مثل همیشه....

 

 

سلام سلام

حالتون چطوره؟ با تابستون داغ چی کار میکنین؟ منم بعد از امتحانام اومدم تا وبلاگو یه حالی بهش بدم, اساسی.

اینم یه سری جک و آفلاینی های جدید, شما هم اگه جک جدید دارید برام بفرستید تا با اسم خودتون اینجا ثبتش کنم.

خوش بگذره و شاد و خندون باشید.

راستی نظر یادت نره...

 

 

har2tamoon jahanami hastim to be jorme inke ghalbe mano dozdidi va man be khatere inke be jaye khoda toro parastidam

 ----------------------------

اره دخترا اگه خوشگل باشند میگن عجب جیگریه ! اگه زشت باشه میگن کی اینو میگیره ! اگه تپل باشن میگن چه گوشتیه ! اگه معدبانه حرف بزنن میگن چه لفظ قلم صحبت میکنه ! اگه رک و راست باشن میگن چه بی حیا ! اگه یه خورده فکر کنن میگن چه قدر ناز میکنه ! اگه فری جواب بدان میگن منتظر بودا ! اگه تند راه بره میگن داره میره سره قرار ! اگه یواش راه بره میگن امده بیرون دور بزنه !اگه با تلفن کارتی زنگ بزنه میگن داره با دوسته پسرش حرف میزنه

-----------------------------

 

فیفا اعلام کرد گل ایران به مکزیک قبول نیست چون توسط بازیکن دانمارکی (گل محمدی) زده شده است

-----------------------------

 

قزوینیه برنج تبرک میخره، درشو وا میکنه، میگه: پس حمید کو؟

-----------------------------

 

Maratebe sen: 1.janin 2.nozad 3.khordsal 4.koodak 5.no javan 6.javan 7.mian sal 8.pir 9.fartut 10.kohansal 11.fosil 12.ALI DAEI

----------------------------

 

Midunesti Esme Keshvarha mokhafafe chie ? I.T.A.L.Y. - I Trust And Love You H.O.L.L.A.N.D. - Hope Our Love Lasts And Never Dies C.H.I.N.A. - Come Here.. I -----Need Affection F.R.A.N.C.E. - Friendships Remain And Never Can End

----------------------------

 

ziba,jadar,motmaen.....................darvazeye IRAN

----------------------------

 

har zaman ke ehsase tanhai kardi dasthayat ra baz kon , sarat ra bala begir , yek nafase amigh bekesh , chashmhayat ra baz kon va ro be aseman negah kon va bebin : az on bala kaftar miaya 1 dana 2khtar miaya

----------------------------

ye hakime ghazvini mige to moghee ke OMID hast chera AREZOO konim

---------------------------

 

آفریقیها یه ضرب المثل دارن که میگه:" هشابن تنت هب رس ماخیم"، یعنی خیلی دوستت دارم، اینقدر که جونم را برات میدم، جالب اینه که اگه برعکس بخونی هم همین میشه، میگی نه بر عکس بخونش

---------------------------

 

sefid=saket , abi=gooshegir , sabz=jazab , arghavani=ziba , ghermez=hot , soorati=doosdashtani , ghahveei=cool , narenji= bahoosh , meshki=mashkook , khakestari=porharf........ hala man che rangiam???

 

انجمن عقب افتادگان ذهنی!!!

از ژاپنی پرسیدند منزلت کجاست ؟ گفت : خیابان شهید برسلی!
***

 یک آبادانی را در ژاپن به دلیل اقامت غیرقانونی همراه چند نفر دیگر دستگیر کردند. در فرودگاه برای آن که مطمئن شوند ایرانی اند یا ژاپنی اسمشان را پرسیدند. اولی گفت : محمد علی فوراً اخراجش کردند. دومی گفت : حمید بازهم اخراجش کردند. نوبت به آبادانی که رسید گفتند : اسمت رو بگو. آبادانی (با لهجه) گفت : کا ... چی؟ ... مو ؟ پلیسها گفتند تو ژاپنی هستی می تونی تو ژاپن بمونی!!!
***

 حاج آقای اولی: من دو ماشین دارم: یک وانت و یک ماکسیما! با وانتم می رم خرید و با ماکسیما به گردش و مهمانی می رم.
حاج آقای دومی : چه جالب. اتفاقاً من هم دوتا زن دارم که با یکی به مکه و سوریه می روم و با دومی به دبی و پاریس!!!! (جمعیت : حاج آقا تو دیگه کی هستی!!!!)
***

 معلمی از دانش آموزانش پرسید: اگر طول اتاقی پنج متر باشد و عرض آن سه متر باشد من چند سالم هست؟!!!! یکی از دانش آموزان گفت : 48 سالتونه. معلم گفت : از کجا فهمیدی؟ دانش آموز گفت : از اونجایی که یک پسرخاله دارم نیمچه خل هست و 24 سال داره. با این حساب شما 48 سال دارید!!!
***

 غضنفر خودشو تو آینه می بینه بعد می گه این قیافه چقدر آشناست!!!بعد از یک ساعت فکر کردن می گه : آها فهمیدم این همون پدرسگیه که توی آرایشگاه یک ساعت زل زده بود به من!!!

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
یلدا چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام
واقعا وبلاگ جالبی بود من که حال کردم
ببین من دوست دارم عضو وبلاگ شما بشم چیکار کنم؟

یلدا چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:54 ب.ظ

راستی یه سوال دیگه
این شکلکها رو از کجا میاری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد