اهم ما اینجاییم همچنان......!!!!!!!!

 

 

سلام به همگی حالتون چطوره؟؟؟؟

من که خوبم یعنی سعی میکنم خوب باشم خوب اینهم اس ام اس (پیامک)

 

از عزیزانی که اس ام اس جدید ندارن بوس هم میپذبریم.

 

سعی کن تو زندگیت امیدوار باشی هیچوقت حسرت اون چیزی رو که نداری نخورمثل درک شعور بالا انسانیت عقل ..... حالا من که دارم چی کار کردم!

 

از خدا پول خواستم بانک داد درخت خواستم جنگل داد اطاق خواستم خونه داد حالا تو رو ازش میخوام میترسم یه گله گوسفند بده.....

 

می دونی چرا رنگ غروب سرخه؟ چون خورشید وقتی من و تو با هم دوستیم آتیش میگیره....

 

(, ,)      (, ,)   (, ,)

 / |       / |    / |      

_| |_    _|, |_  _| |_     

 

اگه گفتی من کردومم؟؟؟؟

.

.

.

.

..

.

.

اه چقدر خنگی همون که دودول داره!

 

نمیدونم کجا این دل اسیره

همیجور بگذره ترسم بمیره نفهمیدند دردم طبیبون

بگین یانگوم بیاد نبضم بگیره......!

 

برنامه کودک مرکز قم آخوند صورتی حاج آقا و دوستان شیخ شجاع بچه های مدرسه فیضیه حاج ریزه و منبره سحر آمیز.

 

لپتو بیار جلو ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵  تا ۱۰۰ هم بشمری از بوس خبری نیست...

 

شاد و خندون باشی