گلچین سفارشات






از تبلیغات ما دیدن کنید و سفارشات خود را از میان انها گلچین کنید

شادو خندون باشید همیشه

اس ام اس های روز پدر

بابا دوست دارم بابت تمام زحماتی که کشیدی دستانت را می بوسم و ممنونتم

پدر جان با تمام وجود دوستت دارم . روزت مبارک .

نمک بر زخم من شیرین تر از خواب سحر گردد ، جگرها خون شود تا یک پسر مثل پدر گردد .

بابای عزیزم ، روز پدر رو بهت تبریک میگم و صمیمانه بر دستای پینه بسته‌ات بوسه می‌زنم .

پدرم با صمیم قلب از تو تشکر میکنم ، نه به خاطر اینکه به من محبت کردی و جوانمردیم آموختی ، نه به خاطر اینکه راه و رسم مردانگیم آموختی ، به خاطر اینکه با آن سیلی که به من زدی ، عشق و صفا و آزادگیم آموختی . پدر جان روزت مبارک .

- پدر ، نام تو تکیه گاه من است . روز پدر رو خدمت شما پدر عزیزم تبریک عرض میکنم .

این اس ام اس جهت تبریک گفتن بچه های کوچک به باباشون هست و برای بقیه سنین توصیه نمیشود ، حتی شما دوست عزیز : بابای من بهترین بابای دنیاست ، هی . بابای من روی سر همه باباهاست ، هی

 

اس ام اس ارسالی

پس از مرگم بیا ای خوشنگارم بیا با جکع خوبان بر مزارم سرت خم کن ببوس سنگ مزارم که من در زیر خاک چشم انتظارم... 09351699170

 

سلامی به گرمی آش رشته که روش با پیاز داغ نوشته مرامت منو کشته....برای رسول 09139033560

 

دیگه بر نمی گردم میرم واسه همیشه خیلی عذابم دادی خونمو تو شیشیه کردی ....برای نگین09368804

 

به قزوینیه میگن چقدر تحصیل کردی میگه تحصیل هیچی اما محصل تا دلت بخواد.... 09351699170

 

دوست دارم بمیرم و سیاه پوشت کنم دوست ندارم بمانم و فراموشت کنم....اس برای فاطمه عزیز0936561


Adam:you love me? Hava: mage chareye dgeieam daram….!!!!

.

.

.

.

Va ingone bod ke khodavand eshgh ra afariiid!!! 09351699170

شاد و خندون باشید