اول تعداد بازدید





۱۰۰.۰۰۰ تایی هاش اویل ممنون از نگاهتون

شادوخندون باشید همیشه

جک اس ام اس آفلاینی



وقتی خداوند لر را آفرید فرشتگان جمع شدند به خدا گفتند: سجده کنیم ؟ گفت نه سنگ دستشه فرار کنین


فرمانده پلیس تهران: هیچ کس در کهریزک کشته نشد حتی ما چند مورد زاد و ولد نیز داشتیم


به ترکه می گن بیا اینجا به انگلیسی چی می شه ؟ میگه : کام هیر. میگن حالا برو اونجا به انگلیسی چی میشه ؟ میگه: میرم اونجا میگم کام هیر


شبا همش به چت خونه میرم من ..... سراغ آف و آف خوندن میرم من ..... تو این چت خونه ها خسته دردم ..... به دنبال پس ایدیم میگردم ..... پسم گم شده پیداش میکنم من ..... اگه کارتوه وای به حالت ..... رسوات میکنم من



لره میاد تهران ، تو ترافیک گیر می کنه میگه : ها ماشالا ! به این میگن عروسی


جهان سوم جائیست که مردم، خانه روبه آفتاب را گرانترمی خرند و بعد با هفت لایه پرده تمام پنجره ها را می پوشانند


تقصیر ما نیست که بر روی حرفهایمان نمی مانیم ما بر زمینی زندگی می کنیم که روزی دو بار خودش را دور میزند


 دلم همچون آسمان،پر از ابرهای بارانی است،ای کاش دلم امشب بگرید،شاید که که بغض چشمانم بشکند...


پرکارتین عضو بدن گونه است: وقتی خوشحالی توش عروسیه وقتی کرم داری می خواره وقتی حرص میخوری میسوزه وقتی بقیه را حرص میدی خنک میشه وقتی تنبل میشی گشاد میشه وقتی اعصابت خرده پاره میشه الان درچه حالی؟؟؟


سه نوع گل داریم یکی تو خونه یکی تو گلخونه یکی که داره اس ام اس می خونه


از کسانی که اس ام اس جدید ندارند.، لب غنچه هم پذیرفته می شود.


سه رفیق صمیمی دارم بهشون سفارش کردن بهت محل نذارن: غم ، حسرت، تنهایی


ترسم که شبی در غم جانکاه بمیرم در بستر دل باشم و با آه بمیرم آن لحظه آخر در حسرت دیدار تو بمانم و بمیرم و بمیرم.


بهرترین لحظه ها وقتی است که که بهترینها بیادت باشند.بهترنی نیستم ولی به یادتم.


در ترازوی وفا من کم و بسیار تویی بیاد بیتا


تفکر عمیق لر: اگر ادیسون نبود باید در تاریکی تلوزیون تماشا می کردیم.


از مشاور املاک عشق مزاحمتون میشم شما برای قلبتون مستاجر نمی خواهید...؟؟؟


می خواهم اتوبوس بسازم اتو شو دارم اما بوس ندارم! یه بوس میدی؟ لازم دارم


دلتنگی هایم را اب کدام قایق خالی روانه دل دریایت کنم تا بدانی دلتنگم


میبوسمت سه تایی من و غم و تنهایی امان از جدایی دلتنگم خدایی


این اس ام اس و من نفرستادم گوشیم خودش فرستاده فکر کنم عاشق گوشیت شده


لره شب عروسیش میگوزه میگه بیا فشار زندگی شرو شد!!!




شاد و خندون باشید