SMS و ازدواج به سبک اینترنتی

 

 

 

SMS  و ازدواج به سبک اینترنتی!

سلام

شما که کامنت نمیگذارید برای من که من مجبورم خودم مشکلات وبلاگ رو فرض کنم چی هست ,شایدم اصلا مشکلی نداره وبلاگ که اصلا کامنت نمیگذارید نه؟!( بهترین حالتش میتونه این باشه.) حالا شاید بگید اینجا چه جور .بلاگیه که اسمش جک ولی همش اس.ام.اس میزاره؟؟!! راستش تازگی لونه ی اس.ام.اس پیدا کردم که اگه صاحبش بفهمه حتما شاکی میشه بنابراین از اون گروهی که من این مطالب رو توش پیدا کردم تشکر میکنم.

راستی شما هم اگه مطلب جالبی داری و یا اس.ام.اس,جک,آفلاینی باحالی دارید برام بگذارید اگر هم که دوست داشتی با اسم خودت تو بلاگ میگذارم شایدم میگزارم…

( البته میدونم که نرود میخ آهنین در سنگ)

شاد و خندون باشید.

در لحظه اخر که دارم وبلاگ رو آپ میکنم یه کامنت دستم رسید که برام نوشته بود:میدونی هرکس بتونه ادما رو بخندونه چقدر اجر داره .خوش به حالت

خیلی خوشحال شدم اتفاقا فقط به همین دلیل هست که وبلاگ جک رو آپ میکنم.


میدونی چرا وقتی گریه میکنی چشمت رو می بندی؟
وقتی میخوای بخندی،وقتی میخوای کسی رو ببوسی وقتی میخوای تو رویا بری چشمت رو می بندی؟
چون قشنگترین چیزای این دنیا دیدنی نیستند!
ایشاالله با هم میرم بهشت تو بخاطر اینکه روی زمین یه فرشته بودی و من بخاطر اینکه با یه فرشته روی زمین دوست بودم.
فاصله ها : از نفرت تا علاقه یک محبت . از دشمنی تا دوستی یک لبخند . از جدایی تا پیوند یک قدم .
از دوری تا صمیمیت یک اس ام اس
از جلوی گل فروشی رد می شدم دیدم زیبا ترین گلش نیست SMSزدم ببینم کجایی
اگه به من 60 ثانیه وقت بدی بگی بگو... میگم تو 10 ثانیه اول به یادم باش و50 ثانیه رو میدم به تو...تا تو برام حرف بزنی چون تو برام مقدسی
آخر یه روز پرینت قلبم رو می گیرم تا باورت بشه که با هر  نفسم صد بار می گم دوستت دارم

3-2=1 قلب که برای تو می تپه ... 1+1=2 چشم که همیشه منتظرتن ... 3+4=7 روز هفته که دلم برات تنگ می شه ... 7+5=12 ماه که تو رو از خدا می خوام 

لرزش صدات ، برق نگات ، تپش قلبت ، نفس های تند و عرقی که روی پیشونیت نشسته همه گویای یه چیز هستن : تیروئیدت پرکاره . برو دکتر

 

جیگرم
عشقم
نازم
نفسم
قشنگم
زندگیم
ماهم
خوشگلم
فدات شم الهی ..
دیگه داره دیرم می شه . باید از جلوی آینه برم کنار

 

یه بابایی می ره سربازی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دنبال چی می گردی ؟
مگه نگفتم رفته سربازی ..

 

اگه خدا تا لب پرتگاه بردت بدون یا از پشت گرفتتت .. یا همون لحظه پرواز رو یادت می ده

 

می دونی فقط یک دقیقه طول می کشه تا یه آدم استثنایی رو ملاقات کنی ،یک ساعت طول می کشه تا بهش حس احترام و توجه پیدا کنی ، یه روز طول می کشه تا عاشقش بشی ،ولی یه عمر طولانی لازمه تا فراموشش کنی

آنچه زیباست عزیز نیست . آنچه عزیز است زیباست و تو عزیزترینی

 

به جناب خنگ می گن اگه تو دریا کوسه بذاره دنبالت چی می کنی ؟ می گه می رم بالای درخت ...می گن توی دریا که درخت نیست .. می گه مجبورم .. می فهمی .. مجبورم

 

کاغذتم .. احساستو روم بنویس ... عصبانیتت رو روم خط خطی کن .. اشکت رو باهام پاک کن .. حتی اگه سردت شد بسوزونم ... ولی دورم ننداز

 

مرگ مال من زندگی مال تو ...غم مال من شادی مال تو گریه مال من خنده مال تو .. اصلا همه چیز خوب مال تو ...قلب تو هم مال من

 

. اگه بخوام هشتاد روز دور دنیا بگردم . خب ، هشتاد بار دور تو می گردم . چون دنیای من توئی

 

چرا ؟
؟
؟
؟
؟
؟
؟
؟
آخه چرا!!!؟؟؟؟
؟
؟
؟
؟
آخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟
؟
؟
آخه چرا تو که می دونی سرکاری باز می یای پایین ؟

 

 

((((((( ))))))
((((((( @) (@ ))))))
(((((((; <._.> ;)))))))
((((((( ,__, ))))))))
نترس ... گاهی اوقات موبایل مثل آینه عمل می کنه ..

 

پروردگارا ... در جان من آزادگی ،در روح من بی نیازی بگذار ،در قلبم اطمینان ، در کارهایم یک رنگی ، در ، و

در چشمم نور و در دینم روشن بینی

 

 

یک دوست خوب مثل کامپیوتر می مونه : تو رو وارد زندگیش می کنه ،در قلبش ذخیره ات می کنه ،مشکلاتت رو فرمت می کنه و  هیچوقت تو رو از حافظه اش پاک نمی کنه

 

وقتی به طاووس برای ناز کردن ، یه روباه برای فریب دادن و یه تمساح برای اشک ریختن داشته باشی احتیاجی به زن نداری

 

هیچوقت نذار یه دیوونه بوست کنه .. بذار یه بوس دیوونه ات کنه ..

 

 

ازدواج به سبک اینترنتی!

عروس خانم دوشیزه shirin_sooskesiah آیا وکیلم شما را به مهر :

گوگل عدد سکه بهار آزادی / یک وب کم / سند یک سایت اینترنت اختصاصی دات کام / یک مودم DSL / اینترنت پرسرعت به اندازه طول عمر نوح! / LCD و شمعدان / یک هدست بی سیم / چهارده روم اختصاصی به نیت چهارده ... / پنج گیگا بایت میل باکس اختصاصی به نیت پنج ...

به عقد دائم آقای feri_ferferi در بیاورم ؟

جمعیت : عروس رفته آف هاش رو چک کنه!!! حاج آقا : برای بار دوم آیا وکیلم ؟

جمعیت : عروس رفته ویروس کش آپدیت کنه!!  حاج آقا :!!!BUZZ , برای بار سوم خفم کردی آیا وکیلم ؟

عروس : با اجازه بزرگترهای Room بله!

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
حمید شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:45 ب.ظ

سلام چطوری دلم گرفته

شاعر یا همان امیر سین اقبال پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:06 ب.ظ

کارت یکه کمی هم شعر بنویس

امیر حسین اقبال اذر جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:01 ب.ظ

یک اسم نا قابل از ما ته وبلاگت بنویس دیگه لیاقتشو نداریم؟

امیر حسین اقبل اذر جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام یک جک داغ آوردم : شیطون اکس میزنه همه را به راه راست هدایت میکند

امیر حسین اقبال اذر شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:17 ب.ظ

هر کسی این وب گل را که عالیه رو حک کنه انشاالله خودش حک بشه

امیر حسین اقبال اذر شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام خوبی دلم نگرفته اگه گرفته بود الان یا تو بیمارستان بودم یا مرده بودم !!!!!!!ًًًًً توجه توجه فقط شوخی بود

امیر حسین اقبال اذر تبریز ی اذری ت دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ب.ظ

راستی من یک عالمه تاریخ هم بلدم ها مثلم داریوش کورش تاج ملک شاه روکی کشت اما نمیدونم حمید رضا رو کی کشت :هاهاهاهاهاها-واقعا ها جغرافیا و تاریخ رو خیلی بلدم از تو که حتما ولی میخوام ریاضی بخونم جغرافیا بخونم تاریخ بخونم تا خلبان بشم نمیخوام از نیروی هوایی خلبان بشم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! به وب من سر بزن البته با ۱۰۰۰تا زد ویروس خودم هم نمیدونم چرا وبم پر ویروس هست به کسی نگو ها فقط به تو گفتم که وبت خراب نشه :http://www.riazinafas.blogfa.com/

امیر حسین دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:04 ب.ظ

معنی کلمه ی سام چیه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد