اس ام اس ارسالی


 

دلم از ظلمت شبها گرفته از این بی مهری دنیا گرفته در این دشت جنونم بی تو هرگز دلم انداز دنیا گرفته93516991

باز امشب غزلی کنج دلم زندانیست آسمان شب بی حوصله ام طوفانیست هیچکس تلخیهای لبخند مرا درک نکرد های های دل دیوانه من پنهانیست09368426463برای شیوا


Heart van skip beating for while memories can be kept in a file a desert can replace the nile but nothing can stop a smile, when your name comes on mymobile!

93516991

ای صمیمی ای دوست گاه بیگاه لبه پنجره خاطرم میایی ای قدیمی ای خوب تو مرا یاد نکنی من به یادت هستم. 93516991


در دنیایی که خندین جرم است نگاه کردن گناه است بوسیدن ناپاک است محبت کردن مزاحمت است چگونه ثابت کنم دوستت دارم93516991


هم دنیا رو نامردا گرفتن، وفا رو از همه مردا گرفتن خبر آمد که مجنون را پریشب پلیسها به سه لیلا گرفتن!!!


اگه خواستی بوسم کنی به نکات زیر توجه کن

.

.

.

.

.

.

.

.دیدی می خوای بوسم کنی، خجالت نمیکشی!؟


ما به بدنامی اگر مشهور عالم بوده ایم، وقت رفتن پاکدامن تر ز شبنم بوده ایم، تمهت شادی به ما بستند و کس باور نکرد، با لبی خندان چو گل بازیچه غم بوده ایم

 

بگویم تا بدانی بی تو هرگز، من و عشق جدایی تو هرگز خیال مرگ کردن بی تو شاید ، ولی این زندگانی بی  تو هرگز

 

برو یه کبریت بیار...

.

.

.

زود باش

.

.

میخام تکلیفمو روشن کنم

 

اسمتو خط نزدم از دفتر خاطره هام هنوزم هر جا باشی عزیزترینی تو برام93516991

 

 

 شادو خندون باشید

نظرات 14 + ارسال نظر
شبنم جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:30 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com

تو اس دادن کم بیارم حتما باید بیام ...



خواستی یه سری به منم بزن

علی شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:26 ب.ظ

سلام
ممنون از زحمت شما . خیلی باحال بودن . مرسی

مهران دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:53 ق.ظ http://mehran raad33

خوب بود وخسته نبا شید

سارا چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ب.ظ

خییییییییییییییییلیییییییییییییییی خووووووووووووووب نبود

حسین ازبیرجند پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام عزیزم اس هات خیلی قشنک بودخیلی دوست دام منم رفیقت۰۹۳۶۱۶۳

مازیار یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ب.ظ http://nonsmoke.blogsky.com

سلام.
خیلی باحال بودن دمت گرم.

keyvan damaghoo جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ب.ظ

Eyval Be Vale Vale Vale To .........................................................................................................................................Hamsar Man Hey................................................................................................................................................eyvala Eyval

علی رودسری شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:21 ب.ظ http://www.hosam11.blogfa.com

ممنون میشم بهم سر بزنی

نازنین۲ دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ب.ظ

عالی بودجیجر

محمد حسن پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ق.ظ

اره باید بگم کارتون درسته
از بچه هایی که میخونن درخواست میکم واسه هم وطناشون که وقت خندیدن ندارند دعا کنندپدران خیلی از هم وطنانمان از سختی کار وزمان طولانی اش حلاک به خانه میرسند وزندگی شان تکراری شده است ای خیلی بده که اونا تو سختی باشن وما رو صندلی لم بدیم وبخندیم تا میتونید پدرهارا دعا کنید پدرها کم احساس تراز مادر ها هستند ولی دراصل خیروصلاح شمارا پدر میخواهد نمیدونم چجوری این جملات رو نوشتم اصلا قصدم این نبود خود به خود دستم روی حروف کیبورد میرفت هرکی میخونه به بقیه دوستانش هم اطلاع بده تا بتونیم دعای خیری ژشت سر ژدرانمان جاری کنیم باتشکر

نازنین پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ

بخدا همتون روانی هستیدبریدبابا

[ بدون نام ] دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:30 ب.ظ

نازی جون کلا تیکه کلامت روانیه!!چپ میری راست میای به همه میگی روانی خریت از خودته عزیزم!!!
من منظورت رو نفهمیدم آقا حسن خودت فهمیدی؟هر کی فهمید ما رو هم توی جریان بذاره

mona سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ب.ظ

khub bud joooooojoooooo

amin سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ق.ظ

مرسی خیییییییییییییییییییییییییییلللللللللللللللللیییییییییییی عالی بود.ازبس خندیدم دلم دردگرفت.

(دلتنگ کودکی ام!یادش بخیر... قهرمیکردیم تا قیامت،ولحظه ای بعدقیامت میشد.)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد