اس.ام.اس ویژه چهارشنبه سوری

هار شنبه سوریه نیا پایین می سوزی
.
.
.
.
.

چیه؟ توقع داشتی اینجا آتیش باشه بسوزی؟؟


*********

چهارشنبه سوری نزدیکه.یه وقت نری از رو آتیش بپری.

.

.

آخه تجربه ثابت کرده اگه جیگر بره رو آتیش کباب میشه

***********

سلام چهارشنبه سوری جایی قرار نذاری کار واجب باهات دارم

آحه آتیش کم داریم آتیش پاره


***********

چهارشنبه سوری هر آتیشی که دیدی به یاد قلب منم باش آخه از دوریت بدجوری آتیش گرفته

********

چهارشنبه ای که میاد....
با یاد سرخی گونه هات..
درخشش چشمات ..
سوزانندگی لبهات..
داغی عشقت
از رو آتیش میپرم
دوستت دارم آتیش پاره

*********

تام کروز ، نیکلاس کیج ، جنیفر لوپز ، رابرت دنیرو ، یانی ، دیووید کاپرفیلد ، آنتونی رابیز ، خود من و بقیه ی ستارگان جهان ازت خواهش میکنیم چهارشنبه سوری مواظب خودت باشی

*********

چهار شنبه سوریه نیا پایین می سوزی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

.
.
.
.
چیه؟حیف که دلم نیومد .والا این پایین یه کپسولی میترکاندم تا دیگه به حرف کنی

********

سلام چهارشنبه سوری جایی قرار نذاری کار واجب باهات دارم
.
.
.
.
.
.
.
آتیش پاره

********

دوستت دارم آتیش پاره چهارشنبه سوری مبارک
 باتشکر از مجله اینترنتی روزانه

نظرات 2 + ارسال نظر
ab دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 ب.ظ http://301040.blogsky.com

salam. be nazaretoon 4shanbe soori too een dore zamoone ye harekate badavi nist?
http://301040.blogsky.com

[ بدون نام ] دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:04 ق.ظ

از آنجا که بیشتر دانش آموزان در درسهای ریاضی و فیزیک مشکل اساسی دارند . بر آن شدم تا قدمی کوچک برای حل این مشکل بردارم . رفع اشکال تلفنی ریاضی و فیزیک ارایه بهترین و کلیدی ترین نکات ریاضی و فیزیک برای دانش آموزان رشته ی ریاضی – تجربی – و انسانی و کلیه ی رشته های فنی وحرفه ای و کارو دانش . شما عزیزان می توانید ، هنگام درس خواندن هرجایی از مباحث ریاضی و فیزیک را یاد نگرفتید با یک تماس تلفنی مشکل خود را به راحتی حل کنید . دانش آموزان همدانی می توانند با تعیین وقت قبلی رفع اشکال رایگان ریاضی و فیزیک نمایند . پس هرگاه در این درسها (ریاضی و فیزیک ) دچار مشکل شدید با شماره 55-472-55-0935 تماس بگیرید و در همان لحظه اشکال خود را بر طرف کنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد