وصف حالی از دوران دانشجویی



وصف حالی از دوران دانشجویی

روزگارم خوش نیست

ژتونی دارم

خرده عقلی

سر سوزن شوقی

 

اهل دانشگاهم

قبله ام آموزش

جانمازم جزوه

مشق از پنجره ها میگیرم

همه ذرات وجودم متبلور شده است

 درسهایم را وقتی می خوانم

که خروس می کشد خمیازه

مرغ و ماهی خواب است

 

خوب یادم هست

مدرسه باغ آزادی بود

درس بی کرنش می خواندیم

نمره بی خواهش می آوردیم

تا معلم پارازیت می انداخت

همه غش می کردیم

کلاس چقدر زیبا بود و معلم چقدر حوصله داشت

 درس خواندن آنروز

مثل یک بازی بود

کم کمک دور شدم از آنجا

بار خود را بستم

عاقبت رفتم در دانشگاه

چیزها دیدم در دانشگاه

من گدایی دیدم در آخر ترم

در به در می گشت

یک نمره قبولی می خواست

 

من کسی را دیدم

از دیدن یک نمره ده

دم دانشگاه پشتک می زد

شاعری دیدم

 هنگام خطابه

به خرچنگ می گفت ستاره

و اسید نیتریک را جای می می نوشید

همه جا پیدا بود

همه جا را دیدم

بارش اشک از نمره تک

جنگ آموزش با دانشجو

فتح یک ترم به دست ترمیم

قتل یک لبخند در آخر ترم

همه را من دیدم

 من در این دانشگاه در به در و ویرانم

من به یک نمره نا قابل ده خشنودم

من به لیسانس قناعت دارم

من نمی خندم اگر دوست من می افتد

من نمی خندم اگر نرخ ژتون را دو برابر بکنند

و نمی خندم اگر موی سرم می ریزد

 

من در این دانشگاه

در سراشیب کسالت هستم

خوب می دانم استاد

کی کوئیز می گیرد

برگه حذف کجاست

ما بدانیم اگر سلف نباشد

 همگی می میریم

و اگر حذف نباشد

همگی مشروطیم

 

نپرسیم که در قیمه چرا گوشت نبود

کار ما نیست شناسایی مسئول غذا

کار ما نیست شناسایی بی نظمی ها

کار ما شاید اینست که در مرکز پانچ

بنشینیم و لبخند بزنیم  و بگوییم چرا؟




شا د و خندون باشید


اس ام اس ولنتاین



                      Without Love -- dayz are

"Sadday,

moanday,

tearsday,

wasteday,

thirstday,

frightday,

shatterday... so be in Luv everyday...

Wish u a Happy Valentine's Day



   

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی

اگه عروسک بودی قشنگترین بودی

وقتی که دوست من هستی عزیزترینی




 

In hafte,hafteye behtarin doste, behtarin doostet kie? In smso vase hameye dustaye khobet send kon,hata man, akbate age yeki az unha hastam, age bish az 7 ta gerefti pas vaghean mahboobi, doste khobam. Happy Valentines Day




HAPPY VALENTINE'S DAY MY DEAR FREINDS

HAVE SWEET DAY WITH UR HONEY


اس ام اس های طرح هدفمند کردن یارانه ها



سلام مشترک گرامی با عرض معذرت خوشه شما را خر خورده ! (طرح هدفمند کردن یارانه ها)


پسره میره خواستگاری می گن چیکاره ای؟ میگه بیکارم ولی خوشه  یکم!!!

----------------------------------


-اروپایی: یه زن داره یه دوست دختر، زنشو بیشتر از دوست دخترش دوست داره امریکایی: یه زن داره یه دوست دختر، دوست دخترشو بیشتراز زنش دوست داره !!!!!! ایرانی: یه زن داره سی تا دوست دختر، ننه اش رو از همه بیشتر دوست داره


-آخونده داشته واسه ترکه حرف میزده، میگه: مثلاً اگه سگ بهت حمله کرد باید این آیه قرآن را بخونی. ترکه میگه:آما خوبه که آدم یک چوب هم با خودش داشته باشه ها، چون ممکنده همه سگها عربی بلد نباشند


پندی از یک داغ دیده: هرگز به علامت آبی و قرمز روی شیر توالت اعتماد نکن 


غضنفر میره ختم ازش می پرسن شما؟ میگه من سایر بستگانم

یه اتفاق باحال


سلام دوستان عزیز می خوام یه چیزی براتون تعریف بکنم که تا بحال تو عمرتون ندیدین حداقل اونهایی که از مترو استفاده می کنن ندیدن، دیروز من و خواهرم با مامان می خواستیم با مترو بریم جایی که باورتون نمیشه چقدر شلوغ بود من و مامان و خواهرم و یه خانم دیگه توی گیت ایستگاه مترو وایساده بودیم ومی خواستیم به ترتیب بلیط هامونو بزنیم که خواهرم بلیط و وارد دستگاه کرد که یه دفعه اون خانومه نمدیدونم چطوری از صف زد بیرون و مامانمو خواهرمو و اون خانومه یهو با هم از گیت رد شدن... و منم هاج و واج مونده بودم که این خانومه چقدر باحال تشریف دارن باورتون نمیشه سه نفر با یک بلیط از تو گیت رد شدن و خوشحال و خندون من که حسابی کف کرده بودم بلیط خودمو تو دستگاه کردم و می ترسیدم یه وقت اون آقاهه مسئول گیت به مامانمینا گیر بده و اون خانومه هم با سرعت تمام ناگهان غیبیش زد... خیلی باحال بود و خانمه هم چقدر با خودش حال کرده که چقدر من زرنگم البته احتمال میدم که خانومه خیلی عجله داشته و اصلا متوجه نبوده هااااان نظر شما چیه؟؟!!!

شادو خندون باشید

جک بی ادبی



-این پیام فقط جهت دیدن نام قشنگ بنده روی گوشی شماست و ارزش دیگری ندارد!


-نظام در حال ترور دانشمندان و نخبگان کشور است. شاید این آخرین پیام من باشد، حلالم کنید.


-لره میره توالت بعد ازیک ربع  بعد با دهن خونی میاد بیرون رفیقش ازش میپرسه چی شده؟ لره میگه گی بگیرن مسواکش خیلی بزرگ بید!


-اندازه یه کامیون زنبور عسل دوست دارم جرات داری برو بشمرشون...


-دوست خوب مثل سوتین میمونه:به قلب نزدیکتره، از افتادنت جلوگیری 

میکنه، همیشه بالانگه ات میداره . بزرگتر از اونی که هستی نشونت میده.


-بچه گربه از مامانش میپرسه بابام کیه؟ میگه: سرم  تو سطل زباله بود نفهمیدم.


-ترکه تلفن میزنه به زنش میگه حاضر باش اومدم میخوام بکنم تو چشات.زنش میگه می خوای منو کور کنی؟ میگه مگه دیروز کردم تو دهنت لال شدی


-Torke mire fast food mige: give me a sandvich.yaro miporse to go? Torke mige na pedar sag too noon