جک جک یه عالمه جک!!!!

 

یه ترکه با دوست دخترش تو ماشین بودن میبینه جلوتر ایست بازرسیه! ترکه قبل از ایست بازرسی به دوست دخترش می گه:تو از ماشین پیاده شو بعد از ایست بازرسی بگو مستقیم  ونک که من دوباره سوارت کنم بعد از  ایست بازرسی دختره یادش میره بگه ونک میگه: مستقیم تجریش ترکه میگه شرمنده مسیرم نمیخوره.

-----------------------------------------------------------------------------

  روباه میرسه به یه درخته که یه کلاغ با پنیر بالاش بوده میگه:به به چه سری چه دمی عجب پایی کلاغ میگه:برو عوضی من خودم دوم راهنماییم.!!!

-----------------------------------------------------------------------------

ترکه ۳ سال طول میکشه یه پازل رو حل کنه میگن: زیاد طول نکشید؟ میگه: نه روش نوشته بود ۵ تا ۷ سال!!!!

-----------------------------------------------------------------------------

ترکه صورتش قرمز بوده میگن چی شده؟ میگه: چش خورده! میگن: یعنی چشمت زدن؟میگه: نه چش شلوار خورده...

----------------------------------------------------------------------------

ترکه داشته تو خیابون قدم میزده میبینه که یه الاغه افتاده دنبالش به الاغه میگه تو کی هستی که افتادی دنباله من؟

الاغه میگه: ها مه وجدانت بیدم!!!!

----------------------------------------------------------------------------

مغز یه ترک رو میشکافن میبینن یه لره نشسته توش داره فکر میکنه!!!!!

----------------------------------------------------------------------------

ترکه کامپیوترشو میبره نمایندگی میگه:آقا این خراب شده.فروشنده میگه چی شده؟ ترکه میگه: نمیدونم والا چند روزیه جا لیوانیش بیرون نمیاد!!!!!

----------------------------------------------------------------------------

به یه دیونه میگن ۲ دوتا؟ میگه ۷۴ تا.از دومیه میپرسن میگن ۲ دوتا؟ میگه ۳ شنبه.از سومیه میپرسن ۲ دوتا؟میگه ۴ تا. میگن آفرین چه جوری حساب کردی؟ میگه ۷۴ منهای ۳ شنبه کردم شد۴

---------------------------------------------------------------------------

به ترکه میگن با وطن جمله بساز  میگه: رفتم حمام و تنم را شستم.میگه: نه وطن با ط دسته دار!

میگه اتفاقا باطی دسته دارشستم!!!!

---------------------------------------------------------------------------

ترکه میره خوار بار فروشی میگه نیم کیلو پنیر بدین. یارو میگه: آقا شما ترکین؟میکه از کجا فهمیدین؟میگه از لهجتون ترکه با خودش میگه من باید این لهجه رو عوض کنم پا میشه میره خارج بعد از ده سال بر میگرده میره همون خوا رو بار فروشی میگه نیم کیلو پنیر بدین. یارو میگه آقا شما ترکین؟ ترکه میگه اه ه ه میگه: مگه هنوز لهجه دارم؟ میگه:نه ولی اینجا  پنج ساله که بانک شده!!!!

---------------------------------------------------------------------------

یه روز یه ترکه داشته خرشو میزده یهو خرجینه خره میو فته زمین ترکه میگه: فلان فلان شده حالا واسه من کتت رو در میاری؟!!

--------------------------------------------------------------------------- 

پدری پسرش رو نصیحت میکرده میگه اگه از جایی رد شدی صدای بزن و بکوب شنیدی عروسیه برو تو یه شام مجانی و مفصل گیرت میاد.اگه صدای گریه زاری شنیدی روضه خوانیه برو تو چایی و سیگار مجانی گیرت میاد ولی اگه صدای یا علی یا علی شنیدی نرو که حتما چند نفر زور میزنن که یه یخچال رو از پله ها بالا ببرن!!!!

---------------------------------------------------------------------------

به ترکه میگن با احمد جمله بساز میگه من و سعید رفتیم سینما میگن تو این جمله که احمد نبود میگه: آخه احمد نیومد.

---------------------------------------------------------------------------

 

نظرات 4 + ارسال نظر
حضرت عشق یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:47 ب.ظ http://anooshka.blogsky.com

سلام
خیلی قشنگ بودن
موفق باتشی
به منم سر بزن

هنوز که چیزی توش نبود چیش قشنگ بود ممنون که اومدی

بیش از1500مقاله و تحقیق رایگان سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ق.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com

سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با124سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست وپنجمین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان:
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون

ونوس چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:53 ب.ظ

پوسته ی خیلی قشنگی داری
مرسی از جک هات و سلیقه ات

خواهش می کنم...ممنون که به وبلاگ من اومدید شاد و خندون باشید

behzad یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:49 ق.ظ

سلام
دست گلتون درد نکنه
لبتون همیشه خندون باشه زندگی به کامتون
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد