جک جوک




بیست سوالی غضنفر:
- جانداره؟
- نه!
الهی… چرا مُرده ؟؟


تبلیغ زمزم به سبک ع.ر.ب.ی:
عبود: ولک جاسم کوکاکولا میخوری؟
جاسم: ها میخورم
عبود: گ.و.ه میخوری! باید زمزم بخوری.



آی شمایی که به جا شنا کردن یه گوشه استخر وایمیسید به یه نقطه زل میزنید..
واقعا فکر کردید کسی نمیفهمه که دارید تو استخر میشاشید ؟!!!



دیشب رفتم استخر, بعد از شنا اومدم لباسامو بپوشم دیدم رو موبایلم ۴ تا میس کاله ۶ تااس ام اس از دوس دخترم:
اس ام اس ۱: عزیزم چرا زنگ میزنم جواب نمیدی؟
اس ام اس ۲: انگار سرت شلوغه جواب اس ام اس هم نمیدی.
اس ام اس ۳: همین الان زنگ میزنی وگرنه من می دونم وتو!
اس ام اس۴: کثافت آشغال معلوم هست کدوم گوری هستی؟
اس ام اس ۵: تقصیر منه که آدم حسابت کردم کچل ایکبیری با اون مامان چاقت. گمشو برو پیش همون دختر عموی…
اس ام اس۶: راستی اینم میگم که بسوزی منو دوستت سعید دو ماهه رابطه داریم…. بای



زن به مرد :
عزیزم تو از چیه من بیشتر خوشت میآد ؟
از 
اخلاق خوبم یا از بدن خوش فرمم !؟
مرد : از هیچکدوم عزیزم ! من از اعتماد به نفست خوشم میاد !!!



غضنفر با یک سرهنگه سوار هواپیما میشن . غضنفر رو به سرهنگه می کنه میگه ببخشید شما گروهبانید؟ سرهنگه میگه نه
غضنفرهمین سوال رو چند بار می پرسه. آخر سرهنگه خسته میشه میگه بله بابا من گروهبانم . غضنفر میگه پس چرا لباس سرهنگارو پوشیدی ؟!!


دختر: مامان! شاهزاده رویاها با اسب سفید یعنی چی؟ مامان: یعنی یه خری مثل بابات


خدایا به من عشق بده تا شوهرم را دوست بدارم؛ صبر بده تا بتوانم تحملش کنم؛ اما قدرت نده که می زنم لهش می کنم! …


شاعر عصبانی:

آنقدر طوفانی ام امشب که حتی باد را هم میکنم
در هوای یاد تو من یاد را هم میکنم

در چنین حال و هوا استاد اگر گوید سخن
با همه شاگردیم استاد را هم میکنم

کردنی بسیار بود و وقت اندک زین سبب
هرکه نامش از قلم افتاد او را هم میکنم

نخند تو را هم میکنم .. 

نظرات 8 + ارسال نظر
شقایق دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ب.ظ http://edalat1390.persianblog.com

وبلاگ نسبتا جالبی داری ولی یه سری به منم بزن.راستی لینکت کردم.لطفابلینکم!!

زهرا جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ

چیستا چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ب.ظ

خوبی/

اتنا چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:15 ب.ظ

kheili jaleb bod khosham omad

پنج ستاره چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ق.ظ http://www.53tare.blogfa.com

سلاااامم مرسی خیلی عالی بود موفق باشید

محمد شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ

ساکت باش که تورا نیز....

دخترخانم سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ

خیلی باحالی من دوست دارم صداتوبشنوم۰۹۳۵۰۸۱۱۶۲۰

sahar جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ب.ظ

aha biya gesmatetam baz shod nagu na

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد