اس ام اس داااااااااااااااغ. بپا نسوووزی


این اس ام اس ها رو صدف خانوم برای بلاگ فرستادن

باز باران بی ترانه ،گریه هایم بی بهانه، می خورد بر سقف قلبم، باورت شاید نباشد، خسته است این قلب تنگم

دل بسته به سکه های قلک بودیم / دنبال بهانه های کوچک بودیم/ رویای بزرگتر شدن خوب نبود/ ای کاش تمام عمر کودک بودیم

این اس ام اس من نفرستادم گوشیم خودش فرستاذه،فکر کنم گوشیم عاشق گوشیت شده

دوستت دارم بی کلک،کوچولوی مارمولک،دوست دارم یه خوردن قد یه سوسک مرده

ادیسون با جمیله ازدواج میکنه،بچشون رقص نور میشه(خدا جیله رو بیامرزه با اینکه آهنگاشو گوش نکردم)

تو قلب من جاداری

.

.

.

 کار خدا رو ببین قلب منم شده گاو داری

میگن آدمای زشت مسیج و با 60 باز می کنن دیگه دیر شده انگشتت و برندار

 

این اس ام اس ها رو آقای غضنفر برای بلاگ فرستادن پایه ثابت بلاگ هستن ایشون (استوار باشی)

اینsms نیست!یه احساس پاکه که با صدای sms میاد تا بگه رفیق به یادتم 09351699170

مبری گمان که دیگر ز دلم رقته باشی، تو عزیز دل مایی هر کجا رفته باشی

از تمام ماهرویان ماهروی من تویی گر نترسم از خدا گویم خدای من تویی

تا کجا باید سفرکرد تا کجا باید دوید از کجا باید گذر کرد تا به شهر تو رسید

میدونی اوج رفاقت کجاست؟ رفیقت توی جمع بگوزه ، بگی من بودم!!

دل اگر بهر عزیزان نشود گاهی تنگ نامش هرگز ننهم دل به آن گویم سنگ

 

لره زنشو بغل می کنه نمدونه چیکعر کنه میگه فشارت بدم برینی به خودت! 0912533

هر ساعتم اندرون بجوشد خون را و آگاهی نیست مردم بیرون را ال مگر آنکه روی لیلی دیدست داند که چه درد می کشد مجنون را   (یوسف)




شاد و خندون باشین همیشه

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:23 ب.ظ http://www.hamsokhan.com

سلام وبلاگت قشنگه یعنی مطالبت پر محتوی هست ولی قالبت ضعیفه منم سایت دارم سایت دوستیابی اگه میشه منو با اسم دوستیابی لینک کن ممنون میشم
http://www.hamsokhan.com

x دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ق.ظ

الهام جون بپا خودت نسسسسسسسسسسوزی!!!!!!!!!

اسی جون سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:41 ب.ظ http://emn89.blogfa.com

خوب بود من شما رو لینک کردم شما هم منو با اسم اس ام اس میخوای بیا لینک کنید و قالب وبلاگتون یه خورده تو ذوق میزنه به من هم یه سری بزن

sadaf پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:53 ب.ظ http://123sms.blogfa.com

سلام الهام جون اپم یه سر بزن عزیزم [قلب]

یلدا یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:34 ب.ظ

خیلی خنکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد