اس ام اس ارسالی

به ترکه میگن چقدر درس خوندی؟ میگه تا اونجایی که دهقان فداکار شلوار شو در اورد و منتظر تصمیم کبری شد.09351699170

 

خدایا ما حال رفتن به راه راست را نداریم. راه راست را به سوی ما کج بفرما(مناجاتی از گشاد نامه) 09351699170

 

 

Tanha tarin adamha kasi ast k eke delash zsendegiye digari bashad

09351699170

 

شاعری بر مکن بر حافظ و خیام کن ده وجب کیرو بخور از درد کون فریاد کن

 

امروز کسی محرم اسرار کسی نیست ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست/بیهوده مکن عمر صرف رفیقان عمر صرف کسی کن که دلش جای تو باشد.M,N09371007936

 

یادت هست که گفتم دوستت دارم و تو گفتی کوچکی برای دوست دشتن؟ رفتم بزرگ شدم. انقدر که یادم رفت دوستت داشته باشم. M.N09371007936

 

سلامی به گرمی آش رشته که روش با پیاز داغ نوشته مرامت منو کشته.....F@M09351699170

 

 

اونقدر دلم می خواد ببینمت ولی بلیط سرزمین فرشته ها گرونه! 09351699170

 

 

عشق چیست؟ دست این تو دست اون

دست اون تو دست این

دست اون نو اونه اون

دست این تو اونه اون

اونه این تو دست اون

اونه این تو اینه اون

اینه اون تو اونه این09351699170

 

 

گر پسری کشته شود دختری ترشیده شود! گر پسران کسته شوند کل جهان لیته شوند. 09351699170

 

 

حکیمی را گفتند بکشیمت یا بکنیمت حکیم کمی اندیشید وسالها زنده ماند.

 

فقط یک بار میگم دوستت دارم چون خوب نیست زیاد دروغ بگم!

 

با گوشیت چی کار کردی که هر چی میزنگم میگه مشترک مورد نظر لوسه نمیده به تو بوسه

 

 

جک ارسالی



کوچمون.همه جاشده سفیدسفید.میای برف بازی کنیم مثل بچه گیامون،میای برف پارو کنیم مثل بزرگترامون بیاامروزبا هم خوش باشیم.به امیدیه برف دیگه به امیدیه خوشیه دیگه خدانگهدار.09351699170



دل که رنجیدازکسی،خرسندکردن مشکل است،شیشه ی بشکسته راپیوندکردن مشکل است،کوه راباآن بزرگی میتوان هموارکرد،حرف ناهموارراهموارکردن مشکل است

همیشه یادت باشه فقط یکى هست که به خاطره تونفس میکشه..اونم
دماغته!


Bebin . . . Hichi . . . Na!pashimom shodam, . . . Bashe . . . Migam . . . Man Dose... . . . . Man Dose daghighe,ee hast ke sare karet 

gozashtam


خدایاماحال رفتن به راه راست را نداریم.راه راست رابه سوی ماکج بفرما.(مناجاتی ازگشادنامه)

09351699170


ای ماه که آسمان خانه توست،به گلم بگوکه یاردلدارو،دیونه ی توست. 09351699170


''Tanha tarin adame donya kasi ast ke delash zendaniye digari basha


طبقه بندى آىکیو:
1نابغه

2تیزهوش
3
باهوش
4
معمولی
5
کم هوش
6
دیرفهم
7
کم فهم
8
نفهم
9
گیج
10
پرت
11
چت
12
اوسگل
13
شاسگول
14
کس خل
15
کس گیج
16
کس پرت
17
کس میخ
18
کس مخ
19
چوس مخ
20
ترک
21
لر{

 

یادت هست کفتم دوستت دارم وتو کفتی کوجکی برای دوست داشتن؟
رفتم بزرک شدم.آنقدربزرک که یادم
رفت دوستت داشته باشم

 

Del ke ranjid az kasi khorsand kardan moshkel ast,shisheye beshkaste ra peyvand kardan moshkel ast.‏}‏M.N}09371007936

 


.
.
.
.
.
.
Elah i i i i i
.
.
.
.
.
.
.
Elahi i i i ke
.
.
.
Man
.
.
.
.
Ghorbune oon
.
.
.
.
.
.
.
Cheshat beram ke donbale message migarde!M.N

انواع بوس :

١ بوس صورت: دوست داشتن
٢ بوس پیشانی: آرامش
٣ بوس بازو: شوخی کردن
٤ بوس لب: عاشق بودن
٥ بوس گردن: نیاز داشتن
حالا اگه بخوای بوسم کنی بوس شما چندمیه؟M@N
09371007936

 


 Sms mikhay?
.
.
.
.
.

        ,----,   
        \     |
        /    /____
___/      ______|
           _______|
____     _______|
      \_______|
biyah

 


امروزکسی محرم اسرارکسی نیست
ماتجربه کردیم کسی یارکسی نیست.بیهودمکن عمرصرف رفیقان!عمرصرف کسی کن که دلش جای
توباشد.M.N
09371007936

 

 


یادت هست کفتم دوستت دارم وتو کفتی کوجکی برای دوست داشتن؟
رفتم بزرک شدم.آنقدربزرک که یادم
رفت دوستت داشته باشم.
M.N
09371007936

 

Del ke ranjid az kasi khorsand kardan moshkel ast,shisheye beshkaste ra peyvand kardan moshkel ast.‏}‏M.N}09371007936

 

 

جک ارسالی


پا برهنه تا کجا دویده ای که این همه گل شکفته است


ای بانو! بیا حواسمان را پرت کنیم ... مال هرکس دورتر افتاد، عاشق تر است ... اول خودم ! حواسم را بده تا پرت کنم

آدم ها خیلی زود همراهان صمیمی را فراموش می کنند.همین که باران بند آمد خیلی ها چترهایشان را جا می گذارند...


بچه: بابا نقاشیم قشنگه؟ پدر : آره پسرم چی کشیدی؟ - یه گاو که داره علف می خوره. - کو علف؟ - گاو خورد - کو گاو - علف خورد رفت


پازل دل یکی رو بهم ریختن هنر نیست.. هر وقت تونستی با تیکه های شکسته ی دل یک نفر یک پازل جدید براش ساختی هنر کردی !


روباهی به زاغی گفت: چه دمی، چه سری، عجب پایی! زاغ عصبانی شد و گفت: بی‌تربیت! خجالت بکش. اون موقع من کلاس اول بودم. حالا شوهر دارم!


احمدی نژاد به مایکروسافت پیشنهاد داد تا در نرم افزار اکسل منوی "ریدن به آمار" گنجانده شود .


به غضنفر می گن از چه گلی خوشت می آد: میگه اقاقیا . می گن همینو که گفتی بنویس. می گه غلط کردم ؛گل رز

به لره می گن با وطن جمله بساز. میگه من رفتم حمام و تنم را شستم. می گن نه!!با ط دسته دار. میگه اتفاقا با طی دسته دار شستم


اشک ها اسکی سوارانی ماهرند که از زیر چشم ها شروع به حرکت می کنند و از گونه ها با مهارت می پرند و در کنار لب ها از خط پایان می گذرند


نه سه نقطه ایم که یعنی ادامه داریم ... نه یک نقطه ایم که یعنی تمام شدیم . دونقطه ایم ، مانده بین زمین و هوا


اهل دانشگاهم رشته ام علافی‌ست جیب‌هایم خالی ست پدری دارم حسرتش یک شب خواب! دوستانی همه از دم ناباب و خدایی که مرا کرده جواب. اهل دانشگاهم قبله‌ام استاد است جانمازم نمره! خوب می‌فهمم سهم آینده من بی‌کاریست من نمی‌دانم که چرا می‌گویند مرد تاجر خوب است و مهندس بی‌کار وچرا در وسط سفره ما مدرک نیست! (چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید) باید از آدم دانا ترسید! باید از قیمت دانش نالید! وبه آنها فهماند که من اینجا فهم را فهمیدم من به گور پدر علم و هنر خندیدم!


خدایا من در کلبه فقیرانه خود چیزی را دارم که تو در عرش کبریائی خود نداری من چون توئی دارم و تو چون خود نداری !! امام زین العابدین


مردن آن نیست که در خاک سیاه دفن شوم مردن آن است که از خاطر تو با همه خاطره ها محو شوم

ترجیح میدم با کفش هایم در خیابان راه بروم وبه خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد بنشینم وبه کفش هایم فکر کنم

به سلامتیه رفیقایی که تو دریای مردونگی غرق میشن ولی از رو پل نامردی رد نمیشن، صلوات

ازخدا پرسیدم : خدایا چطور می توان بهتر زندگی کرد؟ خدا جواب داد: گذشته ات را بدون هیچ تاسفی بپذیر، با اعتماد زمان حال ات را بگذران بدون ترس برای آینده آماده شو . ایمان را نگهدار و ترس را به گوشه ای انداز . شک هایت را باور نکن و هیچگاه به باورهایت شک نکن


مهم نیست کف پات رو شسته باشی یا نه حتی مهم نیست که کف پات نرمه یا زبر مهم اینه که وقتی پات رو تو زندگیه کسی میزاری و از زندگیش عبور می کنی وقتی که مهلتت تموم شد و فقط رد پات موند انقدر اون رد پا خواستنی باشه که به کسی اجازه نده پاهاش رو روی رد پات بذاره


زندگی همانند داستان مرد یخ فروشی است که از او پرسیدند: فروختی؟ گفت: نخریدند، تمام شد!


رهبر ما آن جوان 15 ساله ایست که به سختی از فیلترهای اینترنتی عبور کرده و با سرعت 43 کیلوبایتی کلیپ دانلود میکند



Ersali az Rockclimbing