جک ۸۵!!!

 

سلام دوستان گل

حالتون چطوره؟

بازم خیلی خیلی تشکر می کنم که یه این وبلاگ سر زدید از من خواستید که فینگلیش ننویسم چشم از این به بعد من همه مطالب رو به فارسی تایپ میکنم زحمت فینگلیش کردنش با خودتون!!! ( الیته اگه خواستین برای دوستاتون بفرستین)

ابنجا وبلاگ یچه مثبت هاست من فقط می خوام شما لحظاتی شاد باشین نه اینکه خدای نکرده کسی ناراحت بشه الیته سعی می کنم یه زیر آبی هم برم از اون جک ها هم بنویسم!

بازم خیلی ممنون  شاد و خندون باشین

 

جک:

رشتبه برا ابنکه حال همسایشو بگیره زنه ابدزی میگیره؟!!!

------------------------------------------

مورچه یه برنج دهنش بوده بعد یه مورچه دیگه میاد بهش میگه چه برنج خوبی از کجا گیرش اوردی ؟ مورچه داد میزنه میگه: حمممممییید!!!!

------------------------------------------

نباید می گذاشتم بری جات اینجا خیلی خالیه ...بوی عطرت نمیاد حس بدی دارم چون فکر می کنم همش تقصیر من بود آره نباید "سیفون" رو می کشیدم!!!                                                                                                                                                

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ãÑæѐÑ.˜Çã دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:41 ق.ظ http://www.moroorgar.com

ÓÇá äæ ãÈÇј! ÂÎÑíä ÇÎÈÇÑ ÇíÑÇä æ ÌåÇä ÏÑ ÈÒѐÊÑíä ÓÇíÊ ÂÑÔíæ ÎÈÑí ÏÑ ÇíÑÇä. ÎÈÑ + Ú˜Ó. :: ÇÎÈÇÑ ÑÇ ÍÑÝå Çí ÈÎæÇäíÏ ::

مرورگر.کام دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:50 ق.ظ http://www.moroorgar.com

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران.</br>خبر+عکس.</br>:: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

mohammad دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام...............جکها..خیلی قشنگه........و خصوصا اون تکه های ادبی..............ولی معنی........جک مورچه را نفهمیدم.............ممنونم ادامه بده..چرا که.........جک خنده حق مسلم ماست

هستی جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:51 ب.ظ

خوشم میادکامنت میخونی عمل می کنی!!!
من همیشه شاکیم چرا کم نوشتی؟؟

خواهش میکنم نظر لطفتونه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد