فیلترینگ




سلام دوستای خوبم از همه جای دنیا که این بلاگ دنبال می کنید...

اگر بازدیدکننده ثابت بلاگ من باشید حتما متوجه شدید که بلاگ سابق من فیلتر شده و دلیلش هم خیلی محترمانه گفتن که موازین رعایت نشده..

باشه طلا که پاکه چه منتش به خاکه...


اما بعد از ۶ سال سابقه فعالیت و بلاگ داری

اشکالی نداره


ولی من اینجا از همه تشکر میکنم بازدیدکننده های بلاگ من به یک میلیارد رسید و همه هم شما بودید که منو هیچوقت تنها نگذاشتید...


حالا بلاگ من تغییر آدرس داده و اسمش هم به جکستان تغییر دادم منو با این اسم سرچ کنین

و یا آدرس منو تو لینک بنویسید

ممنونم ازتون

دوستون دارم خیلی زیاد


www.HamidJoker.Blogsky.com

نظرات 1 + ارسال نظر
sajad چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ http://sajad-safdari.blogsky.com

سلام دوست عزیز:

وبلاگ قشنگی داری اگه دوست داری تبادل لینک کنی منو به نام

{بیا حال کن} لینک کن بعد اطلاع دهید تا ما شما را

لینک کنیم

موفق باشی..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد