اس و مس یوزارسیف و ماهواره امید

امان از دست یوزارسیف و این ماهواره امید چه کرده با این اینباکس های موبایل ما، روزی نیست که اس ام اسی برای این فیلم یوزارسیف و یا این ماهواره امید نساخته باشند، خوب من هم چند تا از اس ام اس ها رو که به دستم رسیده رو براتون توی پست امروز قرار میدهم

وزیر بهداشت: پدر شدن یوزارسیف ١٥دقیقه پس از ازدواج از جمله دستاوردهای با شکوه دولت نهم است
آموزش گیتار در آموزشگاه بانو: اموزش گیتار توسط بانو زلیخا و تخفیف ویژه برای کسانی که نامشان یوسف باشد.
مردم قزوین: یوزارسیف سرور ماست
پس از مسلمان شدن آخناتون ، مراسم ختنه کنان وی چهارشنبه از شبکه یک بصورت مستقیم پخش خواهد شد.
هر کسی در زمان فراوانی 7 پیامک به ما ارسال کند در زمان قحطی 14 پیامک به او می دهیم.
یه ضرب المثل قزوینی میگه
زندگی بدون عشق مساوی است با: جمعه بدون یوزارسیف!؟
دعای آقایون: الهی با زلیخا بری تو اطاق در اطاق باز نشه....!
و خیلی از پیامک های دیگه که خودتون حتما خوندید

حالا پیامک های ماهواره امید

سردار رادان: پس از فرستاده شدن امید به فضا به ناهید و زهره دستور داده شد که حجاب خود را رعایت کنند.
اولین پیامی که ماهواره امید مخابره کرده: زمین گرد است
دومین خبری که ماهواره مخابره کرد: از این فاصله فقط مرقد امام به علت نور زیاد قابل رویت است.
با فرستاده شدن ماهواره امید به فضا از این پس نام کهکشان راه شیری به شیخ فضل الله نوری تغییر یافت.
------------------------------
میگن غمتو به هیچکس نگو ٬ حتی به چشات ٬ چون اونم اشک میریزه و رسوات میکن
------------------------------
گدا چیست ؟ موجودی است زنده که موبایل دارد ولی اس ام اس نمیدهد
............ ......... ......... ......... ...
می دونید سریعترین راه به چنگ آوردن قلب یک مرد چیه ؟
پاره کردن سینه اش با یک کارد آشپزخانه
............ ......... ......... ......... ...
طرف توی یه مانور از هواپیما با چتر میپره پایین چترش باز نمیشه ،
میگه : خب خدا رو شکر که این فقط یه مانوره !!!
............ ......... ......... ........
سوال امتحان ..ت...ر....ک...ا !
طفلان مسلم چند نفر بودند ؟ نام پدرشان چه بود ؟!!!؟!!
............ ......... ......... ......... ......
در فصل زمستان که لبو میچسبد ، آغوش و فشار و گفتگو میچسبد
.
.
پس شعله بالای بخاری ها را کم کن که فقط زیر پتو میچسبد! (روابط عمومی شرکت گاز)

شادو خندون باشید

بازم جک و اس ام اس اومد



سلامی به گرمی اتو ، به نرمی پتو، به شیرینی لبو، مسیج نمیدی هلو


من یه بوس کوچولو هستم اجازه دارم چند لحظه روی لپ شما استراحت کنم؟

سخت ترین درسی که باید از زندگی بیاموزیم ، این است که هنگام در مسیر ، کدام پل برای عبور است، کدام برای خراب کردن

هر کس در زمان فراوانی 7 پیامک به ما ارسال کند در زمان قحطی 14 پیامک به او میدهیم.

دعای خانمها : خدایا به من درک بده تا شوهرم را درک کنم ، صبر بده تا او را تحمل کنم، اما قدرت نده که میزنم لهش می کنم....!


2omiha

3vomiha

Diplomeha


Daneshjooyan

Mohandesin

Vokala

Pezeshkan

Honarmandan


.
.
.
Hamtun fadaye oon kesi ke dare in smso mikhone…



میگن هر کی دوست خوشگل داره جاش تو بهشت خوشحال باش مفتی مفتی رفتی بهشت

شادو خندون باشید...