جک جوک جک جووک جونور



دلم خواست چیست؟قطعی ترین و منطقی ترین دلیل برای کاری که در آن ریدید!


آخرین خبر از اون دنیا:پل صراط رو برداشتن و جاش تله کابین گذاشتن راحت باشیدشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے


زندگی چیست؟فاصله بین مای بیبی تا ایزی لایف!!!



از غضنفر میپرسن بنفش چه رنگیه میگه قرمز دیدی؟آبیش!!


به غضنفر میگن تا حالا معجزه دیدی؟میگه رفتم بانک در به اذن خدا باز

 شد!



دارم سیگار میکشم مامور اومده میگه داری سیگار میکشی؟ میگم پـــ ن پــــ دارم علامت میدم سرخپوستای قبیله بغلی بفهمن ما اینحائیم. گفت پدر سگ اهل فیسبوکم که هستی سوار شو بریم. گفتم کلانتری؟ گفت پـــ ن پــــ بریم قبیله بغلی بگیم آوردیمت لازم نیست شما بیاین...!


بابام از اداره زنگ زده خونه بعداز کلی احوال پرسی میگه حامد خودتی؟ میگم: پـــــــــ ن پـــــــــ به سیستم تلفنباک بانک تجارت خوش آمدید. برای پرداخت قبوض شماره 1، برای اطلاع از موجودی حساب شماره 2... گفت زهر مار و قطع کرد. دیدم ظهر عصبانی اومد توی اتاق منم پای پــــ ن پـــــ بودم گفت اگه یه بار دیگه بگی پــــ ن پـــــ دیگه تو این خونه نمیخوابی... گفتم: یعنی بیرونم میکنی بابا؟ گفت پـــ ن پــــ خونه رو عوض میکنم!!!




harkari kardam paie pa na pa be in blog vaz nashe, nashod

khoda az sare taghsiratam begzare 

تا دلت خنک شه

نگاه مرد به سالگرد ازدواج مثل نگاه گوسفند می مونه به عید قربان

_______________________________

لیلی شدم مجنون شدی ، شیرین شدم فرهاد شدی ، حوا شدم بعید میدونم آدم بشی.

___________________________

می‌دونید سریع ترین راه به چنگ آوردن قلب یک مرد چیه ؟ پاره کردن سینه اش با یک کارد آشپزخانه
 

____________________________
مواد لازم برای درست کردن مرد : مواد خود را حرام نکنید………مرد ها درست شدنی نیستند

__________________________________

دقت کردید که همه چیزهای خوب خانم هستند : خورشید خانم، پروانه خانم، مهتاب خانم!ـ
اما همه چیزهای بد آقا هستند : آقا دزده، آقا گاوه، آقا گرگه!!!ـ

___________________________
چرا روان درمانی مردها کمتر از زنها طول میکشه؟
معمولا” باید در روان درمانی به دوران کودکی بازگشت و مردها همیشه در همون دوران به سر می برند

________________________________

آیا می دانید که تفاوت پیر دختر با پیر پسر چیست؟ اولی موفق نشده ازدواج کنه، ولی دومی موفق شده ازدواج نکنه

____________________________

قانون دوم نیوتن: عشق در پسر ها هرگز از بین نمی رود، بلکه از دختری به دختر دیگر انتقال می یابد!
__________________________

مردها مثل جای پارک (پارکینگ) هستن خوباشون که قبلااشغال شده بقه یشون که مونده یا کوچیک هست یا جلو در مردم.

_______________________

فرق باطری با مرد چیست؟ باطری اقلایک قطب مثبت داره ولی مرد هیچ چیز مثبتی نداره
 
 
 
فکر کنم یه کم دلت خنک شد