حالا فهمیدم که چرا نظر نمی دین؟؟!!!

 

 

اندر احوالات وبلاگ

حالا فهمیدم که چرا نظر نمی دین؟؟!!!

 

بعضی ها که مثل من تنبل هستن میرن وبلاگ می خونن نظر هم یادشون میاد ولی نمینویسن ( شاید دست به دست سپردست) بعضی ها هم با ذوق هستن وبلاگ رو تا آخر میخونن مثل بچه آدم هم نظر میدن, دیدین بعضی وبلاگ ها خودشونو خفه میکنن هر جای وبلاگ رو نگاه میکنی نوشته:" لطفا نظر یادت نره." "اگه نظر ندی الهی چی بشی!" و از این حرفا, یارو هم برا ینکه کلاس بزاره نمینویسه( کلاس میزاری هااااان ) سرپرست وبلاگ هم در طول مدت وبلاگ نویسیش سعی میکنه احساسات خوانده رو برانگیزه تا نظرشو بده راستی اکثرا هم خانمها اهل نظر دادن هستن و دنبال وبلاگ رو میگیرن من نمیدونم این آقایون......( والا چی بگم!)

یه بعضی دیگه هم یادم اومد اینکه طرف میاد نظر میده ولی هر چی صفحه نظرات رو نگاه میکنی هیچی نیست, خالیه!!! (ظاهرا با خواننده شوخ طبعی طرف هستیم)( نکن بچه جون این کارا خوب نیست آخرو عاقبت نداره)

 یا تو ذوق وبلاگ نویس بیچاره میزنه میگه چه وبلاگ بیخودی داری اصلا چیزایی که مینویسی چرته و..........

 

 

شاید ادامه داشت...  

خو ش باشین

 

آفلاین هایی از جنس سخنان طنز بزرگان جهان!!!

 

سلام به دوستان, حالتون چطوره؟

خیلی ممنون که از وبلاگ تعریف کردین! شرمنده سیستم بلاگ اسکای از اون جعبه اسمایل ها نداره فقط سیستم پرشین بلاگ از اون جعبه  اسمایلها داره به هر حال, تا اون جایی که من میدونم.

شاد و خندون باشین  

 

آفلاین هایی از جنس سخنان طنز بزرگان جهان

برای کک ها تفاوتی نمی کند که روی بدن یک نابغه بنشینند یا یک آدمِ معمولی.
مردانِ بزرگ همیشه مرتکب اشتباهاتی بزرگ تر از خود میشوند.
کسانی که بعضی اوقات در زندگی شان دست به دیوانگی نمی زنند آنقدر ها هم که تصور میکنند عاقل نیستند !!
عمیق ترین نیاز بشر غلبه بر تنهایی است.
اکثرِ آدم ها وقتی تظاهر به نجابت میکنند که قدرت بدی کردن را ندارند !!
چیزی که کاملا درست باشد کاملا مسخره است !!
به خرافات اعتقاد دارند تا عامه ... ببخشید ، آدمهایی که کمی فکر میکنند !!
چطور میشود یک میلیون دلار به دست آورد ؟ ساده است کافیست نهصد هزار دلار وجه نقد داشته باشید .. !!
زندگی کاری است که وقتی خواب نیستید مجبورید انجام دهید !!
تجربه معلمِ سخت گیری است ، چون همیشه قبل از درس دادن امتحان میگیرد !!
اگر من مردِ بزرگی هستم ، پس اکثریت قریب به اتفاق آدم های بزرگِ تاریخ شیادانی بی شرم بوده اند !!
وطن پرستی زمانی است که شما جان خود را به خطر می اندازید ، نه زمانی که کیف پول خود را به خطر می اندازید !!
انسان همچون رودخانه است ؛ هر چه عمیق تر باشد ، آرام تر و متواضع تر است
مشکلات خود را بر ماسه ها بنویسید و موفقیت هایتان را بر سنگ مرمر
کسی که از هیچ چیز کوچکی خوشحال نمی شود ، هیچگاه خوشبخت نخواهد شد
تو، قطعه زنجیر نوری که همان کائنات است، می باشی. در واقع تو بخشی از خداوندی.تحصیلکرده ها بیشتر
اگر موفقیت با یک انفجار ناگهانی به دست نمی آید برای به دست آوردن ان ، شما بایستی ذره ذره در آتش بسوزید !!

 

--------------------------

 Az vaghti Andi ahange khoshgela bayad beraghsan roo khonde dige be karam nemiresam 

 

-----------------------

vaghti baroon miad hame chiz ziba mishe...golha...derakhta...hame chiz...migam to ham boro zire baroon shayad ye faraji shod

-----------------------

rashtie az sarbazi barmigarde ,babash behesh mige: azizam naboodi ma barat zan gereftim inam bachat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-----------------------

hava az adam porsid?DO YOU LOVE ME? adam goft: mage chareye digeyi ham daramm

----------------------- 

 

 

آفلاینی اس.ام.لس و جک...

 

 

سلام دوستان همیشگی

از من پرسیده بودید چرا تعجب؟!

به نظر من انسان باید از سنگ هم قوی تر باشه تا بتونه زندگی کنه البته ابن فقط یه داستان بود و نتبجه گیری رو من به عهده خودتون گذاشتم!

شاد و خندون باشی

 

 

 

ye bar ye gosfande ex mizane mige key eyde ghorbon miyad???!!!!!

-------------------------

 

Donya dige mesle to nadare……………………………………… dige nemitone biyare……………………….AKHE NASLE DAYNASORHA MONGHAREZ SHUDE

-------------------------

 

Midooni be dokhtari ke lebas khab poshide chi migan????!!!!!..............................................................................................migam shab bekheyr!!

------------------------

 

donya ro bedone khanomha tasavor konid : khiabonha khalvat . poolha ezafe . bazarha khalvat mokhaberat varshekaste . sheitan bikar . hame miran behesht

--------------------------

 

yadet bashe ke yadet bashe ke yadam biari ke yadet bedam ke yad begiri ke yadam beari ke hamishe beyadtam va yadet hich vaght az yadam nemire ino yadet nare

--------------------------

 

خبرنگارخارجی میاد تهران میره مسجد میبینه همه صف ایستادن واسه غذا ، میگه مگه اینجا نماز نمیخونن؟میگن نماز میخوای برو دانشگاه تهران،میگه پس دانشجوها کجان؟میگن اگه منظورت روشنفکرا و دانشمنداس بروزندان اوین. میگه مگه دزدا رو نمیبرن زندان؟میگن زکی،پس مملکت رو که اداره کنه؟

 

-----------------------------

 

علی دایی میره اردبیل نون بگیره، چادر سرش می‌کنه تا اونو نشناسن
تو صف خودشو می‌چسبونه به یه خانم تپل
خانومه میگه: علی ول کن منم رضازاده
--------------------------------

 

عشق تو این دوره زمونه  مثل تپه ای میمونه که هر خری از اون بالا میره.....

 

--------------------------------

 

وفای شمع را نازم که بعد از سوختن به صد خاکستری در دامن پروانه میریزد نه چون انسان که بد از رفتن همدم گل عشقش درون دامن بیگانه میریزد
****
آخر دل مارا تو فنا کردی و رفتی بیهوده مرا چشم براه کردی و رفتی آن کاخ امیدی که بنا کردم از عشقت خاکستری از آن تو بپا کردی و رفتی تو که دانی همه ترس من از هجر تو بود پس چرا شهر دلم را تو رها کردی و رفتی در توانم نبود دوری و هجر تو عزیز گو که خواب است که اینگونه جفا کردی و رفتی
****
خدایا گر تو درد عاشقی را میکشیدی توهم زهر جدایی رو به تلخی میچشیدی اگر چون من به مرگ آرزوها میرسیدی پشیمان میشدی از اینکه عشق رو آفریدی بگو هرگز سفر کردی؟.... سفر با چشم تر کردی؟.... کسی را بدرقه با اشک تو با خون جگر کردی؟ ز شهر آرزو هایت به ناکامی گذر کردی

****

 

مــانــده نــگـاهـم بــه د ل پـنـجـره
تــر شــده از هـجرت تـو خـاطـره
کوچه پر از حسرت دیوانه گـیست
خــانــه تـهـی از نـفـس زنـدگـیست
بـی تـو دلـم نـیمه شـبی سوی دشت
پـر زد و آواره شـد و بــر نگـشت
لـــذ ت بــیـداری یــلـد ا تـــویـی
تــازه تــریـن رکــن تــمـنـا تــویـی
چــشــم تــو آغــاز پـــریــشـانـی ام
هــجــرت تـــو عــلــت ویــرانـی ام

تعجب!!!!

 

 

سلام یه دوستای خوب که مطالب این وبلاگ رو دنبال می کنن.

حالتون چطوره؟

سال جدید خوش می گذره؟

در اینجا خویه که یادآور بشم که اگه وبلاگ خصوصی دارین میتونین تواین وبلاگ براش تبلیغ کنید.

شاد و خندون باشین

 

تعجب

در حاشیه یکی از پارکهای بزرگ شهر
در خیابان امیر آباد
مجسمه ی مردی ست شاید از برنز یا فلز دیگر
که روی یک صندلی سنگی نشسته است و به پارک نگاه می کند
او بسیار طبیعی ست
و کمی هم خسته
او را طوری ساخته اند
که خم به ابرو نمی آورد
او را طوری ساخته اند
که درد را حس نمی کند
او را طوری ساخته اند
که ظاهرا
چیزی نمی شنود
چیزی نمی بیند
چیزی نمی گوید
و هیچ آرزویی و غصه یی ندارد
او را دقیقا برای کنار پارک خوشبخت ساخته اند
در زمستان گذشته
من با این مجسمه دوست شدم
چرا که هر روز صبح زود برای ورزش به این پارک می رفتم
چرا که می توانستم گهگاه چند کلمه یی با او درد دل کنم
به رازداری او مطمئن بودم
و او را به چشم سنگ صبور قصه ها نگاه می کردم
من در زمستان گذشته
بعد از اینکه با مجسمه دوست شدم
هفت و شاید هم هشت روز با او درددل کردم
فقط هفت یا هشت روز
و در آخرین روزی که با او درددل کردم
ناگهان ترکید
با صدایی وحشتناک
و من خیلی تعجب کردم
البته نه برای اینکه مجسمه ترکید ....
***
حالا چند جای مجسمه را وصله پینه کرده اند
و به من هم گفته اند کنار آن مجسمه ننشینم
یعنی نوشته اند : دست نزنیدتازه تعمیر است
من هنوز هم متعجبم
و گمان می کنم
تا روزی که بمیرم
متعجب باقی بمانم
البته نه برای اینکه مجسمه ترکید

:s.m.s , offlini , jok

 

bacheha inam az eyde emsal mesle hameye salha oomado raft engar na engar ke omre man dare migzare...aslan mohem nistesh ke omre ma dare bihoode migzare faghat be in fekr konid ke enerjie hasteii haghe mosalame mast

----------------------

 

chenaan del kandam az donyaa...ke sheklam shekle tanhaaist..bebin marge mara dar khish.. ke marge man tamashaaist...dar in donyaa ke hataa, abr nemigeryad be haale maa... hame az maa gorizanand! toam...bogzar az in tanhaaa

--------------------

 

police joloye torke ro migire mige bime karte mashin govahiname torke mige:chikar konam jomle besazam

----------------------

 

2 sal pish sale gav bood joonoone gavi oomad,parsal sale khooroos bood anfolanzaye morghi oomad,emsal sale sage,vaksane harito yadet nare bezani

--------------------

 

toooooooooooooo fooooooooooooooghooollllllllllaaadeeeeiiiiiiiii toooooooo kheeeeeeeeiliiiiiiiiiii khooooooooooobbbb miiiiiiiiiiiffaaahhhhmiiiii tooooo haaaaaaaameyeeeee kaarrrr hatooooo be khhhoobiiiiii anjammmm miiiiidiiiiii......... sms haye talghinii baraye mongolhaaa

--------------------

 

bi marefat, jadidan kheili maroof shodi mahal be ma nemizarii ? in hame ghoroor vase chii? hala khoobe faghat be ye meydoon too Barare be esmet shodee

--------------------

 

Abbas ghaderi sabet kard ke khanandegi tip nemikhad,hayede sabet kard ke khanandegi heikal nemikhad,va shamaeizade sabet kard ke khanandegi SEDA ham nemikhad

--------------------

 

اس ام اس نصفه شبی
شرکته ال جی شما را به دیدنه ادامه خواب دعوت میکند
-------------------------

بهش نگید که من چه قدر دوستش دارم

بهش نگید که من چه قدردوستش دارم
برای بردن دلش؛کوه راروشونه ام میذارم
بهش نگیددیوونه ی چشمهاش شدم
مست همه شیطونیهاش،عاشق خنده هاش شدم
اگه بفهمه عاشقم؛میره وپیداش نمیشه
کی میدونه؛ عاقبت این دل زارم چی میشه؟
اگه بفهمه عاشقم،قلبش را پنهون میکنه
پیش چشمهای عاشقم؛ رقیب را مهمون میکنه

 

زندگی هوس یکی شدن برای عشق ورزیدن که توی جمع باشی و هم کلامی برای خودت پیدا کنی
یکی که مکمل عشقت باشه وکاملش کنه. قرار ن
یست که اون حتما موافق جنست باشه، باشه وهمدل قراره که عاشق باشه.

 

 

برای اطلاع از بروز شدن سایت و فرستادن مطالب برای شما ایمیل خود را در خبرنامه ی سایت ثبت کنید