جملات کوتاه عاشقانه



جسارت میخواهد
نزدیک شدن به
افکار دختری که روزها مردانه
با زندگی می جنگد
اما شب ها…
بالشش از هق هق دخترانه اش خیس است


از “نبودنت” دلگیر نیستم…
از اینکه روزگاری “بودی”، دلگیرم


خاطرات خیلی عجیبن
گاهی اوقات می خندیم
به روزایی که گریه می کردیم
گاهی گریه می کنیم به
یاد روز هایی که می خندیدیم…


بی تو
برای خودم مردی شده ام
مردی که هنوز
برای خودش گریه میکند …


تمام دنیا
محله ی کوچکی ست
که تو در آن متولد می شوی
و من
میان بازیِ بچه های محله
به عشق تو
پیر می شوم…


میگفتند :سختی ها نمک زندگی است!!
امّا چرا کسی نفهمید!
“نمک”
برای من که خاطراتم زخمی است
شور نیست…
مزه “درد” میدهد…!!


اس ام اس جدید تبریک شب یلدا


امشب را به نور قرنها قدمت جاری نگه داریم
شب یلدا
این شب زایش مهر و میترا
شب زایش نور و روشنائی
بر تو ایرانی مبارک


***********

بیا ای دل کمی وارونه گردیم
برای هم بیا دیوونه گردیم
شب یلدا شده نزدیک ای دوست
برای هم بیا هندونه گردیم
شب یلدا مبارک


***********

باور به نور و روشنایی است
که شام تیره ،از دل شب یلدا
جشن مهر و روشنایی به ما هدیه میدهد
یلدایتان مبارک


***********

شب یلدا همیشه جاودانی است
زمستان را بهارزندگانی است
شب یلدا شب فر و کیان است
نشان از سنت ایرانیان است
یلدا مبارک


***********

شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر
زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر
شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق
رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق
شب یلدایتان پرستاره و پرخاطره باد


***********

از ین شربت یکی پیمونه بردار
اناری آتشین دردونه بردار
درین یلدا تو شیرین کن لبانت
بیا قاچی ازین هندونه بردار
یلدای همتون مبارک


***********

روی شما مثل گلهندونه
خنده هاتون مثل قاچ هندونه
روزگارتون مثل پوستهندونه
جیبتونم پر تخم هندونه
یلداتون مبارک


***********

شب یلدا شب بزم و سرور است
شبی طولانی و غمها بدور است
شباهنگام تا وقت سحرگاه
بساط خنده و شادی چه جوراست
یلدا مبارک


***********

رفتم شب یلدا به سراغ حافظ
تا حال مرا کند برایم محرز
گفتم که شود بهتر از این احوالم ؟
دیوان به زبان آمد و گفتا هرگز !


***********

آری امشب شب یلدا است.....
شب فال.....
شب عشق.....
شب هندوانه.....
وشب آزادی وشب رهایی
چیزی به یادم نمی آید
جز اینکه
امشب شب تنهایی من است

***********
دوست عزیزم!
تو خوشتیپ ترین و باکلاسترین آدم روى زمینى
حالا این هندونه اى که گذاشتم زیربغلت روبذارتویخچال خنک بشه واسه شب یلدا!


===========


یک قدم مانده به یلدا به شبی خاطره انگیز وبلند ،
به سفیدی زمستان و اناری که دلش قصه ی یکرنگی است. یلدایتان مبارک.

===========

شادیتون 100 شب یلدا
دلتون قد یه دریا
توی این شبای سرما
یادتون همیشه با ما

===========

یلدا، دختر سیاه موی بلند بالا، یادگار نام وطن، میوه پائیز ایران و عروس زمستان، در راه است.
او را بر سفره مهر بنشانیم و با نسل فردا پیوندش دهیم.
ایرانی بودن را فراموش نکنیم.
یلدا مبارکباد

===========

همه لحظه های پایانی پاییزیت پر از خش خش آرزوهای قشنگ
پیشاپیش یلدا مبارک

===========

محفل آریائی تان طلائی
دلهایتان دریائی
شادیهایتان یلدائی


===========

دو قدم مانده به رقصیدن برف
یک نفس مانده به سرما و به یخ
چشم در چشم زمستانی دگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما

===========

چل بار بگو: چل تا چل رو چل بار چلوندم و برای چل تا چل بفرست تا شبه چله یه خبر چل کننده چلت کنه.



اس ام اس بوسه



سلام

یه چیز میگم بگو باشه

یه ماچ میدی دلم وا شه !؟

* * *

نیست در این گفته من سوسه ای / گر تو به من قرض دهی بوسه ای

بوسه ای دیگر سر آن مینهم / لحظه دیگر به تو پس میدهم !

* * *

من مست غم عشقم با خنده خمارم کن ، صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن

* * *

* * *

اتل متل یه فانوس / فرستادم برات بوس

گرفتی بگو آره / نشد بگو دوباره !

* * *

عشق تو وسط قلبمه ، درست همینجا ، همین تو

یه بوسه بده واسه مریض میخوام ، آخه بوسه هات داره حکم دارو !

* * *

اس ام اس

عزیزم

پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات

بوسه دوستت دارم رو میگیرم از گونه هات

شب به خیر احساس من

* * *

* * *

اگر نیمه شبی در آغوش من افتی / آنقدر بوسه بر لبهایت زنم که از نفس افتی !

* * *

میخوام بیام کنار تو ، تا یه کمی لوست کنم

اگه کسی اونجا نبود ، یواشکی بوست کنم !

* * *

ترنم باران را نصار چشمانت میکنم نازنینم ، تا شبنمی شود بر سرخی گونه هایت

و داغی بوسه ام را به پیشانی ات به یادگار میگذارم و دست نوازشم را به موهایت

هدیه میکنم ، که تا عمر داری مرا از خاطر نبری

* * *

* * *

رفتم به نزد طبیب ز شدت طب

۶ بوسه نوشت ز گوشه لب

۲ تا صبح

۲ تا ظهر

و ۲ تا شب!

* * *

مانده بر لبان من داغ بوسه های تو

رفتی و بجا مانده آتشی به جای تو

* * *

تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه

هدیه ای برای تو

* * *

دوستت دارم

* * *

گلی از شاخه هاچیدم برایت / زدم بوسه به یادت بی نهایت

اگر قاتل تو را کشت ای قناری / بگو آخر ، که گیرد خونبهایت !

* * *

بوسه یعنی لذت دلدادگی / لذت از شب لذت از دیوانگی

بوسه آغازی برای ما شدن / لحظه ای با دلبری تنها شدن

بوسه آتش می زند بر جسم و جان / بوسه یعنی عشق من با من بمان

* * *

* * *

کاش میشد بوسه ها را قاب کرد / مثل نامه سوی هم پرتاب کرد

کاش میشد عشق را تقسیم کرد / مثل تک شاخه گلی تقدیم کرد

* * *

سلام یه زحمت واست داشتم

هروقت از جلو آینه رد شدی ، این دوست منم ببوس !



اس ام اس و جملات به سلامتی



به سلامتی اونی که سیگار نمیکشه چون یه عمره داره از زندگی میکشه !



جملات به سلامتی





به سلامتی شکارچی ای که برای شکار خرگوش از خودش صدای خرگوش در میاره...



جملات به سلامتی





به سلامتی همه اونایی که دلشون از یکی گرفته
ولی برای اینکه خودشون رو آروم کنند میگن : بخاطر غروب پاییز



جملات به سلامتی





به سلامتی مادرای قدیم که وقتی دمپایی پرت میکردن طرفمون صاف میومد میخورد وسط کلمون !!



جملات به سلامتی





به سلامتی مادر که غذا توی دهن ما گذاشت و ما اشک توی چشمهاش گذاشتیم



جملات به سلامتی





به سلامتی دانشجویی که تا شب امتحان لای جزوه رو باز نمیکنه ولی با همون چند ساعت خوندن شاخ استادو میشکونه



جملات به سلامتی





بــه ســــلامـتیِ خــودم
کـه بـــا عـروسک اسبـاب بـازی اشــتباه گـــرفـتـه میـــشم
امـا بـــازم می خــندم...



جملات به سلامتی





به سلامتی همه آدمایی که توی دریای مردونگی غرق میشن ولی از روی پل نامردی رد نمیشن.!



جملات به سلامتی




سلامتی کسانی که جسارت عاشقانه از دست دادن رو دارن
نه حقارت به هر قیمت نگه داشتنو…….



جملات به سلامتی





به ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻣﺎﺩﺭﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﺷﻮﻥ ﺑﺎﺣﻮﺻﻠﻪ ﺭﺍﻩ ﺭﻓﺘﻨﻮ ﯾﺎﺩ ﻣﯿﺪﻥ ﻭﻟﯽ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻣﯿﮑﺸﻦ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﺎ ﺍﻭﻧﺎ ﻫﻢ ﻗﺪﻡ ﺑﺸﻦ



جملات به سلامتی





به سلامتی اون کسی که خودم انقدر بردمش بالا که حالا دیگه دست خودمم بهش نمیرسه



جملات به سلامتی





به سلامتی خدا که همیشه پشت ادمه و ادم پشتش بخدا



جملات به سلامتی





توی یه جمعی یه پیرمردی خواست سلامتی بده گفت :
می خورم به سلامتی 2 بوسه !!
بعد همه خندیدن و هم همه شد و پرسیدن حالا بگو کدوم 2 بوسه ؟!!
گفت :
اولیش اون بوسه ای که مادر بر گونه بچه تازه متولد شده میزنه و بچه نمی فهمه !
دومیش اون بوسه ای که بچه بر گونه مادر فوت شدش میزنه و مادرش متوجه نمیشه ....



جملات به سلامتی





گاهی زمانه فرصت یاد کردن عزیزان را از ما میگیرد ، ولی مهرشان را هرگز.. به سلامتی هر چی رفیق با مرام و عزیز



جملات به سلامتی





تویی که الان دلت واسه یه بی معرفت تنگه . . .
تویی که میخوای بهش زنگ بزنی ولی غرورت نمیذاره...
تویی که بغضتو قورت میدی که یه وقت گریه نکنی ...
تویی که هر آهنگی گوش میدی یاد یه نفر میفتی...
تویی که تا میای یه کاری کنی میگی : بیخیال...
تویی که واس خودت آواز میخونی....
تویی که این روزا توی دنیای مجازی غرق شدی...
تویی که حتی توی دنیای مجازی هم خودتو گم کردی...
تویی که نمیدونی چه ریختی خودتو خالی کن...
به سلامتی تو...



جملات به سلامتی





به سلامتی کسی که اگه همه باشن و اون نباشه انگاری هیچکس نیست …



جملات به سلامتی





گل آفتابگردان را گفتند:
چراشبها سرت را پایین می اندازی؟
گفت :ستاره چشمک میزند، نمیخواهم به خورشید خیانت کنم
به سلامتی همه اونایی که مثل گل آفتابگردان هستند . . .



جملات به سلامتی





به سلامتی‌ اون پسری که وقتی‌ تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته
بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی‌
انگشت کوچیکهٔ عشقم هم نیستی . . .



جملات به سلامتی





به سلامتی اونایی که به پدر و مادرشون احترام میذارن و میدونن تو خونه ای که
بزرگترها کوچک شوند؛ کوچکترها هرگز بزرگ نمیشوند



جملات به سلامتی





به سلامتی اون پیرمردی که وقتی‌ ازش پرسیدن عشق چیست گفت همونی که منو پیر کرد!


اس ام اس صبح بخیر گفتن عاشقانه





سلام به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به تو که محکوم به دوست داشتنی.



اس ام اس عاشقانه صبح بخیر





سلام من به غنچه ای که صبحدم به خنده باز می شود



اس ام اس عاشقانه صبح بخیر





سلام صبحت زیبا چرا من هر صبح خودم را در آینه تو سبز میبینم و تو خودت را در آینه من آبی بیا برویم باورمان را قدم بزنیم تا شانه های خیابان خیال کنند جنگل و دریا بهم رسیده اند !؟



اس ام اس عاشقانه صبح بخیر





سلام بر تو که عاشق سلام بر تو که شیدا سلام بر تو که خوابی سلام بر تو که رویا سلام شعر فریبا سلام دلبر زیبا سلام راوی غم ها سلام عاشق شیدا



اس ام اس عاشقانه صبح بخیر





سلام من به هر چه وبه هر کــــسی که با سحر تمام جسم و جان او پر از نماز می شود



اس ام اس عاشقانه صبح بخیر





من به تو سلام میکنم تو که تک ستاره دمادم غروبی ای مهوش غزالها ای ترانه ساز هستی ای که جادوی کلماتت قلمها را سرنگون میکند سلام



اس ام اس عاشقانه صبح بخیر





صبحا که تو می خوابی/من همیشه بیدارم
تو خواب بد می بینی/من دنبال یه کارم
تو تنبلی و بدحال/من خوشحالم و سرحال
پاشو دیگه تنبل
پیشاپیش صبحت بخیر



اس ام اس عاشقانه صبح بخیر





سلام آفتاب من صبح زیبات بخیر
آفتاب من اجازه میدن امروز من شروع بشه



اس ام اس عاشقانه صبح بخیر





هرچیزی یک آخری دارد و آخر آرزوهایم باتوبودن است.به وسعت آخرعشق،دوستت دارم.صبحت بخیرعزیزترین آدم دنیای من



اس ام اس عاشقانه صبح بخیر





صبح زمانیست که تو بیدار میشوی …
ساعت من به وقت چشمان تو تنظیم است !
صبحت بخیر .



اس ام اس عاشقانه صبح بخیر





صبح به خیر به این دنیای پر هیجان خوش اومدی بلند شو دنیای خوبی رو برای خودت بساز بلند شو که دیگران منتظرن



اس ام اس عاشقانه صبح بخیر





سلام صبح قشنگت آسمونی/گلم چشماتو باز کن خواب نمونی



اس ام اس عاشقانه صبح بخیر





صبح بخیر هستیم ♥
صبح بخیر تمام دل بستگیم♥
صبح بخیرامید فردا ♥
صبح بخیر تمام سهم من از دنیا ♥