آفلاینی و جک و اس.ام.اس...!!!!

شوخی با منصور:

 

یه روز چندتا جوون جمع می شن ! ماشین باباهه رو دو در می کنن می گن بزنیم بریم شمال !

سوار ماشین می شن پسره استارد می زنه رفیق می گه :

بزن بریم به سرعت برق و باد بزن بریم از اینجا !

بزن بریم عشق و داد و بیداد بزن بریم از اینجا !

همینطوری داشتن می رفتن یکی از بچه ها عقب ناراحت نشسته بود یکی از بچه ها بهش می گه : چته ؟ ناراحتی چرا ؟ می گه : بابا منو برداشتین اوردین اونجا نامزد داشتنم ، دوستش داشتم عاشقش بودم :

دوباره عشق دوباره گوشه گیرم

همینو بس دوباره سر بزیرم

نمیشه پنهون بشم دست دلم رو شده


بد رفیقش بر می گرده می گه ای بابا عشق کدومه :

تو این دنیای دیوونه کسی عاشق نمی مونه

ببین ساختن چه قدر سخته ولی ویرونی آســــونــــه !

همین جور داشتن می رفتن یه دفه تصادف می کنن

یارو راننده پیاده می شه خیلی عصبانی می گه :

دیوونه دیوونه | دیوونه دیوونه

دیوونه شو دیوونه !

دیوونه دیوونه | دیوونه دیوونه

دیوونه شو دیوونه دیوونه دیوونه !!!


بعد دعواشون می شه زنگ می زنند پلیس میاد

پلیسه به بچه ها می گه : بابا شما مقصرین حالا دارین دعوا هم می کنید ...

بچه ها می گن بابا ما که کاری نکردیم

پلیسه بر می گرده می گه :

شهر و به هم ریختی دیگه چـی می خوای !

خلاصه بچه ها پشیمون می شن می گن بیاین بر گردیم این کارا آخر عاقبت نداره ...

یکی از بچه ها می گه من اصلا زنگ می زنم خونه ردیفش می کنم !

زنگ می زنه خونه مادرش گوشی رو بر می داره می گه : بفرمایید

پسره می گه :

مــــنو ببـــــــخش منــــــو ببـــــــخش

مــــنو ببـــــــخش


می خوام که با تو باشم نمی تونم جدا شم !

بعد مادرش می گه : این چه حرفیه پسرم ؟ :

تو عزیز دلمی | تو عزیز دلمی

تو عزیز دلمی | تو عزیز دلمی ...

 

 

 

 

 

دلم مثل دلت خونه شقایق
چشمم دریای بارونه شقایق

--------------------

 

کاش ای تنها امید زندگی
می توانستم فراموشت کنم
یا که همچون آتشی در سوز دل
در مهیب سینه خاموشت کنم
کاش آنروز در گلستان خیال
ای گل زیبا نمی چیدم تو را
تا که امروز بسوزم از داغ دوریت
کاش هرگز نمی دیدم تو را

....

 

--------------------------------------------

man hanoozam dagh daram
dar koja mand an khiyale khoobe man
ghosseam az dooriye to nist
ghosseam az booye gheflathaye jangire ghoroor ast
hame chizam raft
va konoon inja tanha hastam
...hamin bood akhare an hame sher
bavarash shayad door ast
vali man anja
dar khatereye an hame yadi ke mord
chizi gom kardam
ghalbam misoozad
va tab daram
man hanoozam dagh daram
ba anke gozasht.....

----------------------------------------------

 

age midonestam ki reshteye zendegiro mi bafe
migoftam male mano az aval beshkafeh

--------------------------------------

 

rasme neveshtan ra ..... rasme khandan ra ......rasme yad gereftan ra .......dar zendegi madyoone to hastam, tamame zendegiam va noore cheshmam toi,tanha rahe nejatam az tarikeye cheshmanam toyi....DOOOOOSTAT DARAM Eynake man

---------------------------------------------

 

doost dari begam mikham har rooz sobh ba sedat bidar sham va badesh begam ba saatam boodam? doost dari begam mikham kenare to bekhabam va bad begam ba balesham boodam? doost dari begam mikham bahat harf bezanamo bad befahmi ba yahoo helperam? doost dari begam chera rafti bad befahmi ba bargham? in dafe migam dooset daram, vali ba khode khodetam

------------------------------------

farghe shohar kardan va sag negah dashtan chie?javab:sag gand be farshet mizane mard be zendegit

--------------------------------------------

 yeroooz ye torke o rashtie o lore o ghazvinie o bolghari o roose o amricaie o englisie o canadaie o azire o almanie tasmim migiran toro sare kar bezaran

 

 

 


نام تو چه نام دلفریبی است
مفهوم تو وسعت عجیبی است

با این همه بایدت بگویم
ای عشق زمانه غریبی است

 

 

به سلامتیه گاو ...

به سلامتیه گاو چون که نگفت من گفت ما،
به سلامتی کرم خاکی نه به خاطره کرمش به خاطره خاکی بودنش،
به سلامتی دیوار که هر مرد و نامردی بهش تکیه میکنه،
به سلامتی مورچه که تا حالا هیچ کس اشکشو ندیده،
به سلامتی خیار نه به خاطره خ اش بلکه به خاطره یارش،
به سلامتی شلغم نه به خاطره شلش به خاطره غمش.
به سلامتیه هر چی نا مرده که اگر نامرد نباشه مردا شناخته نمیشن.
به سلامتیه کلاغ نه به خاطره سیاهیش بلکه به خاطره یه رنگیش.
به سلامتیه سگ نه به خاطره پارسش بلکه به خاطره وفاش

---------------------------------

ای که در را به رویم بستی و پا روی عشقم گذاشتی

بابا جون دستم لای در مونده

 --------------------------------

شادو خندون باشی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جک جدید تر از همیشه(85-2006):

 

 

یه پیرمرده و یه پیرزنه و یه پسره و یه دختره تو یه کوپه قطار با هم بودن،‌ قطار میره تو تونل و همه جا تاریک میشه،‌ یهو یه صدای ماچ و بعد هم یه صدای کشیده میاد! قطار از تونل میاد بیرون همه نشسته بودن سر جاشون. پیرزنه با خودش میگه: عجب دختر متین و باحیاییه! با اینکه جوونه و دلش میخواد ولی به کسی راه نمیده، تا یارو بوسیدش گذاشت زیر گوشش! دختره با خودش میگه: عجب پیرزنه نجیبیه! با اینکه سنش بالاست و کسی تحویلش نمیگیره، بازم نمیذاره کسی ازش سوء استفاده کنه. پیرمرده هم با خودش میگه:‌ بابا عجب بدبختیه‌ها! یکی دیگه حالش رو میکنه ما کشیده رو می‌خوریم! پسره هم با خودش میگه: چه حالی میده آدم کف دستش رو ببوسه محکم بزنه تو گوش بغلی!

---------------------------------------

 

این جک رو هستی خانم برامون فرستادن:

یه روز ۲تا نی نی پیش هم خوابیده بودن پسره به دختره
میگه:تو دختلی یا پسلی؟دختره میگه:ممیدونم!!پسره میگه:خوب بذال من بلم ببینم...میره زیر پتووبرمیگرده میگه:
دختلی.دختره میگه از کجا فهمیدی؟ پسره میگه :اخه جولابات صولتیه.

نه جدید بود نه با حال..
.

---------------------------------------

تلویزیون داشته گل خداد عزیزی به استرالیا نشون میداده ترکه نیگا میکرده دو سه بارصحنه آهسته گل و نشون میده ترکه شاکی میشه میگه حالا اونقدر نشون بده تا اون دروازبان بگیردش!!!

---------------------------------------

 

ترکه میوفته تو جزیره آدم خوارا،آدم خوارا میگیرنش رئیسشون میگه پوسته اینارو میکنیم باهاش قایق درست میکنیم ترکه یه چاقو ور میداره میذاره رو شیکمش میگه جلو بیاد قایقتونو سوراخ میکنم

---------------------------------------

 

ترکه با ماشین میره تو دره بهش میگن چی شد بابا چرا افتادی تو دره میگه والله ما داشتیم تو جاده با ماشین میرفتیم هی جاده پیچید ما پیچیدیم دوباره جاده پیچید بازم ما پیچیدیم یهو جاده پیچید من نپیچیدم

-----------------------------------

 

ترکه عرق میخوره میبرنش کلانتری شلاقش میزنن افسر چند تا شلاق میزنه بعد شلاقو میده به یکی دیگه میگه برادر بیا شما هم یه فیضی ببر یارو هم چند تا میزنه میده به یکی دیگه میگه برادر اکبر بیا شما هم به یه فیضی برس بعد که کارشون تموم میشه از اتاق میرن بیرون ترکه میگه برادر لااقل در فیضیه رو ببند

-----------------------------------

 

شیر فرهاد به مامانش میگه موا تو از چه حیونی خوشت ویاد؟مواش میگه از ماربواااااا

-----------------------------------

 

جشنواره فیلمهای تخیلی رشت:زن وفادار،مرد با غیرت،فرزند حلال زاده،و سیمرغ
بلورین برای فیلم:پسری که یک پدر داشت

-----------------------------------

 

ترکه میزنه به سیم آخر برق میگیرتش

-----------------------------------

 

یه شب ترکه میره دزدی ، صاحب خونه از خواب بیدار میشه میگه: کی او نجاست؟ ترکه میگه: هیچکس ، گربه است ، بع بع

-----------------------------------

 

ترکه بعد از چند سال خواندن درس حقوق وکیل میشه. بهش یه پرونده می دهند میگن حکم کن؟ ترکه هم بعد از یه مدت برانداز کردن میگه: گشنیزه !!!

-----------------------------------

 

دو تا ماشین تصادف میکنند. افسره میاد از ترکه میپرسد کی مقصره؟ ترکه میگه: من خواب بودم نفهمیدم مقصر کیه؟

-----------------------------------

 

ترکه با یکی دعواش میشه بعد از چقدر بحث طرف به ترکه میگه: گیر عجب خری افتادیم ترکه میگه: خودت گیر عجب خری افتادی.

 

-------------------------------

 

رئیس: تو خجالت نمیکشی تو اداره جدول حل میکنی؟ کارمند: با این سر و صدای ماشینها که نمیتوانیم بخوابیم که !!!

---------------------------------

تبلیغات:

به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

http://www.adinehbook.com

شاد و خندون باشید

 

 

جک یاجوک!!!

 

 

polis be torke mige: nemiduni nabayad inja mahigiri koni? Torke: vali tablo nazadin. Polis: nazadim ke nazadim, zood az balaye oon akvariom bia pain

----------------------------------

 tiiiiiiish........tiiiiiiish.....di di did idn din din din......di di d din din din.....diiiii did din din din.....di di di din din din...di di (ha natonesti bekhoni?....ahange footballista bood dige!!!)

 

 

.:جک آفلاینی اس.ام.اس , هر چی که بخوای!!!؟ :.

 

سلام یه دوستان گل

حالتون چطوره؟

خیلی ممنون از نظرات و پیشنهادات شما که برای من میفرستید و من تا اونجایی که بتونم به همه اونهای اون عمل کنم و البته که شادی و خنده حق مسلم شماست و سعی میکنم که جکهای زیاد تری پیدا کنم شما هم اگه به من کمک کنید ممنون میشم اگه جک جدید و با حال دارید تو قسمت نظرات بنویسید و مایل باشید با اسم خودتون توی ویلاگ مینویسم.

شاد و خندون باشید

 

 

آفلاینی:

بگذار با چشمهای تو ببینم
بگذار در نگاه تو ذوب شوم
بگذار در زیر باران شانه به شانه ات قدم زنم و تو برایم از ارزوهایت ترانه بسرایی
بگذار به قداست عشقمان کوچک شوم وقتی با تو به پرواز شاپرکهای کنار برکه میخندم
بگذار شبها رو به ستاره ها خاطرات شیرینمان را شماره کنیم
بگذار همیشه در ذهنم مثل نگاه اول مهربان و پاک باشی
بگذار نامم چون شاه کلیدی بر درگاه قلبت همیشکی باشد
بگذار نگاهمان نه به هوس که به عشق ...آنهم عشقی اسمانی در هم گره خورد
بگذار دلم برای تو باشد
بگذار دلت ...حالم را بپرسد
بگذار قلبم برای تو بتپد
بگذار آرزوهایم با تو باشد ...برای تو.....به خاطر تو.
بگذار خیال کنم "دوستم داری " و از این خیال شبها تا سپیدی روز با ستاره ه باشم

 

---------------------------

 

مطمئن باش و برو
ضربه‌ات کاری بود
دل من سخت شکست
و چه زشت
به من و سادگی‌ام خندیدی
به من و عشقی پاک
که پر از یاد تو بود
و خیالم می‌گفت تا ابد مال تو بود
تو برو، برو تا راحتتر
تکه‌های دل خود را آرام سر هم بند زنم

 

---------------------------

زندگی به من آموخت که چگونه گریه کنم ام گریه به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم.....تو نیز به آموختی چگونه دوست بدارم اما به من نیا موخت که چگونه تو رو فراموش کنم

 

--------------------------

age mardoonegi morde, age refaghat ha rang bakhte, age eshgh dige mana nadare, age donya por az namardie, age aramesh nist, khob be to che ,to offlineto bekhoon

------------------------

جک:

 

ترکه میره کله پزی فروشنده میگه چشم بزارم؟ ترکه میگه: پس لا اقل صبر کن من قابم بشم!!!

                                                                                             

---------------------------

 

سلام خوبی ببخشید ولی 1سوال جنسی دارم که از کسی نمی تونم بپرسم فقط خودت می تونی کمکم کنی میخوام بدونم جنس شلوارت چیه؟

-------------------------------

 

 

اس.ام.اس:

 

یه بار 3 تا میمون رو یه درخت نشسته بودن ..یکیش مجله می خونده اون یکی کتاب سومی هم sms منو می خونه

----------------------------

 

saal e sag Mobarak , az taraf e Zombeh , Pakootah , Sage aghaye petibel , Booshvek , Pimpa , bel , yoogi va doostaan

--------------------------

 

 ۲۹۷rooze dige be eide 86 moonde khastam avalin kasi basham ke in eido behet tabrik mige.

 

--------------------------

 

  تبلیغات:  

 

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران.:: اخبار را حرفه ای بخوانید ::

 

www.moroorgar.com

 

 

 

                                                

 

جک ۸۵!!!

 

سلام دوستان گل

حالتون چطوره؟

بازم خیلی خیلی تشکر می کنم که یه این وبلاگ سر زدید از من خواستید که فینگلیش ننویسم چشم از این به بعد من همه مطالب رو به فارسی تایپ میکنم زحمت فینگلیش کردنش با خودتون!!! ( الیته اگه خواستین برای دوستاتون بفرستین)

ابنجا وبلاگ یچه مثبت هاست من فقط می خوام شما لحظاتی شاد باشین نه اینکه خدای نکرده کسی ناراحت بشه الیته سعی می کنم یه زیر آبی هم برم از اون جک ها هم بنویسم!

بازم خیلی ممنون  شاد و خندون باشین

 

جک:

رشتبه برا ابنکه حال همسایشو بگیره زنه ابدزی میگیره؟!!!

------------------------------------------

مورچه یه برنج دهنش بوده بعد یه مورچه دیگه میاد بهش میگه چه برنج خوبی از کجا گیرش اوردی ؟ مورچه داد میزنه میگه: حمممممییید!!!!

------------------------------------------

نباید می گذاشتم بری جات اینجا خیلی خالیه ...بوی عطرت نمیاد حس بدی دارم چون فکر می کنم همش تقصیر من بود آره نباید "سیفون" رو می کشیدم!!!