اس ام اس ارسالی



دفتری گربنویسندزخوبان جهان ،  توبه سردفترخوبان جهان فهرستی

شماره هر2کامل درج بشه
تقدیم به رسول09139033560

 

قارقارخبرداردلم شده بیقرار/دلمو نبراینجوری دوست دارم بدجوری
برای سحرعزیز09376407

 

اگه‎ ٧لایهایزوگامتکنن،بازمازتمعرفتچکهمیکنه
برای دوست عزیزولی دورازمن
09119205441 ‏‎

 

یادیاران هرکجاباشندبرماواجب است/مارفیق نارفیق شهرغمهانیستیم‎ ‎
به یادمهدی09131699729

 

Divare tangna ra dasthaye bolande hadese misazad.Va hadese chizi joz erade ensan nist. Ensani ke selole divarhaye zendane deltangi khish ast...

 

عشق اقیانوسی ازاحساساته که با هزینه هایی که بایدبرداخت شود احاته شده است.اس برای رسول جان

 

بادبشی خاکتم،درخت بشی‎ ‎برگتم، دریا بشی آبتم،هرجا باشی بیادتم...
شماره کامل درج شود

شب هااتاقم ماه نداره...
چشماتوتاصبح قرض میدى!؟

 

|""""""""""|_:!""-.,

"@@""""""  ""@"'

یه کامیون ارادت خدمت عزیزترین دوستم(رسول09370581984

 

میخوام بیام کنارتو تایه کمی لوست کنم اگه کسی اونجانبود یواشکی بوست کنم

 

Be shaneam zadi ke tanhaeeam ra tekande bashi,be che del khosh karde ee?tekandane barf az tekandane adam barfi !!!

 

دوست خوب داشتن بهترازتنهایی و
تنهایی بهترازباهرکس بودن است
برای رسول عزیز09139033560

 

غروب غمت راباهرقیمتی خریدارم چون شادیت راازته دل دوست دارم
shomare

 

عشق غالبایک نوع عذاب است اما محروم بودن ازآن مرک است
برای رسول عزیز09139033560

منزل مردم بیگانه چوشدخانه چشم
آنقدرگریه نمودم که خرابش کردم
برای صادق جان09377804101

 

llll               llll

llllll            llllll
llll  lll       lll  lll
llll    lll   lll    lll
llll       lll      lll okhlesetim!
Baraie saied MDF09131272855

 

اتل متل رفاقت/دل به توکرده عادت/ماهم داریم ارادت/اینم رسم صداقت
برای سعیدMDF‏ ‏09131272855

 

یادمان باشداگرخاطرمان تنها شد" طلب عشق زهربى سروپایى نکنیم

 

اشک من بارون غربت;تو دلم غبار حسرت;من برات سوغاتی دارم;یک سبد گل محبت(غضنفرازاصفهان)

 

Ba dashtane chashmane to mara be almase setaregan niazi nist, in ra be aseman bego...

 

@@              

 @@@@@  
@  .  .  @@@@@ 
@  ¤  @@@@@@ 
  @@@@@@@@  
       @@@@@    
         ||     ||    
In babaiye fadat!;-)

 

Ey doostane bivafa az gham biyamoozid vafa gham ba hame biganegi har shab be ma sar mizanad‏!‏mohammad

 

ای ماه که آسمان خانه توست،به گلم بگوکه یاردلدارو،دیونه ی توست.اس ازغضنفر

 

Boro balaposhte bum bebin bad az kudum taraf miyad surateto begir tarafesh ye bus ferestadam begiresh.

کاردنیاروببین!تپش قلب منم شده تبلیغات پفیلا! یکی واسه تو!یکی واسه من

 

 

O
(_/\\
tu chera 2bare inja neshasty?
100 bar mage behet nagoftam
.
.
.
.+''''+ . +''''+.
 + jat injast+
     '+. .+'

 

Vagti negahe ashege kasi be tost mibini ama delat baste be mehre digarist migozari o ashegane be kasi minegari ke delash pishe to nist




شاد و خندون باشید همیشه