فقط اس.ام.اس

 

.فقط اس.ام.اس:

 

 

هست آن نیست که هر لحظه کنارت باشد . هست آن است که هر لحظه بیادت باشد

 

 

فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خاک سپارند تا اجزای تنم قسمتی از خاک ایران شود – کوروش کبیر – روحش شاد

 

از خدا بخوایم به حق بدبخت و شقی کسی است که رمضان از او بگذرد و خداوند گناهانش را نبخشد .مهدی ما را ببخشد

 

آدمهایی هستند که دنیا را روشنتر می کنند . تنها به خاطر حضورشان در جهان

 

آرام باش . . توکل کن . تفکر کن . سپس آستین ها را بالا بزن آنگاه دستان خدا را می بینی که زودتر از تو دست به کار شدند

 

زندگی مانند یک پیانوست . کلید های سفید نماد شادی ها و کلید های سیاه نماد غصه هاست . فقط هنگامی که آنها را باهم می نوازی آهنگ زندگی را می شنوی .

 

برای دیدن نور خورشید ، برای دیدن جادوی مهتاب ، برای دیدن زیبایی طبیعت ، برای دیدن امید به آینده ، به آیینه نگاه کن

 

T I T A N I C
__ll__

_,-'::::::::'=._,/t__

'___________________/
ba tamame mosaferash FADAT.

 

-                                  به علت ایام سوگواری از گفتن این جک معذوریم

-                                 . --------------------------------------------------------------

 

برگ در انتهای زوال می افتند و میوه در انتهای کمال . بنگر چگونه می افتی . چون برگی زرد یا چون سیبی سرخ .

 

. یه روز عشق رو دزدیدمو برای اینکه جای مطمئنی داشته باشه توی قلبم پنهونش کردم غافل از اینکه یه روز برای پس گرفتنش قلبمو می شکونی

 

زندگی مثل یک دیکته اس .هی غلط می نویسی و هی پاک می کنیش . دوباره غلط می نویسی و باز پاک می کنی . غافل از اینکه اجل داد می زنه برگه بالا

 

از خدا براتون : روزه ی مریم . قصر آسیه . تقوی حسین .قلب خدیجه .معرفت علی و رضایت خدای محمد رو آرزو می کنم .

 

من آن گلبرگ مغرورم که می میرم زبی آبی . ولی با منت و خواری پی شبنم نمی گردم

 

همیشه به خاطر داشته باش که تاریک ترین ساعت شب نزدیکترین زمان به طلوع خورشید است

 

هرگز امید را از کسی سلب نکن . شاید این تنها چیزی باشد که دارد

 

من چه بی تاب تو را مثل نفس می خواهم .و تو مشتاق تر از من به رسیدن هر روز

 

عاشق کسی باش که لایق عشق باشه نه کسی که تشنه ی عشق باشد . چون تشنه روزی سیراب می شود

 

دوستی انتخاب کن که دلش اونقدر بزرگ باشه که برای جا شدن تو دلش مجبور نباشه خودت رو کوچیک کنه

 

اگه خورشید محو چشای تو نیست ناراحت نشو چون از پشت کوه اومده

 

خبر آمد خبری در راه است . سرخوش آن دل که از آن آگاه است . شاید این جمعه بیاید شاید .پرده از رخ بگشاید شاید .

 

اندازه تموم موهای سرم دوستت دارم . قربانت حسن کچل

 

اگه یه شب به آسمون نیگاه کردی و هیچ ستاره ای نبود حاضرم تا صبح برات چشمک بزنم تا بشم تک ستاره آسمونت)
- طرف رو می برن پاسگاه می گه منو واسه چی آوردین . می گن واسه عرق خوری . می گه : ایول پس بریز بخوریم)
 ناراحت نشی . ولی دیگه نه زنگ بزن . نه اس ام اس بده چون رفتم دکتر گفت قند داری باید از و عسل و شکلاتی مثل تو دوری کنم)
be @ man to ><(((:>
.
.
.
.
Nafahmidi ?
.
.
.
Migam be cheshe man to mahi

امروز صبح وقتی خدا چراغ آسمون رو روشن کرد پرسید چه آرزویی داری ؟ گفتم : خدایا مواظب کسی که این اسم ام اس رو می خونه باش چون خیلی عزیزه واسم

 

چوپان دروغگو می میره میبرنش اون دنیا بهش می گن اسمت چیه ؟ میگه دهقان فداکار

 

هر وقت به چهره ی تو می نگرم به شوخ طبعی خدا پی می برم .

 

هر چی زنگ می زنم موبایلت آنتن نمی ده . فکر کنم جات بده . به مامانت بگو جاتو عوض کنه

 

یادم باشه که یادت باشه که که یادم بیاری که یادت بدم که یاد بگیری که یادم بیاری که همیشه به

یادتم و یادت هیچوقت از یادم نمی ره

 

ببین تو درس نداری .کار و بار نداری . خواب و خوراک نداری که 24 ساعت تو قلب منی ؟

 

وقتی مدرسه می رفتیم بهمون یاد داده بودن که سال 12 ماه ماه 4 هفته ، هفته 7 روز یک روز 24 ساعت ،  یک ساعت 60 دقیقه .. ولی بهم نگفته بودن که یک دقیقه بدون تو هزار ساله

 

خواستم برای از دست دادنت اشک بریزم ولی دیدم همه ی اشکامو برای بدست آوردنت ریختم

نگو بار گران بودیم و رفتیم .. نگو نامهربان بودیم و رفتیم .. آخه اینها دلیل محکمی نیست.. بگو با دیگران بودیم و رفتیم

 

سلام خوبی.. می خواستم بگم منتظر مامورهای سرشماری نباش ..آخه شما رو آخر پاییز می

. شمارن.

یکی می ره بهش زهرا میبینه همه ی مرده ها نشستن بیرون ..می گه چرا نشستین بیرون .. می گن : سوالای شب اول قبر لو رفته دارن از اول طرح می کنن

 

اگه دردی تو پاهات احساس کردی ، اگه احساس می کنی خیلی خسته ای به خاطر اینه که روزی هزاربار تو خاطرم می یایی و می ری

 

هی اس ام اس . برو پیش اونی که بهش فکر می کنم . اگه کار داشت مزاحمش نشو . اگه خواب بود آروم ببوسش و بگرد . اگه تو رو خوند بهش بگو خیلی دوسش دارم

 

ادیسون با جمیله ازدواج می کنه . بچشون می شه رقص نور

 

به پدر پسر شجاع وقتی که وقتی که پسر شجاع به دنیا نیومده بوده چی می گفتن ؟

 

تو خری ، سگی ، گاوی ، میمونی ، بزی ، گوسفندی ............ .برای فروش نداری

 

لحظات شادی .... خدارا ستایش کن . لحظات سختی ..... خدا را جستجو کن . لحظات آرامش ....... خدا را مناجات کن . لحظات دردآور ..... به خدا اطمینان کن و در تمام لحظات او را شکر کن

 

خیلی دوستت دارم . یه روز می یام دنبالت و می برمت جایی که دست هیچکس بهت نرسه قربانت . عزرائیل

 

از. از خدا درخت خواستم . جنگلی به من داد . از خدا گلی خواستم باغچه ای به من داد خدا ستارهای خواستم کهکشانی به من داد .. از خدا دوستی خواستم تو را من داد .

 

.. شیرآلات .. سماو عسل .. جیگر .. نفس ... نمک ... هلو .. شیرینی .... طلا ..نقره .. مس .. آهن پاره ر .. خریداریم

 

چوپانه با گوسفنداش لج می کنه برای انقام می برتشون روی چمن مصنوعی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:38 ب.ظ http://maxoud.tk

سلام الهام خانم (شایدم آقا حمید)
من که وبلاگمو دیگه آپ نمیکنم یهویی از همه چی خسته شدم...
هنوز هم وبلاگ خوبی داری(به جز قالبش که خرابش کردی) چند وقت یه بار سر میزنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد