بازم جک و اس ام اس اومد



سلامی به گرمی اتو ، به نرمی پتو، به شیرینی لبو، مسیج نمیدی هلو


من یه بوس کوچولو هستم اجازه دارم چند لحظه روی لپ شما استراحت کنم؟

سخت ترین درسی که باید از زندگی بیاموزیم ، این است که هنگام در مسیر ، کدام پل برای عبور است، کدام برای خراب کردن

هر کس در زمان فراوانی 7 پیامک به ما ارسال کند در زمان قحطی 14 پیامک به او میدهیم.

دعای خانمها : خدایا به من درک بده تا شوهرم را درک کنم ، صبر بده تا او را تحمل کنم، اما قدرت نده که میزنم لهش می کنم....!


2omiha

3vomiha

Diplomeha


Daneshjooyan

Mohandesin

Vokala

Pezeshkan

Honarmandan


.
.
.
Hamtun fadaye oon kesi ke dare in smso mikhone…



میگن هر کی دوست خوشگل داره جاش تو بهشت خوشحال باش مفتی مفتی رفتی بهشت

شادو خندون باشید...


نظرات 2 + ارسال نظر
A_M دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ق.ظ

Kheyli ghashang bood.

گارفیلد یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد