آفلاینی اس.ام اس و جک

 

سلام

حالتون چطوره؟

ایندفعه میخوام یه خاطره براتون تعریف کنم که خیلی برای خودم جالب بود. یه روز من رفته بودم یه مهمونی که مهمونیه خانوادگی بود. بعد همه بچه های فامیل جمع شده بودیم داشتیم با هم حرف میزدیم که بحث افتاد به جک گفتن هر کی جک یادش بود میگفت, همشونم تکراری بودن حسابی حال من گرفته شده بود نه میتونستم بخندم نه اینکه کاری بکنم یا اگه میتونستم حال طرف و میگرفتم, مثلا می پریدم وسط جَکش و آخر جکَ میگفتم, خلاصه تصمیم گرفتم یه جک بگم, تا اینکه من جکَ  گفتم یه دفعه جمعیت منفجر شد همه اینقدر خندیدن که اشک از چشماشون می یومد هی میگفتن خیلی باحال بود, حظ کردیم. اونجا بود گفتم اینم از فواید وبلاگ جَک داشتن.

حالا یه چند تا آفلاینی و جک برای پست ایندفعه میگزارم تا شما هم برای دوستاتون بفرستید و حالشو ببَرن.

 

شاد وخندون باشید.

 

 

pirezane mire hame dandoonasho mikeshe bejoz yekisho! behesh migan chera hame dandoonato keshidi be joz in yeki? mige akhe mikham ba in yaki chadoramo negah daram!

 

شخصی از برناردشاو پرسید: برای ایجاد کار در دنیا بهترین راه چیست؟ او گفت: بهترین راه این است که زنان و مردان را از هم جدا کنند و هر دسته را در جزیره‌ای جای دهند. آنوقت خواهی دید که با چه سرعتی هر دسته شروع به کار خواهند کرد. کشتی‌ها خواهند ساخت که به وسیله آن

هرچه زودتر به یکدیگر برسند

 

be torke migan ye mojod nam bebar mige yakh migan yakh ke mojod nist mige hast chon hameja minevisam yakh mojod ast.

 

میدونی شباهت آبگوشت با اتوبوس چیه ؟؟؟ تو هر دوتاش گوشتا ته وای میستن

 

چند تا آدمن که تنشون میخاره 1.اونایی که چشمک میزنن ولی شماره نمیدن 2.اونایی که شماره میگیرن ولی زنگ نمیزنن 3.اونایی که حموم نمیرن 4.اونایی که آف‌ت رو واسه خودت میفرستن

 

Ghurub shod. Khorshid raft.Aftabgardan donbale khorshid migasht. Nagahan setarei cheshmak zad.Aftabgardan sarash ra paein andakht. golha hich vaght khianat nemikonan

 

میروی و من فقط نگاهت میکنم ، تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم ، بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم اما برای تماشای تو همین یک لحظه باقی است

 

bache esfahani az babash miporse: baba chera ma ham mesle mardom ba kashti safar nemikonim? babash mige: khafesho shenato bokon!

 

hich gah cheshmanat ra baraye kasi ke mafho0me negahat ra nemifahmad geryan nako0n

 

کاش میدانستی زندگی با همه وسعت خویش محفل ساکت غم خوردن نیست حاصلش تن به قضا دادن وافسردن نیست زندگی جاری شدن است از سر آغاز حیات تا به جایی که خدا میداند خدا

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد