سلام به همه دوستان اس .ام .اس خوان و اس. ام . اس فرست، و کلا دوستانی که دل خلقی رو شاد می کنند با این حرکات قشنگشون... با توجه به اینکه یه عالمه مجله های اس .ام .اس و پیامک این چیزا زیاد شده فکر کنم یه چند تا اس .ام .اس و جک ناب برا این پست بنویسم تا حالشو ببرین.....                                                              

شاد و خندون باشید                                                                                                                    

 

زن مثله ویروس میمونه  وقتی وارد زندگیت میشه  جیبتو اسکن میکنه، لبخند دیلیت میکنه مختو ادیت میکنه برنامه

هاتو دانلود میکنه اخرش هنگ میکنی....                                                                                           

 

زن تو اسانسور با ترکه تنها میشه لباسشو در میاره میگه فکر میکنم من زنتم! ترکه هم لباساشو در میاره میگه پس اینارم بشور!!!                                                                                                                            

 

 

00:03

00:02

00:01

00:00

بوووووووووووووووووووووووووم

 

دلم از دوووووووووووووریت ترکید

 

 

 

اگه گفتی این چیه؟؟؟؟                                                                                                                   

 

 *                                                                                                                              

  این تویی که تنها ستاره قلب منی.....                                                                                               

 

زندگی تفسیر 3 کلمه است خندین ، بخشیدن ، ببخش پس بخند ، ببخش و فراموش کن.

 

به مدیر تیمارستان گزارش دادند شب پیش یکی از بیماران قصد خودکشی در وان حموم را داشته ولی خوشبختانه یک بیمار دیگر به نام غضنفرنجاتش داده.پزشک تیمارستان پس از مطالعه پرونده غضنفر صداش کرد و گفت:وقتش رسیده که تورو آزاد کنم این اقدام بزرگ تو نشان میده حالت خوب شده.البته متاسفم اون بیمار بالاخره این کارو کرد .این بار خودشو تو بالکن اتاقش حلقاویز کرده.غضنفر گفت:نه اون خودکشی نکرده چون خیس بود من آویزونش کردم خشک شه                                                                                                              

 

قانون 22 نیوتون: عشق در پسران از بین نمیره بلکه از دختری به دختر دیگه منتقل میشه                              

 

خدایا شکرت که غم رو افریدی درد را افریدیدلتنگی را افریدی                                                                

اشک را افریدی چرا که اگر همیشه می خندیدم و شاد بودم تو را از خاطر می بردم این واقعیت استمن انقدر نمک نشناس هستم که تنها تو را در غمهایم صدا کنم چرا که شانه هایم تحملشام را ندارد                                        

 

وقتی که به هم میرسیم 3 نفریم من تو عشق از هم که جدا میشیم 4 تفریم تو وتنهایی منو عذاب                         

 

درسراشیبی که نامش زندگیست/  با همه بیگانگی ها می روم/  در سکوت سرد وغمگین زمان / بی هدف بی یارو یاورم می روم / میروم تا شاید در دشتی بزرگ / در سراشیبی که نامش زندگیست/  باز یابم انچه را گم کرده ام

 

باید خریدارم شوی، تا من خریدارت شوم باید گرفتارم شوی، تا من گرفتارت شوم من نیستم چون دیگران، بازیچه بازیگران اول بدام آرم ترا، آنگه گرفتارت شوم                                                                                    

 

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم با اشک تمام کوچه را تر کردم وقتی که شکست بغض تنهایی من وابستگی ام را به تو باور کردم                                                                                                                         

 

می دونی چرا زنها بیشتر از مردها عمر می کنند؟ . . . چون زن ندارن                                                     

 

سوال کنکور 87 آرامگاه سعدی کجاست !؟ 1- خونشون!؟ 2- خونمون !؟ 3- تو حیاط !؟ 4- اتاق تمساح ها