اس و مس و جک

-گنجشک به خدا گفت: لانه کوچک داشتم ، ارامگاه خستگیم بود، سر پناه بی کسی ام بود، طوفان تو ان را از من گرفت ، کجای دنیای تو را گرفتهبودم؟ خدا گفت: ماری در لانه تو بود لانه ات ر از تو گرفتم تا جانت گرفته نشود
-شاخه با ریشه خود حس غریبی دارد باغ امسال چه پائیز عجیبی دارد غنچه شوقی به شکوفا شدنش نیست دگر با خبر گشته دگر با خبر گشته که دنیا چه فریبی دارد
-لوتی ترین پیام اینه: زیپ شلوارتم ولم کنی ابروت میره. -هرگز تو زندگی دنبال کسی نباش که بتونی باهاش زندگی کنی، بلکه دنبال کسی باش که نتونی بی او زندگی کنی
- محبت مثل سکه میمونه که اگه بیوفته تو قلک قلب کسی در نمییاد مگر اینکه اون قلب و بشکنی.....!!
-داماد به عروس میگه: نترس تا 10 بشماری تمومه. عروس میگه 1 2 3 اه4 اخ5 اوه6 وای جون 8765 از اول میشمارم.....!!!
-هان؟
.
.
.
چیه؟
.
.
.
.
فمر کردی اس ام اس جک چیزی واست دارم؟
.
.
.
.
نه عزیزم
نه جک دارم
نه اس ام اس
نه چیزی دارم
ولی تا دلت بخواد دوست دارم
-به ترکه میگن زنتو چقدر مهر کردی میگه مهر که نامزد بودیم ابان و اذر خیلی کردم
-معلم ادبیات از دختره پرسید حال ساده چیست؟ دختر خانم لب گرفتن (09138283)
-و خداوند زنان را افرید تا هیچ مردی به مرگ طبیعی نمیرد( سوره سکته ایات حرص تا دق) (09138283)
-از برنامه 90 مزاحمتون میشم شما بهترین گل فصل شدین.
شادو خندون باشید