حالا فهمیدم که چرا نظر نمی دین؟؟!!!

 

 

اندر احوالات وبلاگ

حالا فهمیدم که چرا نظر نمی دین؟؟!!!

 

بعضی ها که مثل من تنبل هستن میرن وبلاگ می خونن نظر هم یادشون میاد ولی نمینویسن ( شاید دست به دست سپردست) بعضی ها هم با ذوق هستن وبلاگ رو تا آخر میخونن مثل بچه آدم هم نظر میدن, دیدین بعضی وبلاگ ها خودشونو خفه میکنن هر جای وبلاگ رو نگاه میکنی نوشته:" لطفا نظر یادت نره." "اگه نظر ندی الهی چی بشی!" و از این حرفا, یارو هم برا ینکه کلاس بزاره نمینویسه( کلاس میزاری هااااان ) سرپرست وبلاگ هم در طول مدت وبلاگ نویسیش سعی میکنه احساسات خوانده رو برانگیزه تا نظرشو بده راستی اکثرا هم خانمها اهل نظر دادن هستن و دنبال وبلاگ رو میگیرن من نمیدونم این آقایون......( والا چی بگم!)

یه بعضی دیگه هم یادم اومد اینکه طرف میاد نظر میده ولی هر چی صفحه نظرات رو نگاه میکنی هیچی نیست, خالیه!!! (ظاهرا با خواننده شوخ طبعی طرف هستیم)( نکن بچه جون این کارا خوب نیست آخرو عاقبت نداره)

 یا تو ذوق وبلاگ نویس بیچاره میزنه میگه چه وبلاگ بیخودی داری اصلا چیزایی که مینویسی چرته و..........

 

 

شاید ادامه داشت...  

خو ش باشین

 

نظرات 6 + ارسال نظر
حمید دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:32 ق.ظ

خدایش حال کردم یه مدت هر جه می رفتم جک بخونم فیلتر بود .
موفق باشی اگه بلاگ های دیگه لینکت کنن خیلی بهتره

هستی سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:35 ق.ظ

گل همه رنگش خوبه! بچه زرنگش خوبه!توی کتاب نوشته تنبلی
کارزشته!!بقیشم بگم؟؟؟؟؟

واااای حمیدرضا!!!!چراانقده عصبانی؟؟؟؟؟
بابا بچه که زدن نداره.

هستی سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:43 ق.ظ

صبح به این زوددی بلند می شی مطلب مینویسی اعصاب قوی میخواد هان!
می گم تو همچنان سحرخیز باش تا کامروا باشی.(چشمک)
کاشکی از اون باکسا داشتی اینجا(گریه)

رضا چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:33 ب.ظ

ای بابا بی خیل!
یه نظر ندادیم هان چرا همتون ریختین سر ما
این هستی خانومم دمشون گرم بمونه
نیک تکه می اندازند

رضا پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:39 ق.ظ

خوب حالاکه نظردادم چرا اینجا نیست؟
نوشته بودم:بابا بی خیال یه نظر ندادیم هان!
دم این هستی خانوم هم گرم بمونه نیک تیکه می اندازند!

جوابیه:

سلام سلام
حالتون چطوره؟
خواهش میکنم از این همه لطفی که به من دارید و وبلاگ رو دنبال میکنید و سوتی های من رو می گیرید (خدایش حال کردم با خودم که یه وبلاگ نوشتم که نظر همه رو برانگیخته)(من خودم رو تحسین میکنم)!
چشم چشم فکر نمیکردم یه دفعه سیل نظرات زیاد بشه چشم, از این به بعد زود به زود به وبلاگ سر میزنم.

خوش باشید همگی (-:

عرفان چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:41 ق.ظ http://erfan21.blogfa.com

میخوام بلینکمت...با چه اسمی؟؟؟
زود بیا وبم بهم بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد