معرفی





امروز می خوام سایتی مفید راجع به آموزش الکترونیکی کامپیوتر و فناوری اطلاعات بهتون معرفی کنم که خود متن مترجم این سایت هستم و مقالاتی که در این سایت قرار داده شده ترجمه من هست و حالا شما را دعوت به دیدن این سایت می کنم 

اگر مایل بودید این سایت رو به دوستانتون هم معرفی کنید.



گروه آموزش الکترونیکی کامپیوتر و فناوری اطلاعات



آیا می خواهید حتی از اساتید خود در حوزه کامپیوتر و IT پیشی بگیرید؟
آیا از پرداخت هزینه های بسیار سرسام آور آموزشگاه های کامپیوتر خسته شده اید؟
آیا از تبلیغات کلاسهای آموزشی کامپیوتر پر زرق و برق اما بی نتیجه به ستوه آمده اید؟
 
سایت www.OstadeIT.com  با مقالات و مطالب بسیار کاربردی و مفید در زمینه کامپیوتر و IT به صورت رایگان شروع به فعالیت کرد. از این سایت بازدید نمائید و با شرکت در نظر سنجی سایت وعضویت در خبرنامه الکترونیکی رایگان ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمائید.
همچنین یادآوری می کنم:
دروس آموزشی زیر تا چند روز آینده با مبلغ سالانه فقط 10 هزار تومان قابل استفاده شما عزیزان می باشد.
* ویندوز xp
* ویندوز 7
* فتوشاپ (مقدماتی - پیشرفته )
* اتوکد ( مقدماتی)
* آرشیکد ( مقدماتی)
* ورد Word
* اکسل Excel
* مایا Maya
* سخت افزار ( مقدماتی)
و بسیاری از مقالات کاربردی و رایگان در حوزه کامپیوتر و IThttp://www.ostadeit.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد