تا دلت خنک شه

نگاه مرد به سالگرد ازدواج مثل نگاه گوسفند می مونه به عید قربان

_______________________________

لیلی شدم مجنون شدی ، شیرین شدم فرهاد شدی ، حوا شدم بعید میدونم آدم بشی.

___________________________

می‌دونید سریع ترین راه به چنگ آوردن قلب یک مرد چیه ؟ پاره کردن سینه اش با یک کارد آشپزخانه
 

____________________________
مواد لازم برای درست کردن مرد : مواد خود را حرام نکنید………مرد ها درست شدنی نیستند

__________________________________

دقت کردید که همه چیزهای خوب خانم هستند : خورشید خانم، پروانه خانم، مهتاب خانم!ـ
اما همه چیزهای بد آقا هستند : آقا دزده، آقا گاوه، آقا گرگه!!!ـ

___________________________
چرا روان درمانی مردها کمتر از زنها طول میکشه؟
معمولا” باید در روان درمانی به دوران کودکی بازگشت و مردها همیشه در همون دوران به سر می برند

________________________________

آیا می دانید که تفاوت پیر دختر با پیر پسر چیست؟ اولی موفق نشده ازدواج کنه، ولی دومی موفق شده ازدواج نکنه

____________________________

قانون دوم نیوتن: عشق در پسر ها هرگز از بین نمی رود، بلکه از دختری به دختر دیگر انتقال می یابد!
__________________________

مردها مثل جای پارک (پارکینگ) هستن خوباشون که قبلااشغال شده بقه یشون که مونده یا کوچیک هست یا جلو در مردم.

_______________________

فرق باطری با مرد چیست؟ باطری اقلایک قطب مثبت داره ولی مرد هیچ چیز مثبتی نداره
 
 
 
فکر کنم یه کم دلت خنک شد

نظرات 23 + ارسال نظر
ع چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ب.ظ

خووووووووووووووووووووووووووبود

حسین پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ق.ظ

حالا ما با جنبه تو چرا بیجنبه بازی در اوردی و فقط بد مردها رو گفتی؟ من همه جا این متن ها رو در مورد زنها شنیدم!!! فکر کنم بقیه اشتباه کردن و فقط تو درست نوشتی......

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:22 ب.ظ

راضیه پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ب.ظ

دمت گرم همه رو که درباره اقایون گفتی درستن.لذذذذذذذذذذذت بردم

ثمین جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ http://www.teihoo.blogfa.com

خوب بود راستی به وبلاگ من هم سر بزن و نظر بده
یادت نره ها.....

سالار یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ

i spit on your grave

توف بازی بلدی ؟؟؟؟؟ اونمم ...........!!!!

مارال دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ب.ظ

واقعا که مردها عجیب ترین بخش خلقت هستند

بهنام سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام یکی از همین مرد ها دلتو شکونده و داری تلافی میکنی

مهدی چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ

اقا من تازه فهمیدم حال گیری بود.دارم واست

ساغر یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ب.ظ http://dokhtaranetarin

با حال بود حتما بیا تو وبلاگم با حال تر هم میشه

[ بدون نام ] یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ب.ظ


عالی بود

سجاد دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ب.ظ

ای زن ذلییییییل

شایان چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ب.ظ

ددددددد چی بگم اگه ما مردها نباشیم شماها که می ترشید

فاطمه جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ب.ظ

parsa پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:01 ب.ظ

عجب ژسی ورود بی جنبه ها اکیدا ممنوع

با عرض معذرت از بعضی از دوستان من دلیل داشتم که این جمله رو نوشتم چون یک سری آدمها میومدن از قسط وبلاگ جک میخوندن تا فقط از رو خوشحالی انتقاد کنند

مجید یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ

باشه همه ی چیزای بد مال مرد ها خورشید خانوم!!!!
پس حتما خاله سوسکه و خاله قورباغه هم آقان؟

سونیا دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ب.ظ

سلام خیلی باهالیییییییییییی خیلی دمت گرم هین آی دی منه خوشحال میشم آشنا شم باهات sonia_pezh ممنون

ابوالفضل یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ http://www.abolfazl9143.blogfa.com

خیلی چرت میگی احتملا زن ذلیل هستی یا اگه زن هستی یه نیگاه به خودتون بکنید اگه ما مردا نباشیم شما ها که پنچری لاستیک ماشینتون که البته اگه داشته باشین نمی تونین بگیرین

ابولفضل حرصش گرفته مورچه گازش گرفتهههههههههههه

sani چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:58 ب.ظ

na baba bahal bod badesham ahay shoma marda age ma zana nabodim ke shoma vojod nadashtiddddddddddddd hahaahaha

نازی شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ب.ظ

خیلی جالب بود اما بیشتر با نظر اقا مجید حال کردم ۰خاله سوسکهُ خاله قورباغه-
ولی دمت گرم عالیییییییییییییی بود

payam یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ

من دلم مانند یک ابر می گیرد وقتی از پنجره به پوچی افکار جهان می نگرم ( دکتر علی شریعتی )

eli جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:49 ب.ظ

کجان اون مردهای باجنبه که تو استثناشونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد