اس ام اس نیووو



خوب بعد از مدتها با پست جدید اومدیم و این دفعه هم یک عالمه اس ام اس جدید داریم البته باز به مرحمت مخابرات عیزی این سیستم کمی تا قسمتی فعال هست ولی من پست خود را در اینجا می گذترم تا بر همگان اشکار باشد و در روز مبادا از ان نیز بهره گیرند باشد که به دردتان بخورد این پست های اس ام اس نشان ، به به
شاد و خندون باشید


سکوت بهتر از فریاد تو خالى ست، سکوتى را که یک نفر بفهمد بهتر از هزار فریادى است که هیچ کس نفهمد.
زمان! به من آموخت که دست دادن معنى رفاقت نیست. بوسیدن قول ماندن نیست وعشق ورزیدن ضمانت تنهانشدن نیست.
دوست خوب داشتن بهتر از تنهایی و تنهایی بهتر از با هر کس بودن است
دردستم قلم دارم ازدلم پیام دارم ازنزدیک نمی بیینمت ازدورسلام دارم
در جهان هرگز مشو مدیون احساس کسى، تا نگردد رایگان عشقت گروگان کسى

تاراج دل بتیغ دوابروی دلبرستمستی قلب عاشقم ازجام کوثرستبرسردربهشت خداحک شده چنینبختش بلندهرکه گرفتارحیدرست
ببخشید مزاحم شدم،مهرتون تودلم جامونده بودگفتم پیام بدم دنبالش نگردی!
باران باش، ببار، نپرس پیاله هاى خالى از آن کیست ...
اگه دیدى گوشه قلبت سنگینى مى کنه منو ببخش ! که گوشه نشین قلبتم .
ازم پرسید:تومال منی؟گفتم:آره مال خودخودتم، هرکاری میخوای باهام بکن،گفت:هرکاری؟گفتم:آره هرکاری،تنهام گذاشت و،رفت....
ادعانمی کنم که همواره به یاد کسانی که دوستشان دارم هستم ولی ادعا میکنم که لحظاتی که بیادشان نیستم هم دوستشان دارم.