نظر سنجی


سلام بر دوستان عزیز و طرفدارای این وبلاگ

امیدوارم این اخری سالی خلاصه جمع بندی کارها و آرزو هاتونو برای سال بعدی کرده باشید که بتونید سال دیگه بهار به همش رسیدگی کنید و به همه اونها برسید.


خوب منم برای امسال و اولین بار توی عمر ۵ ساله ی وبلاگم تصمیمی گرفتم یک نظر سنجی یک ماهه بگذارم تا نظرای شما رو جمع آوری کنم. هرچند که نظرای خوبتون و برای کامنت می گذارید و اگر هم ناراضی هستید هم باز برام کامنت میگذارید.


جعبه نظر سنجی و فک کنم دیده باشید زیر لوگو وبلاگ نزدیک به یک هفته ای (۸۹/۱۱/۲) میشه که قرار گرفته و دو هفته دیگه ( 89/11/23 ) من اعلام نتایج می کنم که در حال حاضر که این پست را دارم می گذارم ۱۳۵ نظر از شما رو جمع آوری کردم. حالا صبر می کنیم تا دو هفته دیگه که اعلام نظرهای همه هست.




شادوخندون باشید همیشه همیشه





سلام....

خوبید خوشید؟ من هم بد نیستم

امروز روز موعود برای اعلام نتایج نظر سنجی هستش و می خوام از همه شما تشکر کنم به خاطر اینکه میاد به بلاگ من سر میزنید و خوشحالم می کنید.


خیلی باحالی بابا ایولا(۱۵۴ رای- ۳۴.۶٪

خوب بود۷۶رای-۱۷۱.۱٪

نظری ندارم ۱۳ رای-۲.۹٪

ای بد نبود۴۸ رای-۱۰.۸٪

مزخرف۱۵۳ رای-۳۴.۴٪


نظرات 25 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.denizgroup.ir


سلام دوست عزیز وبلاگ بسیارعالی و پر محتوای بر پا کردین.من و دوستان وبلاگ نویس یک گروه علمی تفریحی و ... ایجاد کردیم و هدفمون ارتقائ سطح علمی و اطلاعات کاربران در همه زمینه هاست.برای لعضای گروه هم مزایای خاصی در نظر گرفتیم.لطفا به جمع ما بپیوندید تا در این گام بزرگ سهیم باشیم.

شبنم سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com

منم نظرمو گفتم

مرسی شبنم جونم

محمد جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ق.ظ http://kamenei313.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی داری فقط اون جکی که دارن به حساب ترکه رسیدگی میکنند یه کمی اشکال داره
امیدوارم به من هم سر بزنی و مطالب رو دقیق بخونی مخصوصا قسمت موضاعات مطالب رو
باتشکر

mehrshad جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ب.ظ http://mehrshad2012.blogfa.com/

salam elham jaan vaaghan tabrik migam khayli webe ghashangi dari aslan adam nemikhaad azash bere birun khayli zibast age khasti be webe kuchuluye manamye sari bezani khoshhal mishamkhayli dust dashtam ke tu liste peyvandhaam webeto bezaram age maayel budi behem begu ke ba che esmi addet konam agaram webe mano didio khoshet umad ba hamun esme khodesh addam koni yek 2nya azat mamnun misham
ghorbaanat
salenoham pishapish mobarak
tabad bye

یوتاب شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ب.ظ

ایول حال کردم
خیلی باهال بود
مخصوصا جرج

الهه یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ب.ظ

ممنون که انقدر خوبی
آخ به نظر من آدم هایی که سعی میکنن اونای دیگرو شاد کنن جزو بهترین آدم های دنیان

SAMIRA یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ

SALAM MAN AVALIN BARE MIYAM IN JA TA JOK BEKHONAM MERCI KE BAES MISHID MA ADAMA CHAND LAHZE BE KHANDIM MAMNON

حیدرحیدر حیدر دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ق.ظ

ممنون از جک های بامزه تون اما ای کاش جملات کوتاه تری استفاده می کردید

فاوا سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ق.ظ http://www.fava.blogveb.com

وبلاگت عالیه
به وبلاگ منم سری بزن

ناشناس پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ب.ظ

مسخره واقعا اصغره

میلاد جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ب.ظ http://nice2fun.com

سلام
وبلاگ خوبی داری
اگه با تبادل لینک موافق هستین
منو با نام سایت تفریحی نایس تو فان لینک کن
بعد به لینک زیر بیا :
http://www.nice2fun.com/link-exchange
خودتو با هر نامی که دوست داری لینک کن
ممنون از شما

mehrdad جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:07 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام وب جالبی داشتیدمن خودم دنیای جکم ولی حوصله و وقت درست کردنشو ندارم.خوشحال میشم اگه بتونم کمکتون کنم (۰۹۳۶۴۲۴۳۸۴۲)

نفس شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ق.ظ

ببین خییییییییییییلی خوب بودا ولی یه ریزه طولانی بود

صبا شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ب.ظ

عالی بود تبریک میگم
سال خوبی داشته باشید

tooba شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام دوست عزیز خندوندن آدما تو این دنیای وانفسا حقیقتا کار خارق العاده ای است اما بهتر بود دراین کار قومیت وزبان را دخالت نمی دادید ایران یک پارچه خاری درچشم بد خواهان است شما این خار را ازچشم آنها درنیاورید متشکرم.

مجیید یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ب.ظ http://MIYHS.BLOGFA.COM

خوب بود موفق باشی

محمد یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام محمدهستم خیلی وقت بودب وبلاگت سرنزده بودم انگارپیشرفت کردی کارهات خیلی توپه توپ شده اما خودت قبلا مهربون تربودی بی وفا

فرزین پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:49 ب.ظ

خیلی چیزای باحالی داری همشون مزخرفن چون خیلی باحالن اگه مسخره بود چی میگفتم.
نه ولی جک های باحالی داری.خوارو مادر غزنفرو هم
اوردی پیش چشمش

ماهان دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ب.ظ

وبلاگت عالیه بهتراز این نمیشه من کلی با خوندن اینا خندیدم.خیلی باهال بود.دستت درد نکنه حال کردم

محمدعلی یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ب.ظ http://bia2me.blogsky.com

baba damet garm . .to az ghadimiha hasti . . .ye sar ham be man bezan .. . age khasti linkam kon . . .

inam bebin . .
http://bia2me.blogsky.com/1390/01/07/post-682/

nanach چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ

hi aji ina chiye yekam a bimazegi dar a ba in hal daset dard natone

paramdis پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:13 ب.ظ

خوشمان آمد بیشترش کنید لذت میبریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم

نازنین پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ب.ظ

چی میگی ماهان مسخره بود برید بابا روانیا

ye adam شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ

kheeeeeeeeeeiily web e toooooopi dari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mahsa یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ

kheyyyyyyyyyyyyyyyyyyyli boooooooooooood

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد