اس و مس شب چله و .....




این پست مخصوص اس ام اس های شب یلدا با تشکر از دوستم عماد

بی تو نه امور جهان لنگ میشه نه بین زمین و آسمون جنگ میشه ، نه کوه آب میشه نه آب سنگ میشه ، فقط دل من واسه تو تنگ میشه

محفل آریائی تان طلائی ? دلهایتان دریائی شادیهایتان یلدائی ? پیشاپیش مبارک باد این شب اهورائی . .

یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را
باید جشن گرفت
یلدایتان مبارک.
روی گل شما به سرخی انار ، شب شما به شیرینی هندوانه ، خندتون مانند پسته و

عمرتون به بلندی یلدا . شب یلدا مبارک

شادیتون 100 شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما

یلدا مبارک . . .
توی سرمای این شب طولانی به فکر بی خانه مان هایی که چشم میزنند

زودتر صبح بشه هم هستی ؟
چند ساعت بیشتر به آخر پاییز نمونده، جوجه هاتو شمردی!؟

تو میری و من فقط نگاهت می کنم ، تعجب نکن که چرا گریه نمی کنم ، بی تو یک عمر

فرصت برای گریستن دارم ، اما برای دیدن تو همین یک لحظه باقیست ،

تا یلدایی دیگر انتظارت را خواهم کشید . . .

میان دوستـــان افتاده ای تک / رخت هندونه ،زلفت عین پشمک!

برایت می زنم اینک پیامک / شب یلدای تو ای گــــــل! مبارک!

حتی طولانی ترین شب نیز به خورشید می رسد . . .


تو خوبی!
تو بهترینی!
تو تکی!
.
.
.
.
.
اینم از هندونه شب یلدات. بذارشون تو یخچال خنک شه ! یلدا مبارک!

بیا ای دل کمی وارونه گردیم ، برای هم بیا دیوونه گردیم ، شب یلدا شده نزدیک ای دوست

، برای هم بیا هندونه گردیم . شب یلدا مبارک

قیمت پماد سوختگی شب یلدا(چله)خیلی خیلی بالا میره.

اگه نگرفتی زود تر بخرش شاید هندوانه ای که گرفتی سفید در بیاد هااا

اون وقت لازمت میشه
چون تیر رها گشتـه ز چلّـه شده ایم!

مهمان شمــا در شب چلّـه شده ایم!

از برکت ایـن سفــره ی الــوان شما

تا خرخره خورده،چاق و چلّـه شده ایم


می نویسم د ی د ا ر
تو اگر بی منو دلتنگ منی 1 به 1 فاصله ها را بردار

متلک بسیجی ها : وای خواهر تنت بوی کربلا میده شهیدتم

لیمو ترش نخور ترش میکنی منو فراموش می کنی ادامس بخور تا باد کنی منو یاد کنی

اگه یکی با گاری دنبالت کرد نترس نون خشکیه اونم فهمیده با نمکی

اذ ثمیم غلب و با طمام وجود دوصط دارم، چیهمگه بی صوادا دل ندارن!!

یه روز یه مار میره توی حموم زنونه زنها جیغ میزنن مار میگه : خواهرا جیغ نزنین من کبرام!!!

2 تا گل بگو که با (خ) شروع بشه .
.
.
.
زیاد فکر نکن فقط خودم و خودت!!!


شاد و خندون باشید شب یلداتون هم پیشا پیش مبارک


اس و مس جدید



سلام به دوستان عزیز احوالاتتون چطوره؟ باز هم با اس ام اس جدید اومدم

دفتر نقاشی من تو شهر غم گم شده به کی بگم با معرفت دلم واست تنگ شده

از قلبم پرسیدم عزیزت کیه گفت پیامک بفرست ببین کجا میره

اس ام اس عاشقانه یک ترک : کاش مغز داشتم تا ضربه مغزی می شدم تا قلبم و بهت اهدا کنم!
بند شلوارتم رفیق، ولم کنی ابروتو می برم ، جدید تریم اس ام اس تهدید امیز!

گاه برای ساختن باید ویران کرد ، گاه برای داشتن باید گذشت و گاه در اوج تمنا باید نخواست/

بولوتوث لباتو فعال کن می خوام واست بوس بفرستم

وقتی کسی به دل نشست نشستنش مقدسه ! حتی اگه تو رو نخواد نفس کشیدنش بسه

میلاد منجی
مهدی عسگری
حجت حسنی
پیام عدالت
نگین امامت
مونس محمدی
این 6 نفر و دیشت تو پارتی گرفتن ببین از فامیلاتون نیستن؟

یک بوسه تقدیم به کسی که عمرش وفاست ، قلبش صفاست ، چشمانش زیباست.

یک بوسه با طعم لیمو شیرین فرستادم زود بگیرش تا تلخ نشده !

سلام ماهی قرمز کوچکی هستم در دل شیشه ای تو ، مواظب باش دلت نشکنه که من بمیرم


شادو خندون باشید