سلام به دوستهای همیشگی که به این وبلاگ سر میزنید.

من چند روز پیش داشتم پروفایل های کسایی که عضو خبرنامه این وبلاگ هستند رو مرور می کردم متوجه شدم که این وبلاگ نه تنها تو ایران بلکه خارج از ایران همه طرفدار داره و این منو خیلی خوشحالم کرد. از همه قشر و همه سنی هستند از دانشجو گرفته تا کارمند.

و امیدوارم هر جا هستند موفق باشند.  

شاد و خندون باشید.

 

. به یه دونه شلوار لی می گن: "لیوان ", به دو تا شلوار لی می گن: "لی لی", به سه تا شلوار لی می گن: "تریلی", به 4 تا می گن: "چارلی", به 5 تا می گن: "لی لی تو تریلی", به 6 تا می گن: "لی لی با چارلی",به 7 تا شلوار لی میگن: "خیلی"!
2. غضنفر لوله تفنگ رو گذاشته بود روی شقیقه یارو میگه تکون نخور والا با لگد میزنمت.
 
3.فالگیر: فردا شوهرتون میمیره! زن: اینو که خودم میدونم. بهم بگو گیر پلیس میفتم یا نه!
4. وقتی یه زن میبینه که شوهرش داره زیکزاک تو حیاط میدوه باید چیکار کنه؟
-
هیچی , باید بهتر هدف بگیره و به شلیک کردن ادامه بده!
5. یکی تلوزیون سیاه سفید می خره برای اینکه رنگی بشه میره بالاپشت بام انتن خونه را رنگ میزنه
6. یه روز دو تا در با هم ازدواج می کنن بچه شون می شه در به در
7. گرگه زنگ خونه شنگول و منگولو می زنه یکی آیفونو بر میداره میگه زنگ طبقه دوم رو بزن
8. یه روز گرگه میره دم خونه ی شنگولو منگول در میزنه یه کی میگه کیه گرگه میگه منم منم مادر تون….یه دفعه پینوکیومیاد بیرون میگه بابا به خدا یه ساله از اینجا رفتن
9. یارو میره دیوونه خونه میبینه همه تو صف واستادن دارن یکی‌یکی تو یه سوراخه نگاه میکنن بعد دوباره میرن ته صف وامیسن. یارو کنجکاو می‌شه ببینه تو سوراخه چه خبره، خودش هم میره تو صف وامیسه و تو سوراخه رو نگاه میکنه هیچی نمیبینه، یه بار دیگه تو صف وامیسه بازم هیچی نمیبینه،‌ از یکی میپرسه: شما چی رو نگاه میکنین؟ من که هر چی نگاه میکنم هیچی نمیبینم. یارو بهش میگه: برو بابا دلت خوشه! ما دو ساله داریم این تو رو نگاه میکنیم هنوز هیچی نمیبینیم، تو میخوای با دو بار نگاه کردن چیزی ببینی؟!
10. به غضنفر میگن : با لوستر جمله بساز د ‌میگه : من 3 تا دختر دارم یکی از یکی لوستر

 آدم ها بر دو قسمند:یا مادرزادی گرگ به دنیا می ایند..
گرگ ها همیشه گرگ می مانند، ویا بره متولد می شوند...
ولی بره ها یا در نهایت تبدیل به یک گوسفند تمام عیار
می شوند و یا یاد می گیرند چگونه گرگ باشند....
تر قسمت جالب ماجرا اینجاست که گرگ "بره زاده" حریص
و خون ریز تر از گرگ "گرگ زاده" است.... چرا که او از روی عقده ی
و گرگ زاده تنها به حکم حقارت و کینه و عادت ونفرت می درد

برای زیستن دوقلب لازم هست
قلبی که هدیه کند . قلبی که بپذیرد

زندگی مثل پیانو است ، دکمه های سیاه برای غم ها و دکمه های سفید برای شادی ها . اما زمانی میتوان آهنگ زیبایی نواخت که دکمه های سفید و سیاه را با هم فشار دهی .

چه کنم؟ چاره کجاست؟
در دل این ویرانی سهم من
یک
سبد بی تابی است
غم من تا به گل
لاله سرخ
دو
شقایق باقی است
دیده ام
بارانی است
کاش انجا که
دل از عشق سخنها می گفت
قلبها سخت نبود

کاش در این دل تنگ
مهر در بند نبود

 

سردار نقره ای: هدف از جمع آوری ماهواره ها آزار و اذیت مردم نیست بلکه هدف فروش قطعات آن و کمک به مردم ستم دیده ی لبنان

 

3 - پیرترین آدم دنیا : علی دایی 4 - جواد ترین آدم دنیا :بنیامین 5 - با استعداد ترین بازیگر سینمای دنیا : محمدرضا گلزار 6 - بد بخت ترین آدم دنیا : دوست پسر 7 - ورزشکار ترین آدم دنیا (البته در رشته چتر بازی ): دوست دختر 8 - باحال ترین آدم دنیا : من 9 - ضایع ترین آدم دنیا : شک نکن که خودتی

 

عمراً اینارو بدونی....... 1- توماس ادیسون از تاریکی وحشت داشت 2- صدای اردک اکو ندارد 3- چشمهای شتر مرغ از مغزش بزرگتر است 4- مورچه ها نمی خوابند 5- الفبای مردم هاوایی 12 حرف دارد 6- کد کشور روسیه 007 است 7- اگر سر سوسک را قطع کنند برای چند هفته زنده می مینند 8- ارتفاع برج ایفل در سرما و گرما بر اثر انقباض و انبساط 16 سانتی متر تغییر میکند 9- آدامس توسط یک فرمانده جنگی اختراع شد che ba kelas

 

ajayebe 7 gane iran : 1 - rashti ba gheyrat - 2 - tork bi khareyat -3 - esfehani bi menat - 4 - tehroni ba mareft - 5 - yazdi ba shahamat - 6 - lor ba shakhseyat - 7 - arab ba tarbeyat

 

عزیزم دوست دارم هر شب کنار تو بخوابم و سرم را روی شونه هات بذارم ( با بالشتم بودم ) دوست دارم هر روز با صدای تو از خواب بیدار بشم ( با ساعتم بودم ) دوست دارم صبح تا شب باهات تو نت چت کنم ( با یاهو هِلپر بودم ) دوست دارم همیشه باشی ، اگه بری ، خونه بدون تو خیلی سوت و کوره ( با برق بودم)

 

Be torke migan chera ghabze Aabo bargho doost dari ? Mige : chon poshtesh neveshte mash torke gerami

 

be esfehaneye migan shirin tar az asal chi khordi ta hala mige : torosheye majani

 

ye tehraneye dashte vase ye abadaneye laf mizade migoft sage man vaghti meyda dare khoone zang mizane abadaneye mige : eee mage kilid nadare

 

torke mireh to khiaboon mibineh neveshtan: SIV HAMAN SIB AST , mige dorogh migan pedar saga, khodam khordam saboon bud

 

آرزومند قطع برق منزل شما در حین سریال نرگس..... با تشکر محمود شوکت

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
behshad ( Booter ) yahoo 7.5 پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:22 ب.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot DC Buzz Estefadeh kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam behshad bye

امیر جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:00 ب.ظ http://7th-blue-sky.mihanblog.com

سلام
خوشحالم که کارت گرفته و شهرت جهانی پیدا کردی
جکهات خیلی قشنگ بود
موفق باشی

behshad ( Booter ) yahoo 7.5 شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:45 ب.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

Salam Elham jan mer30 man ham shoma ro Link kardam ba name Elham moafagh bashy behshad bye

دوست جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ق.ظ http://khiyal1.blogfa.com

جوکات خیلی خوبن به شعرای ما هم سربزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد