جک اس ام اس آفلاینی...

 

اس.ام.اس

 

تو زیبا .. تو ماه .. تو دوست داشتنی .. تو مهربون .. تو جذاب ... تو بهترین .. تو بی نظیر ... تو یه فرشته .. اما من چی ؟ یه آدم خالی بند

 

چیه تا اس ام اس می یاد مثل این آدمای ندید بدید .. زرتی می پری روی گوشیت .. هیچ خبری نیست .. کارتو بکن

 

هر وقت تونستی برف رو سیاه کنی.. پر کلاغ رو سفید کنی .. آتیشو بوس کنی .. توی آب یه نفس عمیق بکشی .. اون موقع منم می تونم فراموشت کنم

 

nobody loves u….nobody wants u…nobody wants to listen u .. and even nobody wants to make u happy..dont cry honey… my name is nobody

 

غروب شد .. خورشید رفت .. آفتابگردان به دنیال خورشید می گشت .. ناگهان ستاره ای چشمک زد .. آفتابگردان سرش را پایین انداخت .. گلها هرگز خیانت نمی کنند

 

امیدوارم در این سال جاری پله های ترقی را یکی یکی طی بکشید

 

اسمت را روی کاه نوشتم خراب شد .. اسمت را روی شمع نوشتم آب شد .. اسمت را وی قلبم نوشتم شکست .. جمع

کن بابا خودتو با این اسمت

 

الهی تو ماه بشی من زمین .. تا سالی یه بار دورت بگردم و تو هم سالی 365 بار دور من بگردی

 

یه بابایی می ره خیاطی می گه این پارچه رو آوردم برام کت شلوار بدوزی .. فردا نیام بگی سوزنم شکست ...برق نبود .. چرخم خراب شد .. اصلا پدرسک بده نمی خواد بدوزی

 

دوستای خوب آدم مثل ستاره های آسمون می مونن .. با اینکه اونا رو نمی بینی اما می دونی همیشه سرجاشون هستن

 


.
.
.
Do
.
.
.
Dosett
.
.
.
Dosetta

 

:ilokso nok loobahg maziza ..  یه ضرب المثل روسی می گه

 یعنی تو برام عزیزترینی .. آخر هم بخونیش همون معنی رو می ده جالب اینکه اگه از

 

به من گفتی آنقدر دوستت دارم که برایت می میرم .. باورم نشد . به او گفتم بمیر .. سالهاست که در تنهایی پژمرده ام ..کاش امتحانش نکرده بودم

 

وقتی که بود نمی دیدم ...وقتی که می خندید نمی شنیدم .. وقتی دیدم که نبود .. وقتی شنیدم که نخندید .. حیف شد که نیست

 

برو به جهنم .

.

.

.

 

.

چون فقط تویی که می تونی بهشتش کنی

 

بی تو نه کار جهان لنگ شده نه بین زمین و آسمان جنگ شده نه کوه شده اب و نه دریا شده خشک اما دل من برای تو تنگ شده

 

یه بابایی میره جوراب فروشی میگه آقا من یه جوراب میخوام، فروشنده میگه مردونه ؟ میگه دستشو دراز میکنه دست میده میگه : مردونه

 

وقتی که گریه کردیم گفتن بچه ای

وقتی خندیدیم گفتن دیوونه ای

وقتی جدّی بودیم گفتن مغروری

وقتی شوخی کردیم گفتن سنگین باش

وقتی حرف زدیم گفتن پرحرفی

وقتی ساکت شدیم گفتن عاشقی

حالا که عاشقیم میگند دوست نداریم.

 

اگه یه آقای پیری با شلوار و بلیز قرمز ، ریش و سیبیل سفید اومد انداختت تو یه دونه کیسه ، بردت ، تعجب نکن ، چون من تو رو از بابانوئل خواستم

 

روز و شب خوابم نمی آید به چشم غم پرست .. بس که در بیماری هجر تو گریانم چو شمع

 

اگه من و تو دو تا برگ پاییزی بودیم حتما من زودتر از تو خشک می شدم و می افتادم .. چون می خوام وقتی که تو می افتی توی آغوش من بیفتی

 

کنار آشیانه ی تو آشیانه می کنم.. فضای آشیانه را پر از ترانه می کنم ... کسی سوال می کند به خاطر چه زنده ای ؟ و من برای زندگی تو را بهانه می کنم ..

 

!

..

..

..

؟

.

..

..

!!!؟؟

.

..

..

گذشت اون زمانی که این پایین یه چیزی بود ..

 

امروز سالگرد تولد جواد یساریه .. اگه کسی رو می شناسی که خیلی جواده این اس ام اس رو براش بفرست

 

در شبان غم تنهایی خویش .. عابد چشم سخن گوی توام .. من در این تاریکی .. من در این تیره شب جانفرسا .. زائر ظلمات گیسوی توام

 

تعریف عشق در کودکی : عشق یعنی بذالی اونم از پفکت بخوله .. اما فقط دوتا دونه ها ..

 

 

.

..

..

..

Search

.

..

Loading

10%

20%

30%

..

..

..

100%

Done

You are successfully

 

یه چیزیو می خوام از ته قلبم بهت بگم .. همیشه از خدا می خواستم تو زندگی یه همراه خوب بهم بده .. خدا هم یکیشو داد . مال من نوکیاس .. مال تو چیه ؟

 

وقتی دستام خالی باشه ..وقتی باشم عاشق تو قعر دل چیزی ندارم .. که بدونم لایق تو ...(

 

رفاقت به معنی حضور در کنار فردی دیگر نیست ... بلکه به معنی حضور در درون اوست ..

 

 

آفلاینی...

مهتابترین ستاره تقدیم تو باد
شوق غزلی دوباره تقدیم تو باد
چیزی که به غیر دل ندارم باشد
این زخم هزارپاره تقدیم تو باد

 

 

قلبم را تقدیمت میکنم تا بدانی بی ریاترینم
اشکی برای اندوهت میریزم تا بدانی پر احساس ترینم
شوق وصال حس غریبی است برایت ترسیم میکنم
حس خوشبختی را تا بدانی خوشبخت ترینم
موجی از عشق را بر ساحل وجودت میفرستم
تا بدانی عاشق ترینم و شعرم را تقدیمت میکنم
تا بدانی که من ساده ترینم

 

 

هنگامی که عشق تو را به اشارتی فرا می خواند رهرو عشق باش عاشق شو تیغ های نهفته عشق تو را خسته می کند نوای عشق چنان تند باد شمال در باغ رویاهای تو را اشفته می کند اما عاشق شو. جبران خلیل جبران

 

صد بار به سنگ کینه بستند مرا
از خویش غریبانه گسستند مرا
گفتند همیشه بی ریا باید زیست
آئینه شدم باز شکستند مرا

 

نمی خوام بین منو بین دلش جنگ بشه
نمی خوام عشقی که اون نداره کم رنگ بشه
من فقط یه چیزی از خدا می خوام
واسه یک بارم شده دلش برام تنگ بشه

 

تو اگر مرغ عشق من باشی بازوانم بدون شک قفس اند ؛ واقعاً حیف اگر که این آغوش تنگ باشد برای پرزدنت

اگر یکباره فراموشم کنی در پی من نگرد ؛ زیرا پیش از تو فراموشت کردم

 نه طوطی باش که گفته دیگران را تکرار کنی و نه بلبل باش که گفته خود را هدر دهی

هرگز نمی توان سرنوشت را از سرنوشت

دائم برای دیدن هم دیر می کنیم
وقت قرارها همه تأخیر می کنیم
اول برای عشق همه تند می دویم
اما اواسطش همه گیر می کنیم

 

چه فقیر هستیم که با فواره آبی شاد می شویم.
و چه فقیرتر زمانی که می نگریم به کسانی که در کوهی زندگی می کنند و آب چشمه ای از درون خانه شان جاری است.
کنار چشمه شان ....

کاش بودی تا دلم تنها نبود تا اسیر غصه ی فردا نبود کاش بودی تا برای قلب من زندگی این گونه بی معنا نبود کاش بودی تا لبان سرد من بی خبر از موج و از دریا نبود

 خواستم خودمو گول بزنم ؛ همه ی خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای و گفتم : فراموش ؛ یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادمه

عشق فراموش کردن خود در وجود کسی است که همیشه و همه جا ما را به یاد دارد

 

همیشه اشخاصی وجود دارند که تورو ناراحت کنند ولی تو نباید امید و اطمینانت روبه همه از دست بدی...فقط برای دفعه دیگه حواست رو جمع کن که چه کسانی

 قابل اعتماد هستند

 

 

شاید یه کسی شب ها برای اینکه خواب تورو ببینه به خدا التماس می کنه شاید یه کسی به محض دیدن تو دستش یخ می زنه و تپش قلبش مرتب بیشتر میشه مطمئن باش یه کسی شب ها به خاطر تو توی دریای اشک می خوابه ولی تو اون رو نمی شناسی

 

وقتی از من پرسیدی عشق چند بخشه؟ یک بار دستم را بالا و پایین بردم و گفتم : یک بخش!!! ولی وقتی تو را شناختم فهمیدم عشق 3 بخشه: آتش تو را دیدن، شادی با تو بودن، اندوه بی تو ماندن)

 

 

مرگ از پنجره ی بسته به من می نگرد زندگی از دم در قصد رفتن دارد روحم از سقف گذر خواهد کرد در شبی تیره و سرد تخت حس خواهد کرد که سبکتر شده است در تنم خرچنگیست که مرا می کاود خوب می دانم من که تهی خواهم شد و فرو خواهم ریخت

 

 

معلم دو خط موازی رسم کرد خط اولی با دیدن خط دومی عاشقش شد و خط دومی با دیدن خط اولی عاشقش شد همین لحظه بود که معلم داد زد هیچ وقت دو خط موازی به هم نمیرسن

 

 

زندکی اجبار است. مرک انتظار است. عشق یکبار است. جدایی دشوار است. فکر تو تکرار است. اکر رفتم تو یادم کن. اکر مردم تو خاکم کن

 

از کنج لبت بوسه ای چون قند گرفتم از قند لبت من مرض قند گرفتم

 

عشق را می گفت شوری در دل است عقل را می گفت نوری در دل است عقل سرعت میدهد بر کارها عشق جرأت میدهد در کارها عقل تنها سینه را زندان کند عشق تنها طعمه رندان کند عقل بی عشق آید و قاتل شود عشق بی عقل آید و باطل شود

 

شاد و خندون باشید

SMS و ازدواج به سبک اینترنتی

 

 

 

SMS  و ازدواج به سبک اینترنتی!

سلام

شما که کامنت نمیگذارید برای من که من مجبورم خودم مشکلات وبلاگ رو فرض کنم چی هست ,شایدم اصلا مشکلی نداره وبلاگ که اصلا کامنت نمیگذارید نه؟!( بهترین حالتش میتونه این باشه.) حالا شاید بگید اینجا چه جور .بلاگیه که اسمش جک ولی همش اس.ام.اس میزاره؟؟!! راستش تازگی لونه ی اس.ام.اس پیدا کردم که اگه صاحبش بفهمه حتما شاکی میشه بنابراین از اون گروهی که من این مطالب رو توش پیدا کردم تشکر میکنم.

راستی شما هم اگه مطلب جالبی داری و یا اس.ام.اس,جک,آفلاینی باحالی دارید برام بگذارید اگر هم که دوست داشتی با اسم خودت تو بلاگ میگذارم شایدم میگزارم…

( البته میدونم که نرود میخ آهنین در سنگ)

شاد و خندون باشید.

در لحظه اخر که دارم وبلاگ رو آپ میکنم یه کامنت دستم رسید که برام نوشته بود:میدونی هرکس بتونه ادما رو بخندونه چقدر اجر داره .خوش به حالت

خیلی خوشحال شدم اتفاقا فقط به همین دلیل هست که وبلاگ جک رو آپ میکنم.


میدونی چرا وقتی گریه میکنی چشمت رو می بندی؟
وقتی میخوای بخندی،وقتی میخوای کسی رو ببوسی وقتی میخوای تو رویا بری چشمت رو می بندی؟
چون قشنگترین چیزای این دنیا دیدنی نیستند!
ایشاالله با هم میرم بهشت تو بخاطر اینکه روی زمین یه فرشته بودی و من بخاطر اینکه با یه فرشته روی زمین دوست بودم.
فاصله ها : از نفرت تا علاقه یک محبت . از دشمنی تا دوستی یک لبخند . از جدایی تا پیوند یک قدم .
از دوری تا صمیمیت یک اس ام اس
از جلوی گل فروشی رد می شدم دیدم زیبا ترین گلش نیست SMSزدم ببینم کجایی
اگه به من 60 ثانیه وقت بدی بگی بگو... میگم تو 10 ثانیه اول به یادم باش و50 ثانیه رو میدم به تو...تا تو برام حرف بزنی چون تو برام مقدسی
آخر یه روز پرینت قلبم رو می گیرم تا باورت بشه که با هر  نفسم صد بار می گم دوستت دارم

3-2=1 قلب که برای تو می تپه ... 1+1=2 چشم که همیشه منتظرتن ... 3+4=7 روز هفته که دلم برات تنگ می شه ... 7+5=12 ماه که تو رو از خدا می خوام 

لرزش صدات ، برق نگات ، تپش قلبت ، نفس های تند و عرقی که روی پیشونیت نشسته همه گویای یه چیز هستن : تیروئیدت پرکاره . برو دکتر

 

جیگرم
عشقم
نازم
نفسم
قشنگم
زندگیم
ماهم
خوشگلم
فدات شم الهی ..
دیگه داره دیرم می شه . باید از جلوی آینه برم کنار

 

یه بابایی می ره سربازی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دنبال چی می گردی ؟
مگه نگفتم رفته سربازی ..

 

اگه خدا تا لب پرتگاه بردت بدون یا از پشت گرفتتت .. یا همون لحظه پرواز رو یادت می ده

 

می دونی فقط یک دقیقه طول می کشه تا یه آدم استثنایی رو ملاقات کنی ،یک ساعت طول می کشه تا بهش حس احترام و توجه پیدا کنی ، یه روز طول می کشه تا عاشقش بشی ،ولی یه عمر طولانی لازمه تا فراموشش کنی

آنچه زیباست عزیز نیست . آنچه عزیز است زیباست و تو عزیزترینی

 

به جناب خنگ می گن اگه تو دریا کوسه بذاره دنبالت چی می کنی ؟ می گه می رم بالای درخت ...می گن توی دریا که درخت نیست .. می گه مجبورم .. می فهمی .. مجبورم

 

کاغذتم .. احساستو روم بنویس ... عصبانیتت رو روم خط خطی کن .. اشکت رو باهام پاک کن .. حتی اگه سردت شد بسوزونم ... ولی دورم ننداز

 

مرگ مال من زندگی مال تو ...غم مال من شادی مال تو گریه مال من خنده مال تو .. اصلا همه چیز خوب مال تو ...قلب تو هم مال من

 

. اگه بخوام هشتاد روز دور دنیا بگردم . خب ، هشتاد بار دور تو می گردم . چون دنیای من توئی

 

چرا ؟
؟
؟
؟
؟
؟
؟
؟
آخه چرا!!!؟؟؟؟
؟
؟
؟
؟
آخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟
؟
؟
آخه چرا تو که می دونی سرکاری باز می یای پایین ؟

 

 

((((((( ))))))
((((((( @) (@ ))))))
(((((((; <._.> ;)))))))
((((((( ,__, ))))))))
نترس ... گاهی اوقات موبایل مثل آینه عمل می کنه ..

 

پروردگارا ... در جان من آزادگی ،در روح من بی نیازی بگذار ،در قلبم اطمینان ، در کارهایم یک رنگی ، در ، و

در چشمم نور و در دینم روشن بینی

 

 

یک دوست خوب مثل کامپیوتر می مونه : تو رو وارد زندگیش می کنه ،در قلبش ذخیره ات می کنه ،مشکلاتت رو فرمت می کنه و  هیچوقت تو رو از حافظه اش پاک نمی کنه

 

وقتی به طاووس برای ناز کردن ، یه روباه برای فریب دادن و یه تمساح برای اشک ریختن داشته باشی احتیاجی به زن نداری

 

هیچوقت نذار یه دیوونه بوست کنه .. بذار یه بوس دیوونه ات کنه ..

 

 

ازدواج به سبک اینترنتی!

عروس خانم دوشیزه shirin_sooskesiah آیا وکیلم شما را به مهر :

گوگل عدد سکه بهار آزادی / یک وب کم / سند یک سایت اینترنت اختصاصی دات کام / یک مودم DSL / اینترنت پرسرعت به اندازه طول عمر نوح! / LCD و شمعدان / یک هدست بی سیم / چهارده روم اختصاصی به نیت چهارده ... / پنج گیگا بایت میل باکس اختصاصی به نیت پنج ...

به عقد دائم آقای feri_ferferi در بیاورم ؟

جمعیت : عروس رفته آف هاش رو چک کنه!!! حاج آقا : برای بار دوم آیا وکیلم ؟

جمعیت : عروس رفته ویروس کش آپدیت کنه!!  حاج آقا :!!!BUZZ , برای بار سوم خفم کردی آیا وکیلم ؟

عروس : با اجازه بزرگترهای Room بله!

 

 

 

بازم اس.ام.اس

 

می دونی چرا زنا خیلی کم فوتبال بازی می کنن . چون نمی تونن ببینن که یازده نفر

لباس یه جور پوشیدن..

یارو می ره ماه عسل .. می گن خوش گذشت ؟ می گه خیلی .. می گن پس چرا زنت گریه می کنه ؟ می گه آخه یادم رفته بود اونو ببرم ...

 

وقتی که دیگر نبود من به بودنش نیازمند شدم،وقتی که دیگر رفت من به انتظاره آمدنش نشستم،وقتی که دیگر نمیتوانست مرا دوست بدارد من او را دوست داشتم،وقتی که او تمام کرد من شروع کردم،وقتی او تمام شد من آغاز شدم،و چه سخت است تنها متولّد شدن،مثل تنها زندگی کردن است،مثل تنها مردن است،

 

 

اگه یه روز شاد بودی آروم بخند تا غم بیدار نشه و اگه یه روز غمگین شدی آروم گریه کن تا شادی نا امید نشه !

همیشه برای کسی بخند که میدونی به خاطر تو شاد میشه... واسه کسی گریه کن که میدونی وقتی غصه داری و اشک میریزی برات اشک میریزه... برای کسی غمگین باش که در غمت شریکه... عاشقه کسی باش که دوستت بداره!

فرشته از سنگ میپرسه چرا از خدا نمیخوای که تورو انسان کنه؟؟؟سنگ میگه هنوز اونقدر سخت نشدم که انسان بشم!!!!!

عشق: سرطان دوست داشتن است. عشق: عقد دائمی ما با غربت است. عشق :شماره تلفنی است که سالها به دنبال آن می گردیم. عشق: آمپول ب کمپلکس معرفت است. عشق: اتوبانی است که تا ته ابدیت می رود

عشق یعنی امید، یعنی طراوت باران، یعنی سفیدی برف، یعنی ساز زندگی و لبریز از خوشی،و عشق یعنی راز زیستن!

از کسی که دوستش داری ساده دست نکش. شاید دیگه هیچ کس رو مثل اون دوست نداشته باشی و از کسی هم که دوستت داره بی تفاوت عبور نکن .چون شاید هیچ وقت ،هیچ کس تو رو مثل اون دوست نداشته

خیلی دوستت دارم.تو بهترین امیدهارو در قلبم اینستال کردی.عکستو در بک گراند قلبم قرار دادی.تو روی قلبم با ملایمت کلیک کردی.عشق را در زندگی من ریست کرده و تمام غمهام رو شیفت دیلیت کردی.من هر جا باشم قلبم به تو کانکته.عشق تو قلب و مغز منو هک کرده.اسم تو در جای جای وجودم رجیستره.

تو این زمونه ....... سیستم گرونه ........ همه میخوان کانکت بشن ، اما چگونه ؟ ........ رفته محبت ، هک شده عادت ، کجا "بی اف" ، کجا "جی اف" ، کجا یه همدم ؟ .......... گلی تو دنیا ، لگین نمیشه ، دنیا رو سرچش بکنی ، پیدا نمیشه ........ حالا وای وای ، وای وای وای

عجب چرخه عجیبی : زن از سوسک میترسه _ سوسک از موش میترسه _ موش از گربه میترسه _ گربه از سگ میترسه _سگ از مرد میترسه _ مرد از زن میترسه

می دونی سیگار با اینکه می دونه یه روزی زیر پاهات له می شه تا اخر باهات می سوزه ؟؟؟؟
سیگارتم رفیق!!!!

خواستی قاتل بشی همه رو بکش، چون اگه یه نفرم زنده بگذاری می آد و انتقام بقیه رو ازت می گیره... اگه خواستی عاشق بشی، صبر کن تا خود طرف اینو بفهمه چون اگه تو بهش بگی بهت می گه لوس احمق نفهم... اگه خواستی پولدار بشی حتما از راه خلاف وارد شو چون اینجوری هیچ چی بهت نمیدن... اگه خواستی دوست دختر پیدا کنی یه کم خوشتیپ باش، یه کم خرج کن یه کم خر شو!!! یه کم بوس کن!!!... و بالاخره اگه خواستی علاف بشی یه بار دیگه از اول بخون

اینم یک شعر در وصف دختران امروزی:::: اخر یه روز تیک می گیری/ لباسای شیک می گیری / بابا تو می کنی کچل / تا دماغ تو کنی عمل / با همراهت زنگ می زنی / عینک رنگ رنگ می زنی / این دل و اون دل می زنی / تا به موهات زل بزنی / جنس لباست تریکو/ موزیک الکس و انریکو / جورابای فسقلکی / روسری های الکی / خوشی با این تیپ خفن / الان قشنگی مثلا

 

.. به یه نفر می گن ..دوازده امام رو می شناسی ؟ می گه آره . می گن خب اسماشونو بگو می گه اینجوری که نه . اگه ببینم می شناسمشون ..

 

همیشه دوست داشتم با تو به ماهیگیری برم .. می دونی چرا ؟چون هیچکس به اندازه ی تو کرم نداره

 

 

همیشه تو ارتفاع بالاتر از جو ابر وجود نداره . هر وقت آسمون دلت ابری بود بدون هنوز به اندازه ی کافی
اوج نگرفتی

... نگاهت چون عقاب ، دلت چون دریا ،دستانت چون آتش ، صدایت چون پرنده ، قدت چون سرو هیچ چیزت خلاصه مثل آدم نیست

 

روی یک برگ نوشتم دوستت دارم . اما تو مثل بز اونو خوردی

 

 

یه بار از کنار دریا عبور کردی و یه عمر امواجش برای بوسیدن جای پاهات میان و می رن

 

آنگاه که ضربه های تیشه زندگی را بر ریشه های آرزوهایت حس کردی به خاطر بیاور که زیبایی شهابها از شکستن قلب ستارگان است 

 

دوتا آدم برفی در دو طرف رودخونه ایی با دیدن هم عاشق هم می شن اونا از عشق هم آب شدن تاشاید تو آب رودخونه به هم برسن

 

غلط است هر که گوید دل به دل راه دارد . دل من زغصه خون شد دل تو خبر ندارد

 

ببخشید بی موقع مزاحم شدم،،،،میخواستم ببینم آب خوردی آفتابه رو کجا گذشتی

 

چشمت مثه دریا میمونه................بزار جورابامو توش بشورم

 

بی معرفت شدی ! خودت رو می گیری ! دیگه جواب نمی دی ! حالا خوبه فقط عکست رو زدن روچیتوز

 

پرتاب اولین زن ایرانی به فضا را به فال نیک می گیریم . امیدواریم به زودی آن روز نیز فرا رسد که شاهد پرتاب آخرین زن ایرانی به فضا باشیم !!!!