نظر سنجی




سلام دوست جونمیا

خوبین؟

خوشین؟

نبینم بیحال باشینا هرچی هست بذارین کنار فقط شاد باشین همین

دنیا دو روزه دو روز

همین

میگم

امروز یه نگاه درست حسابی به بلاگانداختم گفتم بزار قالب بلاگو عوض کنم بعد گفتم نه خوبه گفتم بزارم از شماها بپرسم نظرتون راجب عوض کردن غالب بلاگ چیه؟؟


این گوشه بغل زیر آرشیو جعبه نظر سنجی هست میتونید نظراتتونو اونجا بگذارید

میسی یه عالمه


نظرات 8 + ارسال نظر
امید سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:48 ب.ظ

خیلی کارت دسته. وبلاگ بیستتتتتتتتتت

سارا چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:25 ب.ظ

خیلی چیزای باحال توش نوشتی
قالبشم بد نیست
بنظر من مهم تر از قالبش محتواشه

آمنه جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:01 ب.ظ http://paretavos.blogfa.com

خیلی جالب بود و خیلی محتواش باحاله به منم سر بزن

lvlal2i دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ق.ظ

غلط املاییاتو درست کن:-D قالبش خوبه :-P

فرشته دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ق.ظ

چه حوصله ای داری بابا.ولی تنوع هم خوبه

ستاره سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ب.ظ

به نظرمن که خیلی خوبه.......راستی چیزایی که گذاشتی تو بلاگت حرف نداره.......مرسی

مونا جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ق.ظ

من که هر جور باشه دوست دارم. نظر خودت مهمه. من دیگه طرفدار وبلاگ شما شدم دوست عزیز.

sahar جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ب.ظ

are baba avaz kon,beza tanavo she

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد