری.. پ نه پ اس ام اس عید.. دیگه جونم براتون بگه...جک سوتی همه چی...


شادوخندون باشین





هروقت کسی داشت پول میشمرد ، شروع کنین از خودتون اعداد الکی بگین ، وقتی قاطی میکنه خیلی حال میده … !!!



حیف نون زنشو میبره سونوگرافی بهش میگن پسر داری! میگه تو رو خدا بگین اسمش چیه؟



با کلی شوق و ذوق رفتم خونه ، میگم پدر جان استادمون گفت بین همه ی کلاس ها من بالاترین نمره رو گرفتم ! میگه : ببین دیگه بقیه چقدر خنگن !!!


چهار شنبه سوری روز ملی مبارزه با آرامش اعصاب بر شما ترقه بازان گرامی مبارک باد
.
ستاد روانی شدگان چهار شنبه آخر سال



پدر به دخترش میگه: دخترم میخوای شوهر کنی یا درس بخونی؟
دختر: بابا درسم بخونم حتما مردود میشم !


چهارشنبه سوری نزدیکه.یه وقت نری از رو آتیش بپری
.

.

.

آخه تجربه ثابت کرده اگه جیگر بره رو آتیش کباب میشه



چهار شنبه سوریه نیا پایین می سوزی
.
.
.
چیه؟ توقع داشتی اینجا آتیش باشه بسوزی؟؟


غضنفر زنگ میزنه به ۱۱۸ و می پرسه :
امسال چارشنبه سوری چند شنبه میافته ؟!


هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز، نوروزتان امروز،
امروزتان دیروز، دیروزتان پیروز، پیروزتان هر روز، اسگول شدی امروز!


تو صف نانوایی بودم یارو اومده میگه آقا اینجا صف نانواییه؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ داریم قطار بازی میکنیم هوهو چی چی !


سه تا غضنفر پلیس مخفی میشن. الان نیروی انتظامی ۴ ساله دنبالشون می گرده بهشون حقوق بده، پیداشون نمیکنه !!!


عابر بانک پول نمیداد رفتم پیش رئیس بانک میگم آقا دستگاهتون خرابه...میگه دستگاه خود پرداز ؟؟؟؟؟؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ دستگاه گواریشتون ..از معدتون یه صداهایی میاد ! والا


طرف زنش میمیره ، توی تشییع جنازه کنار تابوت میکه : لا اله ایولا !


به علت نبودن چرت و پرت از هم اکنون سال نو را به شما تبریک عرض مینماییم..
.
.
.
.
.
.
از طرف انجمن بیکاران اس ام اس باز ایران



اگه دیدید یه دختر دهنشو این هوا باز کرده => :O

حتما داره ریمل میزنه !!



۷ ﺑﺎﺭ ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﻫﻢ بگو “ﭼﺴﺐ , ﭼﯿﭙﺲ , ﺳﺲ؟”
حالا سوتی هایی که دادی رو بفرست حال کنیم !