ایندفعه اصلا جک نداریم( نه که هر دفعه داشتیم) میخوام یه مش دری و

 

 

 

ایندفعه اصلا جک نداریم( نه که هر دفعه داشتیم) میخوام یه مش دری وری بگم شما رو هم بیکار گیر آوردم , به نظرات هم پاسخ میدم صبر کنید....

 

سلام به همه دوستای گل گلاب.

امیدوارم حال همگی خوب باشید اگه از حال من هم پرسیده باشید منم بد نیستم یعنی الان بهترم و اصلا این هفته حسابی رو فرم هستم و همه چیز رو به راه (یا سر به راه) نه اینکه 2 هفته  کامپیوتر نداشتم نه میتونستم کاننکت شم نه آهنگ گوش بدم نه هر کار دیگه ای که مربوط به کامپیوتر باشه(اینها خیلی مهما مخصوصا اولیه, یه ترتیب اهمیت نوشتم اینارو) خلاصه خیلی خیلی حالم گرفته بود. نمیدونم شما چند هفته ای رو بدون تکنولوژی سر کردید, ببینید من چی میگم و چی کشیدم تو این هفته, مخصوصا اگه یه چیزی که بهش علاقه داشته باشین و شب روز جلو چشمتون باشه واقعا دیونه کنندس...اااااااااااااااااااه ه ه. به هر حال منم همش کارا فرهنگی میکردم هر چی مجله و کتاب بود خوندم(بگم اسمشونو....؟؟نگید تبلیغ میشه...مثل دختران ,همشهری جوان(نمیدونم مجله شماره 96 همشهری جوان رو گرفتید یا نه ولی اون مجله ویژهی کارتون های دوران بچگیمون بود یه سری اطلاعات باحال از کارتونا با سال ساخت و کارگردان و این چیزا نوشته بود و مجله همراه با یه سی دی بود که عکس اون کارتونا با خلاصه داستان توش بود) و اصلا هم یک ذره به درس فکر نکردم که نتیجه ش تو بهمن مشخص میشه (مشروط میشیم میره پی کارش) میگم این وبلاگ رو میخونید یه دعایی هم در حق ما بکنید

 

 

حالا نظرات

یه اقا و با خانوم ناشناس به من خسته نباشید گفتن دستشون درد نکونه من وقتی نظرات شمارو میبینم حسابی خسته گی از تنم بیرون میره( وقتی هم که نمیبینم حسابی حالمان گرفته میشود(مظفر خان)) و دوست خیلی خیلی خوبم هستی جون که از ااااااااااااااااااااون اول اول که بلاگ راه افتاد مشتری پرو پا قرص بوده (خدایی دمش گرم) هستی جون مرسی کریسمس رو به تو تبریک میگم ولی ما که مسیحی نیستیم پس باید تا عید خودمون صبر کنیم تا عمو نوروز بیاد توپ بترکونن دی لی لی لیلی لیلی کونن و سفره هفت سین و ماچ و بوسه تبریک عید ( خدایی این جمله من خیلی حال و هوای عید داشت)

خوب دری وری های من هم تموم شد آلان یه دو سه تا جک و اینا یادم اومد بگم بد نیست.

 

شاد و خندون باشید

 

پس چرا قورتش دادی؟!

 

به یه ترکه میگن اینجا چی کار میکنی میگه پس کجا چی کار کنم؟؟!!

****

کریسمس و تعطیلات عید و میلاد حضرت مسیح به شما هیچ ربطی نداره صبر کنید تا عید.

****

دست تو دماغت بکن ...................یالا , زود باش یه دماغ در بیار...............(کثافت هم خودتی)..................... نخوریشا؟؟؟؟...............ببین دلم برات اینقدر شده.

 

 

*** از یکی میپرسن گشنگی سخت تره یا عاشقی ؟ میگه از قدیم گفتن گشنگی نکشیدی که عاشقی یادت بره ولی شما تا حالا تو خیابون دستشوئیت نگرفته که جفتش یادت بره؟؟؟؟
***
یه روز یه هخا میخوره به یه تیر برق میگه چه یک بزرگی!
***
جورج بوش کیس کامپیوترش رو میبره نمایندگی و میگه: آقا اینو برای ما تعمیر کنین، مسئول پذیرش میگه: چه مشکلی داره؟ ترکه میگه: والا نمیدونم چرا چند روزه جا لیوانیش بیرون نمیاد
***
هخا میخواد به دختره تیکه بندازه میگه در قلب منی هرگز...
***
کاندولیزا میخواسته یک کبریت سوخته رو روشن کنه،هرچی میزده کبریت مادرمرده روشن نمیشده. بوش بهش میگه: بابا خوب شاید کبریتش خرابه! رایس میگه: نه بابا، همین پنج دقیقه پیش روشن شد!!!
***
یه روز یه پیرزنه همه دندوناشو میکشه به جز یکیش، ازش میپرسن: چرا اون یکی رو نکشیدی؟ میگه: آخه ننه، می‌خوام چادرمو باهاش نگهدارم
***
یارو میره دیوونه خونه میبینه همه تو صف واستادن دارن یکی‌یکی تو یه سوراخه نگاه میکنن بعد دوباره میرن ته صف وامیسن. یارو کنجکاو می‌شه ببینه تو سوراخه چه خبره، خودش هم میره تو صف وامیسه و تو سوراخه رو نگاه میکنه هیچی نمیبینه، یه بار دیگه تو صف وامیسه بازم هیچی نمیبینه،‌ از یکی میپرسه: شما چی رو نگاه میکنین؟ من که هر چی نگاه میکنم هیچی نمیبینم. یارو بهش میگه: برو بابا دلت خوشه! ما دو ساله داریم این تو رو نگاه میکنیم هنوز هیچی نمیبینیم، تو میخوای با دو بار نگاه کردن چیزی ببینی؟!!
***
هخا می ره امتحان گواهی نامه بده چند بار رد میشه بعد تو راه پلیس جلوش رو می گیره می گه گواهی نامه ترکه می گه دادین که می خواین
***
میدونین هخا به 750 گرم چی میگن؟ میگن نیم کیلو و نیم
***
هواپیما داشت سقوط می کرد همه داشتن جیغ میزدن به جز صدام ! ازش می پرسن چرا تو ساکتی ؟ میگه : ماله بابام که نیست بذار سقوط کنه
***
یارو یه زن حامله رادر اتوبوس میبینه و به او میگه : خانم این چیه؟ خانومه میگه : معلومه بچه ام است دیگه .یارو میگه : دوستش داری؟خانومه : آره خوب، خیلی. میگه : پس چرا قورتش دادی

 

 

 

 

نظرات 24 + ارسال نظر
غریبه سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:14 ب.ظ

یه انتقاد دوستانه:انقده دیر به دیر اپ نکن همه یادشون میره همچین وبی هست

چشم سعی میکنم زود به زود آپ کنم. غریبه؟؟!!!

ای بابا یادت رفته من همون شاعره هست پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:00 ب.ظ

سلام دوست بسیار غزیزم من ادرس وبلاگ تو را گم کرده بودم آخه تفن زنگ زد ومن مجبور شدم اینترنت را بی خیال ای وای یک دفه فهمیدم آدرس وبلاگ تو را ندارم دیوانه شدم همه چیز را به هم زدم از صبح دارم دنبال وبلاگ تو میگردم خوب نام اصلی من امیر حسین اقبال آذر هستم وبلاگ تو عالیه عالیه عالی خیلی خوبه دوست مشوی با منه شاعر با عرض معزرت از نوشته حای قبلیم

امیر حسین اقبال اذر پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:21 ب.ظ

من از تو خیلی نا رای هستم ها دو روزه نظر منو درج نکردی خوب یک انتقاد نظر :صفحه ی نظراتت را پیشرفته کن البته منو ببخش که به شما حرفه ای نظر میدم ولی خوب دیگه خودت میخوای

امیر حسین اقبال اذر یا همان شاعر جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:17 ب.ظ

دوست غزیزم جک هایی که فرستاده بودم رو خوندی و یه انتقاد نظر کرده بودم اونو چه طور چرا به من جواب نمیدی حالا یک جک دیگه آوردم شاید فردا هم سر بزنم خوب حتلا جک :یک انکبوت ایکس میزنه پلیور میبافه - این جک بود حالا دوباره انتقاد نظر جعبه نظرات خیلی ساده است اگر میتوانی کمی پیشرفتهاش کن خودشم کمی زود به زود اپ کن - انتقاد دوستانه بود ناراحت نشی ها معذرت میخواهم.

امیر حسین جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:18 ب.ظ

کجایی یک جواب هم به ما بده درستو هم خوب بخوان

امیر حسین اقبال اذر جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:19 ب.ظ

چرا ین قدر طول میکشه تا نظرات منو درج کنی البته این یکی خصوصی بود

در مورد امیر حسین اقبال اذر جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:22 ب.ظ

مرد سن ۱۸ تحصیلات دانشجو کشور ایران شهر تهران عاقه مندی ها - رایانه+جک و خنده -ناحیه ۳ - نام امیر حسین اقبال اذر - شغل :همکار انیشتن

امیر حسین اقبال اذر یا همان شاعر جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:53 ب.ظ

خیلی خیلی خیلی طول میکشه تا وبلا گ باز بشه و ما وبلاگ گل شما رو ببینیم در ضما جعبه نظرا ت خیلس ساده است در ضما یکم هم شعر بنویس البته همه ی اینا فقط انتقاد نظر دوستانه بود خوب یک کاری هم کن که وبلاگت زود به زود به روز بشه حد اکثر هفته ای یکبار درس هاتو خوب بخون من همکا ر انیشتن هستم یعنی ریاضی و فیزیک و خیلی هم موفق هستم در کار خود نظرات زود به زود درج کن خدا نگهدار

امیر حسین اقبال اذر شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:16 ق.ظ

انتقاد دوستانه : نظرات را زود به زود درج کنید کمی هم زود آپ کن دیگه کمی زود به زود به وبت سر بزن من از تو بیشتر وب تو را میبینم

امیر حسین اقبال اذر شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:15 ب.ظ

ای وای هنوز که اسم مقدم منو رو وب گل خودت ننوشتی که چرا اسم منو تو وبت ننوشتی غم تو دلم نشوندی تو باور وب تو اسم همه که جا داشت چی شد وب گل تو رو قلب من پا کذاشت ننوشتی منو ای نا مهربون نذاشتی حتی یک نشون از اسم من تو وبت بی اسم من سر زدم به جنون راستی که اسم تو این زمون نیست تو دل وب و سایت ننوشتی اسم منو بی بهونه به رسم این زمونه قصه هنوز همونه نخوندن نظر ها میگفتی بی تو وب هام ستاره ای نداره خنده های تو واصه ی من شادی مییاره ولی وفا نداشتی مهرو صفا نداشتی با یک بغل خاطره منو تنها گذاشتی بی اسم زدم سر به جنون با اینکه دل شکستم منطزرت میشینم بنویس اسم منو که جز وب تو به وب دیگه ای اسم ننوشتم ببخش منو چون یک وقت هس شاعریم گرفت خوب دیگه بنویس اسم منو ته وبلاگ خودت به خدا میسبارمت هم خودت هم وبلاگت .البته موقتی باز هم سر میزنم

امیر حسین اقبال اذر شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:23 ب.ظ

یک دعا قبلن کرده بودم همون حک و مک و حالا یک دعای دیگر :هر کسی وبلاگ تو رو ببینه نا بینا نه شه نشه نمیشه نشه نننننشه نشه اشا الله خوب بود

امیر حسین اقبال اذر یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:47 ب.ظ

انتقاد دوستانه : دوست عزیز این درست که زمین سالی به دور خورشید میگردد ولی این ماه است که در سال۳۶۵ بار به دور زمین میگرده و ضمنا خود زمین هم به دور خودش سالی ۳۵۶بار میگردد تو را جون مادرت کمی زود تر واصه ما بنویس تو رو جون هر کی که دوستش داری اسم من رو هم بنویس خدا نگهدار موقتن

امیر حسین اقبال اذر یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:50 ب.ظ

تو بهترینی نه خودت ها وبلاگت شوخی جالبی بود نه ؟ خدا وبلاگتو واصه ما نهداره

امیر حسین اقبال اذر یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:56 ب.ظ

یک عدد جک:
جک مربوط به عامار
شیراز

- سلام

- سلام کاکو

- شما چند تا فرزند دارید؟

- سه تا کاکو - تعداد دختر و پسر ؟

- سه تاش دختره کاکو

- شغلتون ؟

- لوازم آرایشی بهداشتی میفروشم کاکو.

- در آمد متوسط ماهانه؟

- 15 میلیون تومن در ماه کاکو.

- ببخشید شما خلبان هستید یا کاسب!!!!!؟؟؟؟

- نه جون کاکو من کاسب لوازم آرایشی هسم !

امیر حسین اقبال اذر یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:06 ب.ظ

جک و جک + طنز =خنده Helooتویی تو تنها امید من به خاطر نوشتن اسمم تو وبلاگ خودت : جک :

عرب

- سلام

- السلام علیک!

- شما چند تا فرزند دارید؟

- 244 تا

- چند تا دختر چند تا پسر!؟

- 200 تا پسر آمار دخترام هم به تو مربوط نی!!!!

- متشکرم!!! خدانگهدار

- فی امان الله.



جک:

- سلام

- شلام

- شما چند تا فرزند دارید؟

- شی و هفتا داشتم الان شه تاش مونده!

- جان!؟!؟!؟ منظورتون چیه!؟!؟؟!

- شی تاشون تو درگیری با نیرو انتظامی کشته شدن!

- متاسفم . حالا باقیمانده چندتا دختر و چند تا پسر؟

- شه تا دختر

- شغل ؟

- مامور نیروی انتظامی . شتاد مبارزه با مواد مخدر

- بسیار عالی!!!
جک:



شهرداری تبریزطی اعلامیه ای ازتمام مردم آن شهروروستاهای اطراف خواسته بود هرحرفی به خدادارند طی نامه ای بنویسند وبه شهرداری بفرستند تاتمام آنها با سفینه ای به آسمان فرستاده شود.درزیر قسمتهایی ازاین پیامهای کوتاه رامیخوانید:
-خدایا خواهشا زودتر ظهورکن ومارااز دست این کل ممد نجات بده.بسکه هرشب خروپف میکند تا۱۰ تا خانه آنطرفتر نمیتوانیم بخوابیم.
-شهرداری منطقه۹ به تعهدات خودش عمل نمیکند.چاله های کوچه خیابان روز به روز بیشتر میشود.ازخدا تقاضای رسیدگی داریم.
-تازگیها روی دماغم دمل چرکی در آمده است.به دکترمراجعه کردم واومرا شخصاتنقیه کرد متاسفانه خوب نشدم.چکارکنم؟
-میرآب ده بالا ازبعضیها پول میگیرد وآب بیشتری به زمینشان میدهد.شکایت کردیم جواب نداد.به کجا مراجعه کنیم؟
-خدایا کاری بکن گاوم دوقلو بزاد.اگراینکاررابکنی قول میدهم تازایید هردو را همانجا سرببرم وبه همه ده غذا بدهم.
-خدالعنت کند یزید راکه شماراکشت.من نمیدانستم.وقتی فهمیدم خیلی گریه کردم.
-مرگ بر آمریکا.مرگ بر اسراییل.وای اگر خدا حکم جهادم دهد.ارتش دنیا نتواندکه جوابم دهد.(ازطرف بسیجیان مسجد ترکهای مقیم تبریز)

امیر حسین یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:10 ب.ظ

جک هایی که برات فرستادم خودم ننوشتم از یک سایت دیگر به خاطره تنبه برداشتم سومی رو که در مورد ترکا بود برای نایش نذار نه ذار نه گذار نمیگذارد نه خواهد گذاشت نه نه نه نه نه نه نه نه نه

امیر حسین اقبال اذر سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:27 ب.ظ

تو چرا به من جواب نمیدی نکنه دیگه اصلا نمینویسی

امیر حسین اقبال اذر چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ق.ظ

سلام دوست عزیز اگر وفا داری به وبلاگ من هم سری بزن من ۲۰یا۳۰ تا نظر دادم تو ۳یا۲ تا نظر بده اگر سر نزنی ناراحت میشم ها تا فردا حتمانظر بده

امیر حسین اقبال اذر چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ق.ظ http://www.mahdimahdijok.blogfa.com

آقا آدرس وبلاگ من یادم رفت بنویس www.mahdimahdijok.blogfa.com
در ضمن اسم من امیر حسین نیست ها اسم من رو از وبلاگم بخون باور نمیکنی نظر بده جواب رو مینویسم

مهدی عباسی شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:15 ق.ظ http://www.mahdimahdijok.blogfa.com

عزیز من کجایی به تو التماس میکنم جواب منو بده
تو نمیدونی وقتی من وبلاگ تو را دیدم عاشق اون شدم صبح و روز پشت سر کامپیوتر نشستم ۳۰هزار تومان هزینه کردم (قابل شما رو نداره ها )
تا تو را فقط ببینم یا این که ادرس بده میام خانه شما تو را ببینم
عزیزم نامرد نباش خواهش میکنم منتظر مدونی اون وقت ها که تو راحت نشسته بودی من دنبال تو میگشتم
میدونی اسم وبلاگ تو را در اول لیست پیوندا گذاشتم عزیز من نامرد نباش

منم همون که ۵۰ کامنت نوشت چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:45 ب.ظ

خیلی دیر مینویسی البته اگه وقت کردی خیلی مشتاق آشنایی تو هستم www.mahdi.parsiblog.ir

غریبه۲ شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:35 ب.ظ

خیلی بی مزه ای
باهمه شوخی باخدام شوخی

سارا جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:10 ب.ظ

خیلی عالی بودن همشون من تاحالا نشده بود تو یه بلاگی برم و همه جکاشو بردارم ولی مال شمارو همشو برداشتم .بازم بزارین خیلی خوب بودن

عسل جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ق.ظ

سلام دوست عزیز که اسمتون رو نمیدونم وب شما خیلی قشنگه مطالبتون هم همین طور متشکر از زحماتتون من یه نظر میدم برای تمام بخشهاتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد