با سلام خدمت دوستانم

حالتون چطوره؟

اولا خیلی تشکر می کنم که به وبلاگ من سر زدید, بعد از دوستان ترک زبانمون که حسابی من رو با لنگه کفش و یه عالمه........ تهدید کردن عذر خواهی میکنم امیدوارم که هیچ کدوم از هم وطن هامون ناراحت نشده باشن. ( جان هر کی که دوست دارین دیگه فحش ندین)

خوب منکه گفتم اگه جک با حال دارین تو قسمت نظرات بنویسین تا من با اسم خودتون تو وبلاگ بنویسمشون.

بعد اگه نظری دارید لطفا در قسمت نظرات همین وبلاگ بنویسید (که پس زمینه صفحه نارنجی هست.)

 

خوش باشین همگی

 

 

rashtieh tanhayi mireh mosaferat behesh migan ey vay khob to tanha oomadi eyb nadareh khanoomet tanhas?! migeh na eyb nadare mano roo abbas agha divert kardeh!

----------------------------------

 

GhaZviNie keNare ZamiN foOtball KhabiDe boOde beHesh miGan paShO foOtball sHoro sHode miGe kOja PasHam.. Man beraNkardaM

----------------------------------

 

be rashtiye ba SMS khabar midan ke zaneto ba yeki dige didan,rashtiye javab mide lanat be kasi ke SMS tekrari mizane

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی عباسی چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.mahdimahdijok.blogfa.com

کل وبلاگ تو را از اول تا اخر همه ی همه را خواندم مدرک چه طور مهندس واقعی را بشناسیم و.. بلاخره تو خیلی خوب مینویی تو واقعا مدیر بلاگفانیستی شاید هم مدیر یاهو یا گوگل اخه چرا اصلا افتخار نمیدی عزیزم به وبلاگ من سربزنی و یک نظر بدی و من را به آرزوی خودم برسونی ای عزیزم چرا ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد