جک غضنفری



دفترچه خاطرات غضنفر : خیلی فقیر بودیم ،هیچ پولی نداشتیم ، مادرم قادر به زاییدن من نبود ، در یک شب آفتابی خاله ام مرا زایید



به غضنفر میگن : تولدت کِیه ؟ میگه : ۵ آذر ، میگن چه سالی ؟ میگه : هر سال

به غضنفر میگن خیلی آقایی. میگه: ما بیشتر!!!


غضنفر میاد تهرون میره هتل..صبح روز اول میره تو رستوران هتل صبحانه بخوره می بینه تابلو نوشته از ساعت ۷الی۱۱ صبحانه...از ساعت ۱۱الی ۵ ناهار و از ساعت ۵الی ۱۱ شب شام سرو می شود..پیش خودش میگه پس من کئ وقت کنم برم شهر رو ببینم؟

ازغضنفر می پرسن کجای تهران می شینی می گه هرجاخسته شدم!!!!

اصفهانیه یه بطری آب معدنی میخره یه کمی ازش میخوره ، به زنش میگه : زن یوخده آب بیار بریزیم توش خیلی غلیظس !!

وصیت نامه لره :من تمام نمازهایم را خواندم فقط برایم چهل سال وضو بگیرید !!!

به غضنفر میگن : بابات مُرد ، زود بیا خونه ، غضنفر میگه : دروغ میگین یه اتفاقی افتاده نمی خواهید به من بِگِید !!!


اصفهانیه نذر میکنه اگه توی امتحان ورود به دانشگاه قبول شد مادرش رو پیاده بفرسته کربلا.

دعای غضنفری : آرزو دارم خدا کنه این سالها به حق پنج تن الهی آمین !!!

به پشه میگن چرا زمستونا پیداتون نیست؟!؟؟؟! میگه:نه اینکه تابستونا خیلی برخوردتون خوبه

یه روز یه غضنفر میره بالای درخت چنار.بهش میگن داری چه کار می کنی.میگه دارم توت می خورم.میگن اینکه درخت چناره میگه توت تو جیبمه
غضنفر میره خواستگاری. ازش می پرسن چه کاره ای؟ روش نمیشه بگه قصاب، میگه لوازم یدکی گوسفند دارم!


به غضنفر میگن از چه گلی خوشت میاد...میگه اقاقیا...میگن همینی روکه گفتی بنویس....میگه غلط کردم رز

یارو میره خارج. میگن : اسمت چیه ؟ میگه
: SUN OF GOD BETWEEN TWO WATER OF ORIGINAL
 میگن : یعنی چی؟ میگه : شمس الله میاندوآبی اصل


نصیحتی از یک لُر داغدیده : هرگز به رنگ قرمز وآبی شیر توالت اعتماد نکن .


چند فحش غضنفری قدیمی: 1. -از جلوی چشمام خفه شو . 2. -فکر کردی فقط خودت خری . 3. -کسی با تو زِرِ نزد . 4. -صداتو واسه من داد نزن . 5. -وقتی با من حرف میزنی دهنتو ببند .

چند فحش غضنفری جدید: 1. -دستت بشکنه از زا نو . 2. -خودت گیر عجب آدم خری افتادی . 3.. -خودم دست دارم ، جوا بشو میدم



غضنفر به اتاق رئیسش رفت و گفت: آقای رئیس من برای ازدواج دو روز مرخصی میخوام. رئیس گفت : شما که یه هفته تعطیلی داشتین چرا ازدواج نکردین؟ غضنفر گفت : آخه نمی خواستم تعطیلاتم رو خراب کنم !!!

غضنفر میره جوراب فروشی و میگه : آقا من جوراب می خوام . فروشنده میگه : مردونه . غضنفر هم دستش را دراز میکنه و دست میده و میگه : مردونه

غضنفر زنشو میبره سونوگرافی بهش میگن پسر داری میگه تو رو خدا بگین اسمش چیه

یه غضنفر میره ماشینشو بیمه بدنه کنه، آخر سر که کارش تموم میشه بیمه ای بهش میگه ایشالا هیچوقت از بیمه تون استفاده نکنین. غضنفر هم برمیگرده میگه ایشالا شما هم از این پول خیر نبینین !

از غضنفر پرسیدن نظرت راجع به گل چیه؟ میگه: گل خیلی زیباست, خیلی خوش عطره, اصلآ حدیث داریم: گل هوالله احد


غضنفر زنگ می‌زنه ۱۱۰ میگه: گاز، کلاچ، ترمز، فرمون، ترمزدستی و دنده ماشین منو دزدیدند، پلیسه میگه: ببخشید، شما ترک هستید؟ یارو میگه: آره، چطور مگه؟ پلیسه میگه: هیچی، پاشو برو جلو بشین

غضنفر ماشین تخلیه چاه میخره .. روی تانکرش مینویسه: رزق ما در باسن شماست.

یه روز یه غضنفر میره در مغازه خیاطی. پارچه شو میده میگه برام یه شلوار بدوز. فردا نیام بگی وقت نداشتم سوزنم شکسته بود ننه م مرده بود. اصلا نمیخوام پدر سگ پارچه منو بده میخوام برم

غضنفر میره امامزاده میبینه یه دختری میگه خدایا یه شوهر خوب به من بده . غضنفر خودشو میندازه تو بغل دختره میگه خدایا هل نده .

یکی میگه: من" حافظ کل قرآنم", ترک میگه: از این قران کوچیکا یا بزرگا ؟


غضنفر میره کنار دریا پری دریای میبینه ،میگه من عاشقتم ،با من ازدواج میکنی،پری دریای میگه من آدم نیستم،غضنفر میگه تو فکر میکنی من آدمم،


مسافری که تازه به اردبیل وارد شده بوده از آقا غضنفر می پرسه ما اینجاغریبیم. کجا آمپول می زنن؟ غضنفر باسنش رو نشون می ده می گه اینجا

یه غضنفر زنگ میزنه پیتزا فروشی میگه یه پیتزا می خواستم. فروشنده میگه . به نام .... ؟ غضنفر میگه . آخ آخ . ببخشید .به نام خدا , یه پیتزا میخواستم



غضنفر کولرش خراب میشه، به بچه‌هاش می گه: مگه نگفتم 4 نفری جلو کولر نشینید

!

____________ _________ _________ _________ _

!!
نظرات 27 + ارسال نظر
هستی شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ب.ظ http://www.hasti92.blogfa.com

_________________________________$$$
_______________________________$$$$
____________________________$$$$$$
__________________________$$$$$$$
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________________$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$
________________$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$
______________$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$
____________$$$$$$$
___________$$$$$$$
___________$$$$$$
__________$$$$$$
__________$$$$$
_________$$$$$
_________$$$$
________$$$$
________$$$$
________$$$
________$$$
_________$$
___$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________$$$$
__________$$$
___________ $
سلام من آپم خوش حال می شم به من سر بزنی
بای تا های

لیلا یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام عزیز دلم کلی حال کردم با این جک ها !!!

ترک اوغلو چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ب.ظ

اولی:اگه گفتی از بین چند نفر چطور میشه فهمید کدوم فارسه؟
دومی: خب یک استخون پرت میکنم اونی که رفت دنبالش می فهمم اون فارسه

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ب.ظ

ناهید جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:50 ب.ظ

سلام جکاتون خیلی باحال بود کلی خندیدیم

هدف ما هم ترکاندن شما از خنده است شاد باشید

علیرضا دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ق.ظ http://jok.bloglor.com

سلام
خوبی ؟
با اجازتون من مطالب شما رو کپی کردم و در وبلاگم گذاشتم ، موردی نداره ؟

خواهش میکنم. فقط منبع یادت نره

فرشته دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ق.ظ

جکهات باحال نبودن تنهایی فکر کردی جکهای باحال تری بذار

سعید چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ب.ظ

الهام جون کارت خیلی درسته.ما همه پشتتیم.بچه های بالا

مهدی دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:24 ب.ظ

خیلی سایتتون باحاله همین جوری ادامه بدید

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ب.ظ

مرسی

رضا پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:03 ب.ظ

فارسه داشته تو دریا غرق می شده هر بار که می رفته پایین اب می خورده می یومده بالا می گفته:سلام بر حسین

به فارسه می گن:دنیا چقدر خر تو خر شده .می گه:اره والا ای گفتی من 3 بار رفتم سربازی هیچ کس نفهمید

به فارسه می گن علی یارت . می گه یار خودتون ما تیم مون تکمیله

یک فارسه چگونه یک پرنده را می کشد؟ ان را از بالای یک صخره به پایین پرتاب می کند




فارسه سگش رو میبره پیش دکتر ، دکتر بهش میگه:عزیزم بیماری سگتون ارثیه
فارسه میگه :آره آقای دکتر منم همین مریضی رو داشتم!!!!!!!

یه فارسه داشته از پیاده رو میرفته می اقته تو جوی آب .ترکه از دور می بینتش داد میزنه : ا ا سگ آبی ، سگ آبی!!

فارسه دوست دخترش رو گاز میگیره ،دوست دخترش میمیره .میبرنش پزشکی قانونی رو پرونده اش مینویسن:علت مرگ :سگ گرفتگی!!!

فارسه 2 قلوی به هم چسبیده گیرش میاد اسمشون رو میزاره گربه سگ!!!!





آیا میدانستید کلمه بارس در زبان ترکی به معنای سگ می باشد؟ و این کلمه به مرور به پارس تبدیل شده است؟اینها رو گفتم برای اینکه بدونید این جک ها دارای دلایل علمی می باشند پس فارسها(سگها)بیخودی اعتراض نکنند...

کاندوم چگونه ایجاد شد؟
مردمان نخستین درون استخوان را خالی کرده و از آن به عنوان کاندوم استفاده می کردند که گاهی اوقات به دلیل اصطکاک استخوان سوراخ می شده و پیش بینی می شود اولین فارسها اینگونه ایجاد شده اند.




فارسه با سگش میره مهمونی ، رفیقش بهش میگه :قدم نورسیده مبارک!!!

فارس چیست؟موجودی است که در مقابل گاز نگرفتن مقاومت می کند .پیشنهاد میشود در مواجهه با چنین موجودی حتما چند تکه استخوان به همراه داشته باشید!!

به فارسه میگن:بزرگترین آرزوت چیه؟میگه:جای بوشوک تو کارتون لوک خوش شانس رو بگیرم .میگن :چرا؟ میگه:واسه اینکه همیشه بگم آخ جووون استخووون!!

فارسه سگش آتیش میگیره .میره تو کوچه داد میزنه :بابام سوخت!!





یه چند تا فارس سگ برا پدرشون جشن تولد میگیرن رو کیک مینویسن پدرسگ تولدت مبارک

یه فارسه رو جهت آوردن علم به ثریا میفرستن بعد که برمیگرده بهش میگن سفر چطور بود . میگه : خوب بود فقط استخوان فضانورداتون یه خورده بد مزه بود !!!


روش شناسایی حاملگی زنان فارس

یه تیکه استخون بکن تو ... بعد بکش بیرون اگه دیدی طول تیکه استخون کوچیکتر شده بود نشون میده یه طوله سگ در حال زندگیه

یه روز یه تورکه میره تو صف لواش می ایسته فارسه میاد تو لواش خونه وبهش میگه شما باید توصف بربری باشی نه لواش ترکه میگه من برا خودمون بربری خریدم لواش هارو برا سگ مون می خوام

یه روز یه فارسه مادر ابجی دخترهای فامیلشو میبره دبی یه فاحشه خونه می زنه اسمشو میزاره فاحشه خونه پرشین
!!!





به یه فارسه میگن چی شد فارس شدی ؟ میگه : درست صحبت کن سگ خودتی

جواد پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.allthings73.blogsky.com

سلام خانو الهام
خوبید
خوشید
واقعا جک های زیبایی دارید
مثلا جک های زیبا که واقعا خنده دار هستن
من جواد هستم
17 سال دارم
از ابادان
امیدوارم بتوانم با شما تبادل لینک کنم

به تو چه جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ب.ظ

جک هات بد نبودن ولی سعی کن سیاست رو به مسخره نگیری

اطیابی یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ب.ظ http://www.masters1.vcp.ir

ایا دوست دارید به طور رایگان وبلاگتان را به سایت تبدیل کنید فقط لینک منو با نام ( خنده و سرگرمی ) لینک کن و بعد خبر بده تا راه را بهت بگم . با :تشکر اطیابی
:ninja:

راستی من مطالب تو کپی کردم

yasyyas چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.yasyyas33@yahoo.com

ممنون کلی خندیدم دستت درد نکه

rad hastam پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:19 ب.ظ http://www.shervinamlak@yahoo.com

ye zare sexesho ziad kon eli jon

سیاوش یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:02 ب.ظ

mersi kheili bahal bodan.1 sari be man ham bezani khoshhal
misam,email:siavash lover71@yahoo.com

هموطن دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:43 ب.ظ

چیلیییییییییییییییییی با حال بود حال چردم

علی شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:33 ب.ظ

الهام جون مطالبت خیلی باحال و جدید بود.واقعا ممنونم

محمد حسین مودی سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ب.ظ http://mahdimouood.mihanblog.com

سلام
ای کاش بجای اسم بردن از کسانی مانند لر و غیره یا حتی غضنفر یک اسم دیگر ببرید
چون من شنیدم که اسم بردن مانند لر و ترک و ... در جوک ها گناه دارد و اصلا انصاف نیست که هم وطنامون رو مسخره کنیم
این ها همه دسیسه ی انگلیس و کشور های بیگانه است
امیدوارم از امروز دیگه اینجوری ننویسید
در ضمن باید بگم که غضنفر از القاب حضرت علی بوده که به معنی شیر است
با تشکر

شیده شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ب.ظ

خوندمشون .من هم با نظر محمدحسین مودی موافقم الهام جون. همیشه موفق و موید باشی عزیزم

مازیار یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ب.ظ http://nonsmoke.blogsky.com

بابا دیگه ترکوندی.

جومونگ چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:27 ب.ظ

ندا یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ب.ظ




عالی بود

امیرعلی یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:31 ب.ظ http://wwww.amiralieivazyblogfa.com

سلام وب جالبی داری یه سری به وب من بزن اگه خوشت اومد لینگ کن منم شمارو لینگ کردم
نظر یادت نره
بای

ایرانی جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام
با نظر آقای محمد حسین مودی کاملا موافقم
من خودم اهل اردبیلم که تو این جوک بهشون توهین شده اما اشکالی نداره این جوکها واسه شوخی و خندوندن مردمه و اصلا بخاطر این جوکها نباید ناراحت شد و درصدد تلافی براومد بهتره همیشه پاسخ بدی رو با نیکی بدیم . ترک ، فارس ، لر ، کرد و تمام فرهنگها محترمند همه در ایران زندگی می کنیم و باید به همدیگه احترام بذاریم و آرزوی کسانی رو که می خوان با پاشیدن تخم کینه و نفاق بین ایرانی ها تفرقه بندازن و سو استفاده کنند رو به دلشون بذاریم
به امید سرافرازی ایران و ایرانی

نام خودمو بگم سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ب.ظ

دمت جیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد