باحال




یه روز یه پیرزن بیوه‌ی 70 ساله تصمیم میگیره که دوباره ازدواج کنه، واسه همین یه آگهی ازدواج می‌زنه توی روزنامه و توش مینویسه که: “به یک شوهر با ویژگیهای زیر نیازمندیم: هم سن و سال خودم باشه، کتکم نزنه، زیاد دور و برِ من چرخ نزنه، و این که بتونه من رو ارضا کنه!”

دو روز بعد صدای زنگ در خونه‌ی پیرزنه بلند میشه، پیرزن میره و در رو باز میکنه و پشت در، یه مرد با موهای خاکستری رو میبینه که رو ویلچر نشسته و دست و پا نداره! پیرزن می‌پرسه: “واسه آگهی من تشریف آوردید؟ واقعآ از من انتظار ندارید که قبولتون کنم، دارید؟” پیرمرد میگه: “آره واسه آگهی اومدم” پیرزن یا پوزخند جواب میده: “خودت رو نگاه کن، تو پا نداری!” پیرمرد جواب میده: “بنابراین نمی‌تونم دور و برت چرخ بزنم!” پیرزن میگه: “تو دست هم نداری!” پیرمرد دوباره لبخند میزنه و میگه: “بنابراین هیچ وقت نمی تونم کتکت بزنم!” پیرزن ابرویی بالا میندازه و میگه: “ببینم می‌تونی من رو ارضا کنی؟” پیرمرد تکیه می ده به ویلچر و یه لبخند بزرگ میاد روی لباش و میگه: “من زنگ در خونه‌ات رو زدم، نزدم؟

نظرات 8 + ارسال نظر
هم سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ب.ظ http://www.avaxiran.com/

سلام دوست عزیز
آپلود عکس در:
http://www.avaxiran.com/

کوروش چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:15 ب.ظ





جالب بود

مریم پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 ب.ظ

خیلی بی شخصیتی. میموون گوساله.

بی ادبا...........شما تربیت خانوادگی ندارین احیانا؟؟!!!!

ص پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ب.ظ

گوزت کردم با این جکات

بی ادبا...........شما تربیت خانوادگی ندارین احیانا؟؟!!!!

shadi شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ق.ظ

بابابی خیال اینادیگه چیه؟؟؟؟

ronak یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:37 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای .این مگه کی بوده که اینقد.....................

نارنیا پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ب.ظ

خیلی باحالی جکات عالی بود بووووووووووووووووووووووووووس

ghorboonet...... mercy manam be bloget ray dadam

shelmankoochooloo چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:09 ب.ظ

قشنگ بد گوزم کف پات ریفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد