فقط جک


 

ترکه  داشت واسه دوستش تعریف میکرد: آره، چند وقت پیش داشتم توی جنگل می رفتم، که یک دفعه یک شیر وحشی بهم حمله کرد، منم نتونستم فرار کنم اونم گرفت منو و خورد

دوستش میگه: آخه چطوری میشه؟ تو که الان زنده ای و داری زندگی می کنی!!

ترکه میگه: ای بابا، چه زندگی؟ تو هم به این میگی زندگی!؟

 

 

ترکه با احساسات دوست دخترش بازی می کنه 3 بر 1 شکست می خوره



به ترکه می گن :بیا این عرقو بخور. ترکه می خوره و بعد از 10 دقیقه میگیردش .بهش میگن آب بود که خوردی.می گه : دیر گفتین دیگه منو گرفته

ترکه طناب بسته بود به کمرش می گن چرا این کارو کردی؟می گه می خوام خودکشی کنم .می گن خوب احمق ببند به گردنت .می گه نه بابا بستم به گردنم دیدم دارم خفه می شم بستم به کمرم


 

ترکه با هزار بدبختی می ره امریکا تا داریوش رو ببینه .خلاصه بعداز کلی مکافات داریوش رو می بینه .به داریوش می گه داریوش جان من بعد از کلی بدبختی اومدم اینجا تا اهنگ کفتر کاکل به سرو واسم زنده اجرا کنی!!!

 


به ترکه می گن چی شد ترکه شدی ؟ می گه: بچه بودم خر گازم گرفت واکسن که نبود اون موقع ها

 


زن ترکه به ترکه میگه: شوهر همسایه هر روز صبح که میخواد بره سر کار زنش رو میبوسه! تو چرا این کار رو نمی کنی؟ ترکه  میگه: آخه من که زنه رو خوب نمی شناسم

 


ترکه می افته توی چاه، می گه خوب شد تهش سوراخ نبود!

 


ترکه لکنت زبون داشته بهش میگن همیشه زبونت میگیره؟

میگه نه فقط وقتی حرف میزنم!

 


به ترکه میگن با ارّه برقی 100 تا درخت  قطع کن ، 96 تا قطع میکنه خسته میشه. بهش میگن پاشو روشنش کن 4 تا دیگه بیشتر نمونده ، میگه مگه روشنم میشه


 

… ترکه میره سربازی تو صف بوده سروانه میگه به چپ چپ به راست راست میبینه ترکه همینجوری وایستاده میگه تو چرا به فرمانم عمل نمیکنی؟ ترکه میگه جناب سروان شما اول تصمیم قطعی رو بگیرید بعد من انجام میدم

 


به  ترکه  میگن :دیشب اسرائیل  لبنان رو  زد..می گه :جون من ..مگه ایتالیا اول نشده بود

 


دوتا نی نی پیش هم خوابیده بودن  , پسره به دختره میگه: تو دختلی یا پسل؟ دختره میگه: نمی دونم, پسره میگه: بذال من بلم زیل پتو ببینم, میره و میاد میگه: تو دختلی, دختره میگه از کجا فهمیدی؟؟؟؟میگه: آخه جولابات صولتیه

 


ترکه  و زنش دعواشون شده بوده، ‌با هم حرف نمی‌زدند. زن  ترکه  وقتی شب میره بخوابه، یک یادداشت برای  ترکه  می‌گذاره که: منو فردا ساعت 6 بیدار کن. صبح زنه ساعت 10 از خواب پا میشه، ‌می‌بینه ترکه  براش یک یادداشت گذاشته که: پاشو زنیکه خر!

ساعت شیشه!!!

 


ترکه  زنگ میزنه رادیو میگه الووو ببخشید اونجا رادیو ؟؟؟ ...میگه بله بفرمایید

 

 میگه اقا الان صدای من پخش میشه؟؟؟...میگه بله شما بفرمایید

 

 میگه آقا صدای من تو نانوایی هم پخش میشه؟؟؟...یارو عصبانی میشه میگه اره بابا حرفتو بزن

 

 اونم میگه الوو اصغر نون نخر مامانت خریده

 

 


ترکه  داشته خاطره تعریف میکرده، میگه: ما سال

 

چهل و نه با دو نفر دعوامون شد، ‌البته سال چهل و

 

 نه دو نفر خیلی بود


 

ترکه زنگ می زنه به دکتر خانوادگیشون، می گه: حال پدرم اصلا خوب نیست بیاین و نگاهی بهش بکنید.

دکتره میگه: من پرونده بابای شما رو خوب خوندم و می دونم باباتون کاملا سالمه فقط خیال می کنه که مریضه اصلا جای نگرانی نیست.

بعد از یک هفته دکتره زنگ می زنه به ترکه تا حال پدرش رو بپرسه می گه: خوب، حال پدرت چطوره؟

ترکه میگه: والا نمی دونم، فقط از دیروز تا حالا خیال می کنه که مرده

 


به ترکه می گن تولدت مبارک! می گه: خیلی ممنون تولد شما هم مبارک

 

 

شاد و خندون باشید

جوک و اس ام اس داغ داغ


جوک و اس ام اس داغ داغ بپا نسوزی

 

نصیحت ترکه به پسرش : هیچ وقت زن نگیر و به پسرت هم بگو زن نگیره

 


راز عشق را در نگاهت باز کن / عشق من را در دلت آغاز کن
گر هوس کردی مرا در نزد خود / گوشی رو بردار و از ما یاد کن
تفسیر : بابا من شارژ ندارم ! بفهم

 


من به اندازه ی زیبایی تو .... تنهایم / تو به اندازه ی تنهایی من .... زیبایی


 

یه شب ستاره آرزو ها از آسمون اومد پایین گفت : یه آرزو بکن
منم تو رو خواستم
گفت نمیشه
گفتم چرا ؟
گفت : ما تو جنس بنجل نیستیم

 


دل بستن«مثل پرتاب کردن یک سنگ توی دریاست،اما »دل کندن«مثل پیداکردن همون سنگه


 

جیگرتو گاز گاز ! لپتو  ماچ ماچ ! لبتو میک میک ! چشماتو آخ آخ
دیوونتم وای وای
به خودت نگیر بای بای

 


مژده به شما دوست مجرد حالا که مجردهستی و شامل خوشه بندی نمیشی !
بیا بشین رو ساقه


به ترکه می گن بیا اینجا به انگلیسی چی می شه؟ میگه: کام هیر.

میگن حالا برو اونجا به انگلیسی چی میشه؟ میگه: میرم اونجا میگم کام هیر

 


ترکه با کلید گوششو تمیز میکنه گردنش قفل میشه

 


ترکه داشته سوار اتوبوس میشده رانندهه بهش میگه دستت لایه در نره! قلقلی هم میگه سرت لایه در نره


 

به  ترکه  میگن :دیشب اسرائیل  لبنان رو  زد..می گه :جون من ..مگه ایتالیا اول نشده بود

 


ترکه رو برق 3 فاز می گیره پرت می کنه بلند می شه خودشو می تکونه و می گه : اگه مردین یه فاز یه فاز بیاین جلو

 


ترکه  تازه فارغ التحصیل شده بوده! برا مریضش قرص می نویسه، می گه: یکی قبل از خواب بخور، یکی قبل از بیدار شدن


به ترکه میگن "تور" را تعریف کن؟ میگه: تور مجموعه سوراخهایی هستند که با نخ به هم وصل شده‌اند

 

هر کاری میکردن ترکه رو از زیر آوار زلزله بیرون بیارن نمی گذاشته، فقط هی داد میزده من کاری نکردم به خدا، فقط سیفونو کشیدم


از ترکه می پرسن: فرق فلاسفه و ریاضیدانها چیه؟
میگه: ریاضی دانها هر مسئله ای رو سعی میکنن با کمک ریاضی حل کنن ولی
فلاسفه چیزهای حل شده رو هم با کمک فلسفه به مسئله تبدیل می کنن


 

ترکه زنگ می زنه فرودگاه و می گه: شیراز تا تهران چقدر راهه؟ کارمنده می گه: یه لحظه... قلقلی می گه: خیلی ممنون! و قطع می کنه

 


ترکه  با  دو تا خیار در دست میره توی یک بقالی، میگه:حاج آقا خیارشور داری؟ بقاله میگه: بله. قلقلی  میگه: پس  بی زحمت این دوتا رو هم بشور


از ترکه میپرسن بنفش چه رنگیه؟ میگه: قرمز دیدی ؟!  آبیش


 

ترکه به دختره میگه بوس میدی؟  میگه نه ! قلقلی میگه به جهنم بخاطر خودت گفتم من خودم زن دارم

 


ترکه  زنگ میزنه ۱۱۰ میگه آقا پدال گاز و پدال ترمز و پدال کلاچ و فرمون و دنده رو دزدیدن! پلیس میگه ، برو صندلی جلو بشین


 

ترکه کتاب مینویسه تموم که میشه صفحه اولش می نویسه:تقدیم به پدرم که بهترین دوست بابام بود

 


ترکه میگه ریدم تواین شانس دیروزهم دوتا قواص تو وان حموم بود



 

اصفهانیه دم مرگ:احمد کجاست؟

اینجام بابا

اصغر کجاست؟

منم اینجام بابا

هوشنگ کو

منم همینجام بابا

پس همه که اینجان چرا لامپ اون اتاق روشنه

 

 

شاد و خندون باشید

خواندنی هایی از پرتره ای از یک مرد ناتمام



تو را خط زدم پرونده ی زندگیم خالی شد، برگی نمانده که من باشم و من، غمی نیست زندگی را از سر می گیریم.

------------------------

یادداشت:کوچکتر بودم دل بزرگتری داشتم حالا که بزرگترم چه دلتنگم

------------------------

بی وفا باشی شکایت می کنند، با وفا باشی خیانت می کنند، مهربانی گرچه آیینی خوش است، مهربان باشی رهایت می کنند

-----------------------

سه جور دوستت دارم اینجوری، اونجوری، بدجوری

-----------------------

انگار ثانیه ها لنگ می زنند وقتی دلی برای دلی تنگ می شود

----------------------

این روزها آنقدر تنها هستم که تنهایی دلواپسم شده. لبخند می زنم تا قدری آرام گیرد بیچاره دلم طاقتش تمام کم شده است

--------------------

به دو چیز عشق می ورزمیکی تو و دیگری وجود تو. به دو چیز اعتقاد دارم یکی خدا و دیگری تو در این دنیا دو چیر می خواهم یکی تو و دیگری خوشبختی تو

--------------------

اون کسی که چتر و ساخت عاشق بود؟ نه عزیز دل آدم بود

-------------------

میگن دلتنگی قشنگترین هدیه عشق است، حالا با این هدیه قشنگ چه کنم.

-------------------

زندگی را تو بساز نه بدان ساز که سازند و پذیری بی حرف...

-----------------------

دفعه بعد خواستی به دیدنم بیایی سنجاق قفلی بیاور می خواهم دلم را به دلت سنجاق کنم

-----------------------

زندگی یعنی جنگ تو بجنگ

زندگی یعنی عشق تو بدان عشق بورز

خاطرم نیست تو از بارانی یا که از نسل نسیم، هر چه هستی گذرا نیست هوایت، بویت، فقط آهسته بگو با دلم می مانی؟

 

Sender: E.m.j

 



شاد و خندون باشید