جکستان.....

 

سلام دوستای گَل

حالتون چطوره ؟

بازم خیلی خیلی ممنون , هستی جون بازم منتظر نظراتت هستم  و آرزو جونم با حالی از خودتونه و مهسا خانم گل  از اینکه نظر دادین مرسی یه آرزو خانم دیگه هم برام نظر گذاشتن. (حالا نمیدونم این ارزو خانم با اون ارزو خانم نسبتی داره یا نه؟!). واقعا این نظرات شماست که منو دلگرم میکنه که ادامه بدم.

اگه میخواین که با وبلاگ همراه باشین و از به روز شدن وبلاگ با خبر بشین میتونین نام کاربری خودتون یا آی دی تو نو اضافه کنین...

امروز میخوام بترکونم, حسابی دست پر اومدم امیدوارم خوشتون بیاد از وبلاگ امروز.

باز هم منتظر نظرات شما هستم... اگه نظر بدین به حمید میگم یه قرعه کشی را بندازه بَلکم شما هم اینجوری موسو یا ماتیز یا یه بی ام و برنده شدین. هر نظر یک امتیاز از همین امروز شروع کنید مهلت قرعه کشی؟؟؟؟!!! (اینم قیافه حمید بعد از دیدین این پیشنهاد من)

شاید برنده خوش شانسمون هستی خانم باشه....

(حالا اینجوری که گفتم همه بدون اینکه وبلاگ و بخونن فقط نظر میدن بابا شوخی کردم اینجوری حمید ورشکست میشه که....!)

میگم یه وقت پسرا فکر نکن اینجا وبلاگ دخترونست شما هم اگه نظری دارید بفرمایید....

قرار بود این وبلاگ رو من سه شنبه آپ کنم ولی نمیدونم کدوم خل وچلی کلنگ زده رو یکی از کابلها تو ترکیه ویا یه قضیه سیاسی پشت سرش هست, اینترنت ایران که خیلی وضعش جالب بود از این جالبتر هم شده.

شاد و خندون باشید

الهام

جک و SMS باحال

خدا تنها معشوقی است که عاشقانی دارد که هیچ یک از بودن دیگری ناراضی نیست و هیچگاه یکی از آنها معشوقش را تنها برای خود نمی خواهد

وقتی به آسمون نگاه میکنی، دوست داری کدوم ستاره مال تو باشه؟ به اونی که کم نور تره قانع باش چون اونی که پر نور تره را، همه نگاه میکنن!!

کویر همیشه تنهاست بس تو باران باش و بر کویر ببار

-
گفته بودی که چرا محو تماشای منی ؟ وآنچنان مات که یک دم مژه بر هم نزنی .
-
مژه بر هم نزنم تا که ز دستم نرود ناز چشم تو به قدر مژه بر هم زدنی

کاش کوچیک بودیم............ وقتی کوچیک بودیم دلمون بزرگ بود ولی حالا که بزرگ شدیم بیشتر دلتنگیم. کاش کوچیک می موندیم تا حرفامونو از نگاهمون بفهمن نه حالا که بزرگ شدیم و فریاد که می زنیم باز کسی حرفامونو نمی فهمه

معلم از بچه ها پرسید: در آینده میخواهید چه کاره شوید؟ احمد: من میخوام ناخدا بشم. رامین: من میخوام دکتر بشم. سارا: من میخوام یه مادر خوب بشم. رضا: من میخوام به سارا کمک کنم

الهی تو خورشید بشی و من زمین !! تا سالی 1 بار من دوره تو بگردم و توام سالی 365 بار دور من بگردی !!!

یه اصفهانی با برق خونه همسایشون خودکشی میکنه

اینگونه زندگی کنیم:ساده اما زیبا،مصمم امابی خیال،متواضع اما سربلند،مهربان اما جدی،سبز اما بی ریا،عاشق اما عاقل

یک روز عشقت را دزدیدم و برای اینکه جای مطمئنی داشته باشد آن را در قلبم پنهان کردم .غافل از اینکه روزی برای پس گرفتن آن قلبم را خواهی شکست

می دانم روزی با تن خسته و خیس ، سوار بر قطرات درشت باران بر ناوادنهای چشمم فرود میایی و من تو را در میان انبوه مژگانم میزبان خواهم بود و در آن لحظه چشمانم را برای همیشه می بندم تا دیگر دوریت را حس نکنم

جشنواره فیلم اصفهان 1- دو نفر با یک تخم مرغ ! 2- تا حالا موز خوردی؟ ! 3- 10 نفر زیر یک چتر ! 4- من هوشنگ 15 تومان دارم ! 5- دیشب باز هم پیتزا خوردم

 

عشق یعنی زندگی را باختن چند سالی بی دلیل با هر الاغی ساختن

 

معلم از بچه ها پرسید: در آینده میخواهید چه کاره شوید؟ احمد: من میخوام ناخدا بشم. رامین: من میخوام دکتر بشم. سارا: من میخوام یه مادر خوب بشم. رضا: من میخوام به سارا کمک کنم

 

یه سواله که ذهن منو مشغول کرده، مثل خوره افتاده به جونم...: آخه گاو حسن که نه شیر داره نه پسون چه جوری شیرشو بردن هندستون؟

 

جان فدا کردن برای دوست چندان مشکل نیست،پیدا کردن دوستی که ارزش جان فدا کردن را داشته باشد مشکل است

 

ترکه اسم نویسی میکنه برا موبایل ...... همش دعا میکنه میگه: ای خدا کاش نوکیا در بیاد...

 

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد طلب عشق زهر بی سر و پایی نکنیم

 

کهنه فروش داد می زنه....لباس کهنه می خریم...کفشهای پاره می خریم...اسباب کهنه می خریم....بی اختیار داد می زنم: کهنه فروش....قلب شکسته نمی خری؟

 

.:.:.:...::::.. : :.. .:.:.:.:.:::.: :. .:.:.:...::::.. : :.. .:.:.:.:.:::.: :. .:.:.:...::::.. آخرین شعر مریم حیدر زاده رسید

: :.. .:.:.:.:.:::.: :. .:.:.:...::::.. : :.. .:.:.:.:.:::.: :. .:.:.:...::::.. : :.. .:.:.:.:.:::.: :. .:.:.:...::::.. : :.. .:.:.:.:.:::.: :. .:.:.:...::::.. : :.. .:.:.:.:.:::.: :. .:.:.:...::::.. : :.. .:.:.:.:.:::.: :. .:.:.:...::::.. : :.. .:.:.:.:.:::.: :. .:.:.:...::::.. : :.. .:.:.:.:.:::.: :. .:.:.:...::::.. : :.. .:.:.:.:.:::.:

 

هرگز از انسان توقع عشق پاک را نداشته باش زیرا! گل سرخ در مرداب نمی‌روید

 

خداوندا: نمی دانم تو می دانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است چه رنجی می کشد آن کس که انسان است و از عشق سرشار است

 

faghat horoofe bozorg ro bekhoon !! B ak E hey BA be KH mi SHID ram KOO barat CHIKA bad RO juri BEKHOON sare ESHTEBAH kar SHOD rafti

 

گر بمیرد پسری دختری ترشیده ِِشود. گر بمیرند پسران کل جهان لیته شود

 

بابا کجایی؟ نیستی؟ توریستی؟ امپریالیستی؟کمونیستی؟ فاشیستی؟دموکراتیستی؟ خدایی نکرده مریض که نیستی؟راستی هرجا هستی و هرکی هستی بیسته بیستی

 

بیچاره مردا: وقتی به دنیا می یان همه حال مامانشونو می پرسن .وقتی ازدواج می کنن همه می گن چه عروس خوشگلی .وقتی می میرن همه می گن بیچاره زنش

 

به ترکه میگن بچه کجایی؟ میگه تهران. میگن کجای تهران؟ میگه کیلومتر ۲۰۰ جاده تهران-اردبیل !!!

 

آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم از شیشه نبودیم که با سنگ بمیریم تقصیر کسی نیست که اینگونه غریبیم شاید که خدا خواست که دلتنگ بمیرم

 

گل ها کلید هایی هستند که به دست آب، قفل خاک را می گشایند، چشم ها نیز گل هایی هستند که به مدد آب، قفل خاک را خواهند گشود

 

فرمول بیا تا پاس کنم یه واحدی چیزی نخواندن بهتر از یک شب تلاش بی خودی با عشق دردانشکده جایی برای درس نیست البته ترم هفت و هشت دیگر مجال ترس نیست دانشجو گر عاشق شود بی پرده مشروط میشود

فرق شوهر کردن و سگ نگه داشتن چیه؟
!
سگ گند به فرشت میزنه, مرد به زندگیت
------------------------------------------------------------------------
-
چرا مغز مردها گرونتر از مغز زنهاست؟
-
آخه زنها از مغزشون تا به حال استفاده کرده اند!
------------------------------------------------------------------------
أقا - ببین خانوم, تو روزنامه نوشته که مردها به طور متوسط در روز از پونزده هزار کلمه برای صحبت کردن استفاده میکنند, ولی زنها از سی هزار کلمه. دیدی ثابت شد شما زنها بیشتر حرف میزنین تا ما مردها؟
خانوم - هیچ هم همچین چیزی نیست. فوقش ثابت شده که ما هر حرف رو باید دو بار بزنیم تا توی مخ شما مردها فرو بره!
- ...
ببخشید چی گفتی؟
-------------------------------------------------------------------------
تلفن همراه تنها چیزیه که مردها سرش دعوا دارند که مال کدومشون کوچیکتره...
------------------------------------------------------------------------
بهترین انتقام از زنی که شوهرتون رو از چنگتون در آورده چیه؟
بذارین شوهرتون مال اون بمونه!
------------------------------------------------------------------------
-
بهترین مدرک دروغ بودن قصه ها چیه؟
-
شاهزاده افسانه ای همیشه خوش تیپ و باهوش و پولدار و مجرده!
------------------------------------------------------------------------
آگهی نیازمندی: به پنج مرد زرنگ و کاری یا یک زن نیازمندیم...
------------------------------------------------------------------------
-
به پنجاه تا مرد در ته اقیانوس چی میگن؟
-
یک شروع خوب!
------------------------------------------------------------------------
یه مرد متاهل تنهایی میره مسافرت. وقتی برمیگرده زنش میپرسه:
-
خوش گذشت؟
-
عالی بود! خیلی کیف کردم!
-
خوب حالا چقدر خرجت شد؟
-
ده هزار دلار!
خوب معلومه که حسابی دعواشون میشه. خانمه میگه حالا که اینجور شد من هم تنها میرم مسافرت. وقتی برمیگرده شوهره میپرسه:
-
خوش گذشت؟
-
عالی بود! خیلی کیف کردم!
-
خوب حالا چقدر خرجت شد؟
-
ده دلار!
-
مگه میشه؟
-
چرا نمیشه؟ شب اول ده دلار دادم یه نوشیدنی دم بار خوردم, بعد با یه احمقی مثل تو آشنا شدم!
------------------------------------------------------------------------
فالگیر: فردا شوهرتون میمیره!
زن: اینو که خودم میدونم. بهم بگو گیر پلیس میفتم یا نه!
------------------------------------------------------------------------
هر زن باهوشی میلیونها دشمن داره: همه مردهای احمق!
------------------------------------------------------------------------
وقی خدا مرد رو آفرید داشت تمرین میکرد!
------------------------------------------------------------------------
-
چرا روان درمانی مردها کمتر از زنها طول میکشه؟
-
معمولا باید در روان درمانی به دوران کودکی بازگشت و مردها همیشه در همون دوران به سر میبرند!
------------------------------------------------------------------------
مرد: عزیزم, من میخوام از تو خوشبخت ترین زن دنیا رو بسازم!
زن: خیر پیش!
------------------------------------------------------------------------
-
وقتی یه زن میبینه که شوهرش داره زیکزاک تو حیاط میدوه باید چیکار کنه؟
-
هیچی, باید بهتر هدف بگیره و به شلیک کردن ادامه بده!
------------------------------------------------------------------------
-
وقتی خدا حوا رو آفرید چی گفت؟
-
کار نیکو کردن از پر کردن است!
------------------------------------------------------------------------
-
چرا مردها از زنهای خوشگل بیشتر از زنهای باهوش خوششون میاد؟
-
چون قدرت چشمهاشون بیشتر از قدرت مغزشونه!
------------------------------------------------------------------------
یه پری افسانه ای به یه مرد میگه: یه آرزوت رو بگو تا برآورده کنم. مرده میگه: یه کاری کن که زنم حسابی احمق بشه تا بتونم با خیال راحت بهش دروغ بگم و هی مچم رو نگیره. پریه قبول میکنه و میگه: برو خونه آرزوت رو برآورده کردم. مرده خوشحال میره خونه, میبینه زنش تبدیل به یه مرد شده!
------------------------------------------------------------------------
-
خانمم درست سه هفته بعد از ازدواجمون فوت کرد...
-
خوب پس زیاد زجر نکشیده!

 

 

 

چند جوک (البته بیشتر شبیه آفلاینی هستن!)و SMS

 

 

سلام حال برو بچز جک دوستمون چطوره؟

تابستون خوش میگذره؟

خوب من قسمت لینک های روزانه رو تو این وبلاگ را انداختم البته نمیدونم لینک ها جالب هست یا نه؟! سعی میکنم به روزشون کنم.

وازهمه کسانی که تا الان با این وبلاگ همراه بودن و با نظراتشون در مورد وبلاگ منو خوشحال کردن,تشکر میکنم مخصوصا هستی خانم.

3000 بازدید کننده در عرض 8 ماه بد نیست بازم منتظر نظرات شما هستم برای بهتر شدن وبلاگ و اگه جک با حال دارین برام تو قسمت نظرات بگذارید تا با اسم خودتون ثبتش کنم من هم سعی میکنم هر چی جک جدید تو نت گیر آوردم اینجا بگذار اگه شما هم همکاری کنید خوشحال میشم.

مهدیس جون از اینکه لینکه  منو به وبلاگت اضافه کردی ,ممنون.

هستی خانم میگه من اسم خودمو بگذارم....!!!!حممممممممممممممممممممممممممممییید

راستی به لینکهای گوشه صفحه هم سر بزنید بدک نیستن.....!!!

شاد وخندون باشید

الهام

 

چند جوک (البته بیشتر شبیه آفلاینی هستن!)و SMS

تو را به دادگاه خواهند کشید .شاید به حبس ابد محکوم شوی جزییات جنایتت معلوم نیست اما اثر انگشتت را روی قلبی شکسته یافته اند

اگر رفتم تو یادم کن. اگر مردم تو خاکم کن. اگر ماندم در این دنیا، به مهر خود تو شادم کن

برای عشق تمنا کن ولی خار نشو. برای عشق قبول کن ولی غرورتت را از دست نده . برای عشق گریه کن ولی به کسی نگو. برای عشق مثل شمع بسوز ولی نگذار پروانه ببینه. برای عشق پیمان ببند ولی پیمان نشکن . برای عشق جون خودتو بده ولی جون کسی رو نگیر . برای عشق وصال کن ولی فرار نکن . برای عشق زندگی کن ولی عاشقونه زندگی کن . برای عشق بمیر ولی کسی رو نکش . برای عشق خودت باش ولی خوب باش

tahala be manaye ghashange A.B.C.D.E.F.G. deghat kardi?A Boy Can Do Everything For Girl !hala barax G.F.E.D.C.B.A ! Girl Forget Everything Done & Cauch a new Boy Again!...............

انواع بلــــــــــــــــــه! عروس عادی:بله عروس کمی لوس:بع.........له! عروس با کلاس:اوکی! عروس خارج رفته:یس! عروس سنتی:آره! عروس متکبر:فقط کله اش را تکان میدهد عروس خجالتی:اوهوم! عروس وحشت زده:ها! عروس بی حوصله:خوب! عروس دستپاچه:باشه،باشه

عشق در لحظه پدیدمی آید،دوست داشتن در امتداد زمان. عشق معیارهارادر هم می ریزد،دوست داشتن بر پایه معیارهابنا می شود. عشق ویران کردن خویشتن است،دوست داشتن ساختنی عظیم. عشق ناگهان وناخواسته شعله می کشد،دوست داشتن از شناخت سرچشمه می گیرد. عشق قانون نمی شناسد،دوست داشتن اوج احترام به قانون است. عشق فوران می کند چون آتشفشان،دوست داشتن جاری می شودچون رود. عشق مامور تن است،دوست داشتن پیغمبر روح

آمدی چه زیبا!گفتم دوستت دارم،چه صادقانه!پذیرفتی چه فریبانه! آغوشم برایت باز شد،چه ابلهانه! با تو خوش بودم ،چه کودکانه! همه چیزم شدی،چه زود! به خاطر یک کلمه مرا ترک کردی ،چه ناجوانمردانه! نیازمندت شدم،چه حقیرانه! واژه‌ی قریب خداحافظ به میان آمد ،چه بی رحمانه! و من سوختم، چه عاشقانه! ولی...هنوزم دوستت دارم قریبه

afsoos............an zaman ke bayad dost bedarim ko0o0tahi mikonim.an zaman ke do0o0steman darand lajbazi mikonim va baaad........baraye anche ke az dast raftr aah mikeshim(aah)

از کسی که دوستش داری ساده دست نکش. شاید دیگه هیچ کس رو مثل اون دوست نداشته باشی و از کسی هم که دوستت داره بی تفاوت عبور نکن .چون شاید هیچ وقت ،هیچ کس تو رو مثل اون دوست نداشته باشه
یک روز می بوسمت ! فوقش خدا مرا می برد جهنم ! فوقش می شوم ابلیس ! آنوقت تو هم به خاطر این که یک « ابلیس » تو را بوسیده ، جهنمی می شوی ! جهنم که آمدی ، من آن جا پیدایت می کنم ! وای خدا ! چه صفایی پیدا می کند

 هفت نصیحت مولانا

 • گشاده دست باش، جاری باش، کمک کن (مثل رود) • باشفقت و مهربان باش (مثل خورشید) • اگرکسی اشتباه کرد آن رابه پوشان (مثل شب) • وقتی عصبانی شدی خاموش باش (مثل مرگ)
قانون شاد زیستن 1)هرگز متنفر نشو حتی از اون کسی که دوستش داشتی ولی حال نداری 2)بسیار بخند حتی برای کسی که در بقلش گریه کردی 3)همیش لبخند بزن حتی بکسی که ازش متنفری 4)نگران نباش حتی اگر دیدی دست رفیقت تو دست دیگریه 5)از دیگران کم انتظار داشته باش 6)ساده زندگی کن 7)دوست خوبی داشته باش چون تنها دوسته که برات میمونه

زیبایی به سیما و صورت نیست زیبایی به نوری است که در دل میتابد
هر انسانی به واقع دو انسان است: یکی انکه در تاریکی بیدار است و دیگری انکه در روشنایی همچنان خواب است

 مهم این نیست که تو اَد لیست مسنجرمون چند نفر اَدد شدن. مهم اینه که تو قلبمون فقط 1 نفر ادد شده باشه که با هم آن بشیم، باهم آرشیو زندگی رو دوره کنیم و با هم آف بشیم. امّا باید یادمون باشه پسورد دوستیمون رو جوری بسازیم که کسی نتونه هکمون کنه

 تا حالا به کفش هایت دقت کردی؟ دو عاشق، دو همراه، که بی هم میمیرند، با هم خاکی میشوند، بدون هم زیر بارون نمیرند....
کاش آدمها از کفش ها یاد بگیرند

یه بار پلیس راهنمایی رانندگی به یه راننده می گه : تبریک می گم شما از طرف انجمن ایمنی راهنمایی و رانندگی مبلغ بیست هزار تومان جایزه می گیرید حالا می خواید با این جایزه چی کار کنید؟ راننده می گه : می خوام باهاش گواهینامه بگیرم. یه دفعه زنی که بغل دست مرد نشسته بود گفت نه آقا حرفهای شوهرم رو باور نکنید هروقت مست می کنه یه بند چرت و پرت می گه. در همین حین یکی که تو صندلی پشت خوابیده بود بیدار شد و گفت : چه خبره ؟ من که گفتم با ماشین دزدی فرار کنیم گیر می افتیم . نگفتم. یه دفعه صدای یکی از تو صندوق عقب اومد و گفت : از مرز رد شدیم یا نه؟

 

 

 

 

 

بازم جک افلاینی....!!!!

 

 

.عرض سلامی به بلندی بیل، به محکمی کلنگ، به گردی اسامبلی، به سرعت فرغون، تیزی به شاقول، به انعطاف پذیری طناب، به لبریزی دوغآب، به سفیدی سیمان، به صافی ماله، به وسعت بشکه، به معرفت عمله، به قدرت کارگر، به ظرافت گچ کار، به لطافت معمار، به شجاعت صاحب کار، به رشادت مهندس، به صلابت جوشکار، به محبت
صافکار، به رفاقت همکار، به سر کار گذاشتن توی بیکار

 

.یک بسیجی خونه خالی پیدا می کنه دوست دخترش رو میبره 3 رکعت نماز جماعت می خونن

 

.اگه بگم برات میمیرم اگه بگم نمیتونم فراموشت کنم اگه بگم دوست دارم اگه بگم جلو چشمام یه ثانیه اونور نمیری اگه بگم همه زندگیمی اگه بگم نفسم به نفست بنده برام پفک میخری؟

 

.میگویند: یک لحظه طول میکشد تا شخص خاصی را بیابی یک ساعت طول میکشد تا ستایشش کنی یک روز طول می کشد تا عاشقش شوی اما یک عمر طول می کشد تا فراموشش کنی این هم عاقبت عاشق شدن

 

دعای اتصال به اینترنت فی الهنگام شلوغیه الّلهم اتصلنا الاینترنت،الّلهم اعتنی کانکشن فی دنیا والاخرت، انا نعوذبک من کلّه ویروس الخبیس الّلعین و الملعونیه و انّا نعوذبک من الدیسکانکشن فی الدنیا والاخره امین یا رب العالمین---------->کانکتینگ100

 

پازل زندگی آدم ها به تنهایی پیچیده نیست. پیچیده می شود وقتی کسی از بعضی قطعه های پازلت خوشش بیاید و با خودش ببرد. پیچیده تر می شود وقتی کسی بیاید، تمام قطعاتش را روی قطعه های پازلت بریزد بعد بگوید: «بیا دو نفری پازلمون رو بسازیم

 

یه روز یه گوسفنده بایه خوروس ویه خره میخاستند ازمرزفرارکنند میگیرندشون از گوسفنده میپرسند تو چرا میخواستی فرار کنی میگه:اینا مارو مسخره کردندماروهم برا عروسی وهم برا عزاشون میکوشند ازخوروس میپرسند میگه اینا کاراشون معلوم نیست یه بارساعتو میکشند جلو یه بار میکشندعقب معلوم نیست ما کی باید قوقولی قوقو کنیم از خره میپرسند میگه معلوم نیست ما خریم یا این ترکا؟؟؟

 

Be khoda migan chera aval mard ro afaridi bad zano ?Mige shoma ham age bekhahid chizi benevisid aval cheknevis mikonid bad paknevis

 

Midoni farghe to ba rah chiye ? ??????? raho bayad beri ta be akharesh beresi ama to khodet akhareshiii

 

pool nadare!! khoone nadare!! Ghiyafe nadare!! mobile NADARE!! computer dare vali poole carte internet NADARE!! hame ja piyade mire akhe mashin NADARE!! joke ziyad mige valy jokash khande NADARE!! khaily veraje valy mano mibine zaboon NADARE!! ahang ziyad mikhoone valy seda NADARE!! zang nemizane akhe vagt NADARE!! tipesh ey badak nist valy heykal NADARE!! moo dare vali moohash halat NADARE!! mige mano doost dare valy mesle inke NADARE!! ye zamani mano dasht ama hala manam NADARE!! hanooz dosstesh daram ama liyagat NADARE!! ,,, hame in dooroog bo0od hagigat NADARE!!!!chon hame midoonan ke lahzeham bi oon mani nadareeeee

 

Midoni farghe to ba rah chiye ? ??????? raho bayad beri ta be akharesh beresi ama to khodet akhareshiii

 

midooni fargh to ba kafsh chiye??? kafsh lenge dare vali u lenge nadari

 

گفتمش آغاز درد عشق چیست؟گفت آغازش سراسر بندگیست.گفتمش پایان آن را هم بگو گفت پایانش همه شرمندگیست-گفتمش درمان دردم را بگو گفت درمانی ندارد بی دواست-گفتمش یک اندکی تسکین گفت تسکینش همه سوز و وفاست

 

دنیا را بد ساخته اند ... کسی را که دوست داری تو را دوست نمی دارد. کسی که تو را دوست دارد، تو دوستش نمی داری... اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد به رسم و آیین هرگز بهم نمیرید و این رنج است. زندگی یعنی این ... دکتر شریعتی

 

ما را دل از کشاکش دنیا شکسته است این کشتی از تلاطم دریا شکسته است هر چیز بشکند زبها اوفتد ولی دل را بها و قدر بود تا شکسته است

 

 شاد و خندون باشید

راستی نظر یادتون نره من تکلیف خودمو بفهمم چیکارم اصلا هیچی نمیگینَ خوبه بده....!!!!

 

 

 

 

 

جکهای زیر خاکی....

 

یه عالمه جوک!

۱- چرا روی آدرس اینترنت به جای یک دبلیو؛سه تا دبلیو می گذارند ؟ چون کار از محکم کاری عیب نمی کند!
۲- اگر اسکلت از بالای دیوار بپرد پایین چه می شود ؟ هیچ وقت این کار را نمیکند چون جیگر ندارد!
۳- چرا مار نمی تواند به مسافرت برود ؟ چون دست ندارد که برای خداحافظی تکان دهد!
۴- برای قطع جریان برق چه باید کرد ؟ باید قبض آن را پرداخت نکرد!
۵- نصف النهار چیست ؟ همان شام است که در واقع نصف نهار است که برای شام مانده است!
۶- آخرین دندانی که در دهان دیده می شود چه نام دارد؟ دندان مصنوعی!
۷- چرا دوچرخه خودش نمی تواند به ایستد؟ چون خیلی خسته است!
۸- اگر کسی قلبش ایستاده بود چه می کنید؟ برایش صندلی می گذاریم !
۹- دارچین رو چگونه درست می شود؟ وقتی یک چینی را دار بزنند!
۱۰- چرا لک لک موقع خواب یک پایش را بالا می گیرد ؟ چون اگر هر دو تا رو بالا بگیرد ؛ می افتد!
۱۱- اگر شخصی خیلی سر شناس باشد ؛ به نظر شما چه کاره است ؟ آرایشگر!
۱۲- اگر تلویزیون روشن نشد چه می کنید ؟ آن را هل می دهیم و می زنیم کانال دو!
۱۳- شباهت دماسنج با ورقه ی امتحان در چیست؟ هر دو وقتی به صفر می رسند آدم می لرزد!
۱۴- چرا دود از دودکش بالا می رود ؟ چون ظاهرا چاره ی دیگری ندارد!
۱۵- شباهت نون سوخته با آدم غرق شده چیست ؟ هر دو تاشونو دیر کشیدن بیرون!
۱۶- فرق یخمک با آتروپات در چیست؟ یخمک خوشمزه تر است!
۱۷- فرق باتری با مادر زن در چیست ؟ باتری حداقل یک قطب مثبت دارد اما مادر زن هیچ چیز مثبتی ندارد!
۱۸- اختراعی که برای جبران اشتباهات بشر درست شده است چیست ؟ طلاق!
۱۹- چه طوری زیر دریایی لر ها رو غرق می کنند؟ یه غواص میره در میزنه !
۲۰- ناف چیست؟ ناف نمره ی صفری است که طبیعت به شکم بی هنر داده است!
۲۱- خط وسط قرص برای چیه ؟ برای این که اگر با آب پایین نرفت با پیچگوشتی بره !
۲۲- چرا ترک ها با دو دست دست می دهند؟ چون فرق راست و چپشونو بلد نیستند!
۲۳- یک ترک چگونه یک پرنده رو می کشد؟ آن را از بالای یک صخره به پایین پرتاب می کند!
۲۴- چرا ترک ها همیشه ۱۸ تایی میرن سینما ؟ چون برای کمتر از ۱۸ ممنوع بوده !
۲۵- اگر در یک موسسه سطح بالا یک ترک ببینید به او چه می گ.یید؟ یک بازدید کننده!

1- لره داشته شیر می خورده می میره می دونین چرا ؟.........گاوه می شینه روش.
2- یک بار یک ترکه ادعای پیامبری می کنه بهش می گن خوب اسم کتابت چیه می گه کتاب ندارم جزوه میدم بنویسید.
3- یه روز یه ترکه عصبانی میشه به شکمش می گه :چقدر من کار کنم تو بخوری .شکمش جواب میده می خوای من کار کنم تو بخوری .
4- به یه ترکه می گن چرا سی دیت اینقدر خش داره می گه:آخه زیر قسمتهای مهمش خط کشیدم.
5- ترکه 2000 تومنی پیدا می کنه میگه ما از این شانسا نداریم بعد پارش می کنه.
6- از یه ترکه می پرسند: چرا جورابت یه لنگه اش آبیه، یه لنگه اش قرمز؟ میگه : والله خودمم توش موندم. یه لنگه مثل همینم تو خونه دارم!!!
7- یه روز یه ترکه داشته دنده عقب با ماشین از کوه می رفته بالا بهش می گن چرا دنده عقب میری می گه اخه می ترسم بالا جا نباشه نتونم دور بزنم بعدا وقتی می خواسته پایین بیاد باز می بینن داره دنده عقب می یاد می گن الان چرا دنده عقب می یای می گه آخه بالای کوه جا بود تونستم دور بزنم.
8- ترکه یک چراغ جادو یپدا می کنه مشغول تمیز کردن چراغ میشه یک دفه غول چراغ جادو میاد بیرون به ترکه مگه می تونی 2 تا آرزو کنی بعد ترکه میگه یک نوشابه خانوادگی می خوام که تا آخر عمرم تموم نشه غول چراغ آرزوی ترکه رو بر آورده می کنه بعد می گه خوب آرزوی دومت چیه ترکه می گه یکی دیگه از همون نوشابه ها می خوام.
9- یه روز یه موتوری با یه گنجشکی تصادف می کنه بعد گنجشکه رو میبره خونش بالش و بقیه جاهاشو باند پیچی می کنه می ذارتش تو قفس تا خوب بشه بعد از چند ساعت که گنجشکه به هوش میاد میبینه دوروبرش میله میزنه تو سرش بعد میگه دیدی چی شد موتوریه مرده.
10- ترکه دیش ماهوارشو می ذاره رو پشت بوم روش مینویسه کولر!!.
11- یه شب ترکه بالا پشت بوم می خوابه سردش می شه پا می شه در پشت بومو می بنده