اس ام اس ارسالی


در دنیایی که نگاه کردن گنه است بوسیدن ناپاکه محبت کردن مزاحمته پس چگونه ثابت کنم دوستت دارم.

برای محسن عزیزش۰۹۱۳۶۰۰۳۰۰۶

من که از یاد تمام دوستانم رفته ام وای بر من گر توام روزی فراموشم کنی....برای مریم 091364674

 

وزیر مسکن امروز اعلام کرد بحمدالله مشکل مسکن جوانان تا خدود زیادی حل شده است چون هر روز بالغ بر 20 مفر به ختر من می گویند که خونه خالی داریم!

 

پاسخ آقایان به تلفن خانمها در ایام هفته:

شنبه: چیه....1شنبه: چی میگی....2شنبه:بگو کار دارم....3شنبه: هان....4شنتبه:بله......5شنبه جانم!!جون..!!امر بفرمایین....جمعه:چه مرگته.....

 

 

....................................کاش وجود نداشت

جای خالی را پرکن و واسه دوستات بفرست جوابهای جالبی می گیری!!

 

دلی را نشکن، شاید خانه خدا باشد. کسی را تحقیر مکن ، شادی محبوب خدا باشد. از کمکی دریغ مکن شاید کلید بهشت باشد....

هر چند ز عالم جگری سوخته دارم شادم که گلی همچوتو اندوخته دارم..۰۳۹۵۱۶۹۹۱۷۰

Six stages of marital life:

 1: try weekly  

2: try weekly

3: try weakly

4: try oysters

 5: try anything

6: try to remember ۰۹۳۷۱۰۰۷۹۳۶

 

 شادو خندون باشید....


۱=

نظرات 7 + ارسال نظر
Ahad پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:35 ب.ظ http://www.1pesar.blogsky.com

شماره موبایلارو نذاری بهتره ها!!!!

منم هم خودم از کسی که اس ام اس ارسالی میده می ژرسم که شماره بذرم یا اسم خودشون می خوان شمارشون درج بشه
خودمان ژرسیدیم ازشون
بله

صدفی چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ب.ظ http://123sms.blogfa.com

سیلام عزیزم منو که یادته؟هان؟ خوبی؟ چه خبرا؟ بیا تو وبلاگم اپم
راستی دیگه وبلاگم @ وبلاگه اسمس نیست تغییرش دادم

محمد فتحی پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:59 ب.ظ

میخواتم اگه بشه با هم دوس شیم ۰۹۱۴۸۰۹۹۳۰۰

سمانه شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ب.ظ

دیروز کنکور ارشد دادم دارم ماز استرس جوابها میمیرم
باز خدا خیرتون بده .وبلاگتون هم قشنگ بود هم تکراری نبود
دستون درد نکنه

سلام خیلی خوش اومدین بابا استرس نداره کهُ نگران نباشین....موفق میشین من حس ششم خوبی دارم
شادوخندون باشید

سارا چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ

جالب بود

خیلی باحالی دخترم برا همه پستهام کامنت گذاشتی

محمد حسن پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ق.ظ


عالی بود
من که حال کردم

باکلاس دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:48 ب.ظ

جای نازی خالی بهت فحش بده!!من جای اون میگم:تو یکی خفه شو بابا همه چی از نظرت عالیه!!!
آخ چقدر حال داد
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد