جک َاس.ام.اس و حرفی با شما......

 

 

سلام ,بازم سلام

حالتون چطوره؟؟؟

این دفعه میخوام به نظرات پاسخ بدم و یه خبر بهتون بدم که ممکن قبلا اگه قسمت نظرات رو خونده باشین فهمیده باشین و حالا دوباره میخوام بگم , اونم اینکه من که الهام باشم این وبلاگ رو آپ میکنم وصاحب اصلی وبلاگ به دلایلی نمیتونه این وبلاگ رو آپ کنه , سرپرستیه این وبلاگ رو به من سپرده....

یلدا خانم از اینکه به این وبلاگ سر زدید ممنون , این اسمایل ها تو قسمت و یرایش وبلاگ وجود داره و متاسفانه فقط من میتونم ازش استفاده کنم و قبلا هم دوستان گفته بودن که کاشکی این وبلاگ ازاون اسمایلها داشت که نداره , بازم متاسفانه... و برای اینکه از به روز شدن این وبلاگ با خبر بشین باید آدرس ایمیلتون رو تو قسمت نام کاربری اضافه کنید که این دستور قابل لغو هم هست... ببخشید که سرتون رو درد آوردم...

و این هم یادداشت خود حمید رضا....

شاد و خندون باشید

 

سلام
چطورین ؟
من حمیدم صاحب وبلاگ ولی واقعیت اینه که یه مدته من خودم دیگه وبلاگ نمی نویسم یکی از دوستام الهام این وبلاگا می نویسه... وبلاگی که خودم قبلنا می نوشتم این بود



www.hamidoo-goon.blogsky.com

فعلا بای    حمید

 

حالا چند تا جک:

 

Ehdaye s.m.s ehdey zendegist, ham aknoon be yariye shuma niyazmandim ( anjomane bimarane s.m.s

-------------------------

 

************ ina ke mibini barfan ala nab mishe miran to goshite

-------------------------

 

به یک مدیر با سابقه ی مدیریت بع تسلط یه زبانهای اینگلیسی فرنچ جرمن و آسنایی کامل به کامپیوتر و برنامه های فتو شاپ و برنامه نویسی و طراحی وب و... جهت کار در ساندویچی نیازمندیم....

----------------------

 

یه دستور شهردار قزوین در راستای زیبا سازیه منظره شهر منبعد زنگ منازل روی زمین نصب خواهد شد....

----------------------

 

Be turke migan safari haj chetour bood mige kheili khob bood vali ba inke khilki sang be saro soratam khord akharesh boosidamesh

-------------------------

 

یه روز خلبان مجبور میشه فرود اظطراری تو قزوین بیاَد,بعد با چتر میپره ایین سرو ته میوفته تو سطل آشغال ,قزوینیه از اونجا رد میشده میگه اااااا نگا کن ببین مردم چه اصراف کار شدن اینو انداختن دور.....

-----------------------

 

زندگی 3تا ایستگاه داره:1تولد2 عشق3مرگ ,من استگاه دوم پیاده میشم....

----------------------

 

Fooooooot fooooot fooooooooooooooooooot fooooooooooooooot mozaheme smsi

---------------------------

ضرب المثل چینی :

 

 

hgfoafkanhghfhajhfahjfkahklhfjk

---------------------------

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
هستی یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:27 ب.ظ

سلااااام دوست حمید
مدیریت جدید مبااااااااااااااااااااااارک!
من برای پست قبلی کامنت گذاشتم چرا نیست؟(گریه)

حمید رضا دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:24 ق.ظ http://hamidjok.blogsky.com

سلام
چطوری ؟
تو حمید هستی ؟ آره ؟
بابا میگفتی من خودم می نوشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد