جک اس آفلاینی جمله باحال همه چی


والــدیــــن گـرامـــی‌ ..

اگر دخترتون هنگام خوندن اس ام اس ،یک لبخندِ احمقانه رو صورتش نقش میبنده ..
اون اس ام اس از دوست پسرشه ..
قلم پاشو میتونید خورد کنید


باز هم پستچی پیر محله مون نیومد !
باید محله مون را عوض کنم یا شاید پستچی ؟
تو که هنوز برام نامه می نویسی ؟
مگه نه ...


اگر 4 تکه نان خیلی خوشمزه وجود داشته باشد و شما 5 نفر باشید
کسی که اصلا از مزه آن نان خوشش نمی آید (( مادر )) است.


اصن تو میفهمى تو دل من چه خبره؟!
اصن میدونی احساس یعنی چی؟
درک کن باور کن سخته
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
من اسهالم بفهم و درک کن


بنام خدا
اصغر فرهادی هستم
برنده جایزه اسکار
از سال اول دبیرستان در آزمون های قلم چی شرکت میکردم !!!
(کانون فرهنگی آموزش - قلم چی )


یعنی بعضیا گواهینامشون فقط به درد رانندگی با ماشین لباسشویی میخوره :|



گاهی نیاز داری به اون تنهایی ِ
اون تنهایی ِ که میخزی تو خودت و میری تو عمقت،
از همونا که هیشکی پیدات نکنه،
از همونا که فقط تو دوستش داری،
اون تنهایی ِ خیلی خوبه، خیلی. . .


اندر احوالات خانمها
.
.
.
.
.
.
.
.
یکی می گفت:
از تشیع جنازه پدر بزرگم برمیگشتیم عمم داشت خودشو از شدت ناراحتی میکشت یکی از اقوام گفت عزیزم چقدر مدل موهات قشنگه یهو عمه صاف نشست گفت :تازه الان بهم ریختس


یکی میگفت:
دوس دخترم عکس بابام رو تو گوشیم دیده میگه: واااااای عسیسم ، چقد بابات گوگولیه من عاشقش شدم !!!! : 0
یعنی شرم و حیا رو قورت داده یه آبم روش...!

به بابام جریانُ گفتم ... حالا شبی گیر داده میگه : احمد بابا بیا یه چَنتا عکس ازم بگیر :O




زوجین خارجی موقع دیدن فیلم عروسی‌شون:

آخی...
یادت میاد اون شب چقدر خوش گذشت؟
هیچ وقت یادم نمیره
دوستت دارم
.
.
.
.
.
.
حالا زوجین ایرانی موقع دیدن فیلم عروسی‌شون:
ببین خواهرت چقدر داره ضایع می‌رقصه
شلوار پسر عموت داره می‌افته از پاش
این ایکبیری رو ببین با ننه‌اش نشسته داره غیبت می‌کنه
از خودت و خانواده‌ات متنفرم :))


نظرات 3 + ارسال نظر
حمید شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:42 ب.ظ

مم نون

بازم اس و جک بزار

آیدا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ب.ظ http://www.beonvan.blogfa.com

خیییییییییییییییییلیم خنده دار نبود
فکر کردی می خوام بگم خیلی خوب بود ؟‌

امیر دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.6jok.blogfa.com

وبلاگت خوب بود.
اگه می خوای تبادل لینک کنیم یه سر به وبلاگم بزن ضرر نمی کنی برام نظر بزار تا لینکت کنم.
اینم آدرس وبلاگم www.6jok.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد