جک



ا بابام رفتم بیرون ضبط رو روشن کردم یهو خوند : دختر بگو بینم چیه توی افکارت ، وقتی میکشم دستمو روی شلوارت ! بابام همچین نگاه کرد نزدیک بود چپ کنم !! خاک تو سرتون اینم شد ترانه؟


حشره کش خالی‌ کردم تو اتاقم من سر درد گرفتم دارم می‌میرم پشه هه رو آینه اتاقم وایساده داره شاخکاشو مرتب می کنه!!!


ک ایرانی در فرانسه مشغول رانندگی در اتوبان بوده و ناگهان متوجه میشه که خروجی مورد نظرش رو رد کرده! لذا به عادت دیرینه ی ایرانی ها، می زنه رو ترمز و با دنده عقب،شروع میکنه به برگشتن به عقب !و خوب فوراً با یه ماشین دیگه تصادف میکنه! چون اونجا کسی انتظار اینچنین نبوغی از راننده ای که خروجی رو رد کرده نداره!! اما نکته ی جالب اینجاست که پلیس میاد و بعد از این که با راننده ی فرانسوی صحبت میکنه میاد سراغ ایرانیه و بهش میگه:خیلی متأسفم آقا از این که دچار خسارت شدید! ما این آقا رو بازداشت می کنیم و البته نیازی هم به تست الکل نیست. ایشون اونقدر مسته که فکر میکنه شما تو اتوبان داشتی دنده عقب میومدی!!!


جون مادرتون اگه ماشین صفر می خرین رو شیشه بنوسید «ماشین صفره » ... ولی پلاستیک های رو صندلیشو بکنید!


دیدین صبحا که بیدار میشین بعدش یه لحظه دوباره میخوابین بیدار که میشی میبینی 30 دقیقه گذشته حالا تابلو که 2 دقیقه بیشتر نخوابیدیا ! فکر میکنن ما خریم ... !!!


رضا شاه به زور میخواست چادر رو از سر زن ها برداره هیشکی زیر بار نمیرفت حالا میخوان به زور چادر سر زن ها بکنن بازم کسی زیر بار نمیره ! یعنی لجباز تر از زنها تو کهکشان پیدا نمیشه ها!


و خوابکاه داریم شام می خوریم غذا پریده گلوم دوستم به اون یکی می گه یکی بزن تو دهنش خفه شه!!! من :| بقیه :)))))


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد