بازم جک جدید.....!!!!!

 

 

برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت میکنم...!!! دعا یادتون نره.

 

 

این جک بامزه رو بخونید از عرفان نت:

 

یکی بلندش میکنه؛یکی راستش میکنه؛یکی چربش میکنه؛
یکی با کوتاش ویکی با بلندش حال میکنه ؛
ای پدر مو در بیاد با این مدلاش

--------------------------

 

نام پنج نفر از ثروتمندترین اشخاص جهان، آیا به خاطر می آوری:پنج شخصی که در سالهای اخیر ملکه زیبایی جهان شده اند یا ده نفر از کسانی که جایزه نوبل را برده اند و یا حتی ده هنرپیشه ای که اخیراً اسکار گرفته اند.......نسبتاً مشکل است.نگران نباش

هیچکس به خاطر نمی آورد

----------------------

 

بگذار تو را یاری کنم.
تو جزو مشهورترین های جهان نیستی ولی در میان کسانی هستی که من به یاد دارم این ای-میل را برایشان بفرستم

------------------------

 

شاد بودن یک سفر طولانی است،نه یک مقصد
هیچ زمانی برای شاد بودن بهتر از زمان حال نیست
...............
زندگی کن و از تمام لحظاتش لذت ببر.

----------------------

 

وقتی دلتنگ شدی به یاد بیار کسی رو که خیلی دوست داره، وقتی نا امید شدی به یاد بیار کسی رو که تنها امیدش تویی، وقتی پر از سکوت شدی به یاد بیار کسی رو که به صدات محتاجه، وقتی دلت خواست از غصه بشکنه به یاد بیار کسی رو که تو دلت یه کلبه ساخته، وقتی چشمات تهی از تصویر شد به یاد بیار کسی رو که حتی توی عکسش... بهت لبخند میزنه  

---------------------

 

چه قدر سخته تو چشمای کسی که تمام عشقت رو ازت دزدید و به جاش یه زخم همیشگی رو به قلبت هدیه داد زل بزنی و به جای اینکه لبریز کینه و نفرت شی‌ ، حس کنی هنوزم دوسش داری

---------------------

 

در دادگاه عشق... قسمم قلبم بود وکیلم دلم حضار جمعی از عاشقان و دلسوختگان. قاضی نامم را بلند خواند. و گناهم را دوست داشتن تو اعلام کرد. محکوم شدم به تنهایی و مرگ. کنار چوبه ی دار از من خواستند تا آخرین خواسته ام را بگویم. و من گفتم : به تو بگویند ... دوستت دارم

---------------------

 

احمدی نژاد اعلام کرد اگر امریکا انرژی هستیه رو از ما بگیره ما هم چند چیز رو از چند نفر میگیرم . دریا کنا ر و از حمیرا ... اصفهان رو از معین ... وطن رو از داریوش ... خیلیج فارس رو از ابی .. آزادی رو از منصور ... ..خدیجه رو از سندی ...آمنه رو از اندی .. و بهتر از همه گتیار شماعی زاد رو ازش با لگد پس میگیری

----------------------

 

توجه اونایی که پی ام نمیدن>>>>>الهی بشینی رو جوجه تیغی / الهی بری قزوین بند کفشت وا شه / الهی دسشوییت بگیره ولی کمر بندت باز نشه / الهی وقتی تو حموم داری سرتو با شامپو میشوری آب قطع بشه / الهی یه روز که درس بلد نیستی استادتون اول از تو سوال کنه / الهی هیچ کدوم از ادلیستات آن نباشن

------------------------

 

زندگی به ۳ چیز پایدار است: امید، صبر و گذشت. کسی که هر یک از اینها را داشته باشد هرگز فرو نمی ریزد

------------------------

 

ترکه میره ماه عسل برمیگرده زنش بهش میگه چرا منو نبردی میگه خواب بودی دلم نیومد بیدارت کنم

-------------------------

 

rafti parishan shod kheyalam man divane halam nemidanam ke in divane dar fekre shafa

nist ke har che bashad amma bi vafa nist

---------------------------

 

¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ¥ ina akharin chiziye ke az to baram be yadegar moonde,jaye pahat roo divar otagham,yadet bekheyr ajab marmoolaki boodi

-----------------------------

 

bozorgi mige : age 2 ta khargoosho donbal koni hichkoodoomo nakhahi gereft !

--------------------------

 

azam porsid doostam dari? goftam are goft cheghadr goftam az inja ta khoda ashk too cheshmsh jam shod goft mage alan nagofti ke khoda az hame chiz be ma nazdiktare

----------------------

 

ye mojeze:10ta gol begir too dasteto boro joloye ayene , oon vaght 11ta gol mibini!

---------------------

shoaare tazaahorate akhir dar tabriz :
 vay be roozi ke befahmim chi shod...!
-------------------


teste adabiyate konkoore 85: az oon bala......... miyaya !
1- joghd
2- parastoo
3- kaftar
4- fench


شاد و خندون باشید

 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
هستی جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:02 ب.ظ

من اینجا بودم.

حمید رضا یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.hamidjok.blogsky.com

سلام
چطورین ؟
من حمیدم صاحب وبلاگ ولی واقعیت اینه که یه مدته من خودم دیگه وبلاگ نمی نویسم یکی از دوستام الهام این وبلاگا می نویسه .... الهام فکر میکرد که هستی خانوم ما منا می شناسین ولی واقعیت اگه هم آشنا هستی من نشناختمت
وب لاگی که خودم قبلنا می نوشتم این بود
www.hamidoo-goon.blogsky.com
هستی جان خوشحال میشم آیدیتا داشته باشم
فعلا بای حمید

غضنفر پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام من الان اومدم توی سایت ولی خبری از اس جدیدنیست البته ببخشیدخودت قول جدیداش راداده بودی۰۹۳۵۱۶۹۹۱۷۰

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد